Miniaturen verzameltopic deel 10

Van mijn geloof gevallen: Zie net dat er nu al een (Sparks) model uitgebracht wordt van de Max Verstappen RBR bolide waarmee hij zijn 1ste F1 race heeft gewonnen. Die mag toch niet ontbreken in de vitrine. Wordt mijn eerste 4-wieler.
 
Laatst bewerkt:
ik had hem ook gelijk besteld !
had al de eerste van minichamps( torro rosso ) die gemaakt was voor de de max fanclub (gelimiteerd en genummerd 900 stuks)was binnen een dag uitverkocht
 
Laatst bewerkt:
ik had hem ook gelijk besteld !
had al de eerste van minichamps( torro rosso ) die gemaakt was voor de de max fanclub (gelimiteerd en genummerd 900 stuks)was binnen een dag uitverkocht

Krijg net een bevestiging van Toine dat hij hem ook voor mij gaat reserveren. Weet ik tenminste dat het goed is. Heb ook wel eens bij carmodelz besteld. Eens maar nooit meer.
 
toine is goed,komt zijn beloftes altijd na.
wist niet dat hij ook in de F1 auto`s ook zat,anders had ik hem wel bij toine besteld.
nou ja,alle bikes en andere moto gp komt wel bij hem vandaan.
 
1:12 minichamps conversion van de 95 european championship bike en figuur.
beide gemaakt van de 97 bike en rossifumi figuur.

8-) :+
 
snel bestellen als je er 1 wilt,toine zegt dat er niet veel komen en de kans dat hij aan meer kan komen is niet zo groot.
 
snel bestellen als je er 1 wilt,toine zegt dat er niet veel komen en de kans dat hij aan meer kan komen is niet zo groot.

Ja ik wil(de) er graag een. Maar niet tegen elke prijs. Voor de intro prijs graag. Maar niet voor meer. Hopelijk vind Toine mij aardig. Maar ben er bang voor.
 
Gisteren een mooi display gescoord en maar direct eindelijk mijn helmen een mooi plekje gegeven. Het is nog geen definitieve opstelling, maar voor het idee:

Display1_zpsvwjaiclq.jpg

Display2_zpswysfev0g.jpg

Helmen_zps05umm0t0.jpg


Voor het geval er iemand twijfelt: De schaal van deze helmen is 1:1 :)
 
Ja ik wil(de) er graag een. Maar niet tegen elke prijs. Voor de intro prijs graag. Maar niet voor meer. Hopelijk vind Toine mij aardig. Maar ben er bang voor.

Ik dacht dat ik er naast zou piesen. Maar met wat speurwerk nog een dealer gevonden die hem gewoon kon leveren en hij is al onderweg *O*
 
En ontvangen:

Doos1_zpsovcxv4zw.jpg

Doos2_zpsohgts0qh.jpg

Zonder%20kuip2_zpsbvpnpber.jpg

Zonder%20kuip1_zpsyf4m9oxp.jpg

Met%20kuip2_zpszskkaadr.jpg

Met%20kuip1_zpsagniwebp.jpg

Vitrine%20180616_zpsd6ugfadp.jpg


Foto's met de eifoon gemaakt, dus niet geweldig. Maar het model is prachtig :Y
 
deze bike,de 2007 sepang en de 2007 Jerez testbike zijn dus gewoon de old stock modellen.
de 2013 jerez testbike is wel de nieuwe.
de kwaliteit is wel minder en gèèn losse kuipdelen.
alles is net ff minder afgewerkt,het stuur draait stroef tot erg stroef.
raad je dus ook aan om niet met de handlebars het stuur te gaan draaien!
want dan breken ze geheid af !
voor nu kan ik er mèè leven,maar als de prijzen omhoog gaan dan wordt het twijfelen geblazen.
2007 test

de sepang test 2007 staat hier al getoond
 
:} :] *O* :W

SET BIKE + FIGURINE YAMAHA YZR-M1 - VALENTINO ROSSI - MOTOGP DONINGTON 2005
13438862_10154273540167505_6967482325604122990_n.jpg



FIGURINE - VALENTINO ROSSI - MOTOGP 2008 ´STRETCHING´
13465963_10154273540162505_4796784317403531072_n.jpg
 
Ik vind ze hartstikke mooi, alleen mij veel te prijzig, zo naast de schaal 1 op 1 motor. Maar ik geniet wel van jullie foto's en jacht op alle gereden uitvoeringen!
 
de verschillen tussen de 2013 Jerez test en de race 2013
voorspatbord,stomgrip op de tank
racetags op de racebike
andere banden
 
de laatste modellen zijn binnen.
de 2012 gp 12 en gp12 sepang testbike.










binnenkort de 2005 donington fiddle set(720 stuks) en de 2 stretching figuren,de 2008 Barcelona (504 stuks maar) en de 2013 stretching figure. en dan de stoner honda 2011 nog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan