wie heeft ervaring met motokledingdumpdag of motorkledingout

Op zich heb ik goede ervaringen met motorkledingdumpdag.nl , maar dat is met filiaal Beekbergen.
Heb er 2 jaar terug zomerhandschoenen gekocht en meer dan een jaar later was ik voor iets heel anders (balaclava) in de winkel toen de verkoper constateerde dat een van mijn handschoenen kapot ging op de stiknaad. Ik wist dat wel wel. maar accepteerde het eigenlijk gewoon. Toen ik aangaf dat ik die meer dan een jaar daarvoor bij hen had gekocht maar uiteraard de bon niet bij me had, liep hij gewoon naar het schap en pakte een stel nieuwe. Werden gratis omgeruild, want dat mag niet gebeuren, was volgens hem een stikfout en dus fout product. Top.
Heb er vorig jaar bij een helmenactie een Schuberth C3 gekocht voor relatief weinig (€ 300), want zit mij gewoon lekker en is prettig stille helm. En begin dit seizoen een kevlar jeans voor acceptable bedrag op de kop getikt. Kreeg goede tekst en uitleg over de verschillende producten.
Dus ja, ik ben een tevreden klant tot nu toe.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in Breda regelmatig spul gekocht. Ik ben prima tevreden. Als het niet te druk is nemen ze echt alle tijd voor je en de keus die ze hebben is enorm.
Niet altijd het allernieuwste maar wel heeel veeel.
Ook op service gebied zijn ze keurig: Mijn motorbroek ging lekken binnen 2 maanden, uiteraard had ik geen bon meer, alleen een betaalbevestiging op m'n rekening overzicht maar dat hoefde ik niet eens te laten zien, ze herkenden me en ik kreeg direct een nieuwe broek mee.
De koopjes die ze hebben zijn soms echt heel goedkoop: ik heb voor m'n dochtertje een helmpje gescoord voor 10 euro, m'n doorwaai handschoenen met protectie waren 15 euro.
Kortom: Aanrader.
 
Ben zelf 2 keer bij Motorkledingoutlet in Breda geweest.

eerste keer een leren pak gekocht. Bleek achteraf niet echt goedkoop te zijn, maar zelfs een vrij nieuw model waar ze gewoon de advies prijs voor vroegen. Nouja prima, hij zat goed en ergens anders was hij net zo duur geweest. Na 2 weken ging een stikseltje los. Kon de broek terugbrengen en kreeg gelijk een nieuwe mee dus hoefde niet te wachten op reparatie. Top.

2e keer dat ik er was hadden ze een actie dag; 2e product gratis. Dus ik een nieuwe textieljas van Revit gekocht voor iets van €130 dus die was al goedkoop, en als 2e product een setje TCX motorsneakers van €110 die ik dus mooi gratis kon meenemen :P

Ik kan het wel aanraden dus. Maar zoals altijd bij outlets; denk niet dat alle prijzen die ze hanteren het goedkoopste zijn die je kunt vinden (zoals ik met m'n leren pak)
 
Terug
Bovenaan Onderaan