Suzuki GSR 600 Deel 15

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hiii!!

Klik hier voor n toffe GSR meet!

Ook al ben ik een afvallige, we roepen met n paar man steeds weer eens samen te willen komen, daar we 1 juni n weekendje weg gaan met een aantal leek het me leuk daarvoor af te spreken!

Klik hier voor n toffe GSR meet!

Lijkt het je leuk om elkaar weer te zien of de mensen achter de namen te leren kennen, schroom niet, we bijten niet!
Uiteraard zijn motorminded +1 welkom.

Adres en plan van aanpak worden later onthuld, eerst de datum prikker online!
Dus schrijf je in!!
Ik wil over twee weken max een datum prikken daadwerkelijk, zodat er niet nog van alles eventueel misschien tussendoor komt piepen omdat het te lang duurt.

Klik hier voor n toffe GSR meet!

Burn outs misschien toe gestaan O-)
:] 8-) :]
 
Leuk! *O*

Ben benieuwd hoe ver we over twee weken zijn en hoe groots het word.


Ik zat te denken om bij goed weer n knoei te doen en bij slecht weer n wok oid op te zoeken?

Andere suggesties en ideeen welkom natuurlijk. :)
 
Mochten we gaan wokken, de wok hier in Huizen brengt je eten terug naar je tafel als het klaargemaakt is. Dus opscheppen, bordje aan de kok geven en weer aan tafel gaan zitten en even afwachten. Is een stuk gezelliger dan een wok waar je bij de kok moet wachten op je eten en de groep steeds aan de wandel is. Prijs pp rond de 25 euro inclusief drank en gratis parkeren in de parkeergarage​.

Maar de pannekoeken in de haven waren de vorige keer ook lekker met de lunchpauze.

Keus genoeg :9
 
Laatst bewerkt:
Zoiets dus. Ik organiseer enkel de datum. En dan eventueel het eten tenzij iemand connecties heeft haha.
En n ritje kan ik enkel maar toe juichen maar die sla ik organisatorisch even over :P
 
Geen leen brommert beschikbaar dan ? Die van Barry kan toch ? :X O-)


Maar is de opzet alleen eten of ook een ritje erbij? (Bij goed weer)
 
Laatst bewerkt:
Bij goed weer n ritje, bij slecht weer lang tafelen.
Bij goed weer dus ook wel rond n uur of 5 aan de sta tafel schuiven voor n natje en droogje en rustig vleesch en ander spul eetbaar maken :P


En als organisator vind ik het niet erg om even de rust te pakken op de dag zelf ;)

Misschien wel Barry z'n GSR nodig voor t weekend weg _O-
 
Dames en heren. Ik heb vandaag dan eindelijk m'n tomtom binnen gekregen. maar dan de vraag waar plaats ik die aan het stuur?? Er zijn er vast wel bij die een fototje willen plaatsen zo dat ik kan zien hoe die er bij de mede gsr rijders er op zit alvast bedankt.
 
Gister de motor eens laten afstellen na het plaatsen van K&N luchtfilter, cat vervanger en GPR ghost demper.
Pakt een stuk mooier op en boven de 10000 toeren een mooie plus

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan