Voorvork binnenpoot kwaliteit

reinhoud

MF veteraan
25 feb 2007
15.612
10.706
Andere kant van de evenaar
Heren,

Ik heb een binnenpoot van mn voorvork verknoeit. :$

Nu is opnieuw verchromen een optie, is bij mijn andere poot ook gebeurd 5 jaar terug.
Vanmiddag even bij mijn favorite Suzuki dealer geweest, en opnieuw verchromen kost nu zo'n $374 excl. transport.

Nu zijn er ook aftermarket binnenpoten te koop.

Ik was nieuwsgierig hoe de kwaliteit van die poten zijn...
Zo'n poot kost zo'n $190.
Moet natuurlijk wel sterk zijn...

Dank u
 
Laatst bewerkt:
TNK wordt ook verkocht bij partseurope, en als ik mag gokken waar jij woont, ook bij parts unlimited, Geen directe ervaring mee, maar als ik toe was aan een nieuwe binnenpoot zou ik er zo 1tje proberen..

Misg kan je partsunlimited eens een belletje geven oid.
 
Hallo.

Is die 374 euro voor beide poten?
Als het maar voor 1 poot is heb ik wel een adresje voor je waar ik mijn Cb 750 poten heb laten verchromen ( stuk goedkoper )

Groeten Tom.
 
Die 374 is wel aan de prijs ja. Hier in Zwolle (Richard Weerts, R.P. Weerts) zit er 1 die het volgens voor minder dan de helft per poot doet. Zijn nummer is met google wel te vinden (ik ga hem hier niet zo maar plaatsen) en zijn zat positieve ervaringen te vinden hier op MF over hem.
 
Als het letterlijk de ander kant van de wereld is, praten we over australische dollars en hebben we het over € 254 voor verchromen en € 132 voor een nieuwe voorpoot. Of hebben we het over US $, dan € 328 of € 170?
Maar er zal in die landen toch ook wel een bedrijfje zijn dat verchromen voor minder kan?
 
Laatst bewerkt:
De poten zijn in elk geval USD, het verchromen weet ik niet (AUD zou logisch zijn). En inderdaad, ff 20 uur vliegen om in zwolle de helft te besparen is ook niet echt een optie he haha.
 
zxr uit 94, originele poot gaat blijkbaar 20 jaar mee voor 400,- of immitatie voor 200,-. Als hij 10 jaar meegaat zou ik voor immitatie kiezen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan