Motor-Forum

Select Forum

Divmo stopt ermee, maar toch een doorstart

4 pitten stiekem ook leuk

Reg. datum:
23 sep. 2009
Welkom op Motor-Forum. Leuk dat je zo'n fijne bijdrage levert met je eerste post!
Aprilia Tuono & Kawasaki ZX-6R 2004

all season rider

Reg. datum:
25 jan. 2015
mensen die met zulke eerste post komen... zegt al genoeg over hun als persoon.
aanmelden, zwart maken en dan hard weglopen. hecht ik absoluut geen waarde aan
Jarre wijzigde dit bericht op zaterdag 24 oktober 2015 14:52 (34%)
Motorcyclist: A person willing to take a container of flammable liquid, place it on top of a hot moving engine and then put the whole lot between your legs.

Moderator

Reg. datum:
29 okt. 2003
Functie:
Moderator
quote:
seaevil schreef op 24 oktober 2015 @ 14:46:
Koop geen tweedehands motoren bij Divmo helaas heb ik dat wel gedaan, de motor had lichte schade ik vroeg dan ook aan Jan waar die schade van was?
Het antwoord op die vraag was dat ie het niet wist, okÚ dat kan maar hij had ook verzwegen dat er geen boekje bij zat, geen onderhoud geschiedenis en niet eens een reserve sleutel deze motor was van 2010 dan is het echt schandalig dat dit niet bij de motor wordt geleverd en het ergste is nog dat ze er gewoon over zwijgen het niet eens tegen de klant vertellen.

Tot zo ver allemaal zaken die je eenvoudig vooraf zelf had kunnen controleren.
quote:

Maar het mooiste moet nog komen de motor had blijkbaar iets meer schade oftewel alles aan het kuipwerk was kapot alleen dit zag je pas als je alle kuipdelen eraf had gehaald. Schade ruim €900 aan tweedehands kuipwerk bedankt Divmo echt top dat jullie mensen zo oplichten.

Wat was hun reactie toen je dit ter sprake bracht?
quote:

Hopen dat jullie niet nog meer klanten kunnen oplichten en dat de zaak binnenkort weer failliet gaat. Mensen er zijn genoeg andere motorzaken in Brabant ga dus geen zaken doen met Divmo, want dit is hun manier van zaken doen en ondertussen sta je ruim een halfuur te wachten aan de balie tot de mevrouw van de kledingafdeling komt vragen of ze je kan helpen. Omdat de mensen achter het te druk hebben met koffie drinken.
Een enorm slechte zaak die gewoon failliet moet blijven en niet opnieuw weer een doorstart moet maken sluiten die handel.

Kon je niet even een motor omstoten of zo? Meestal komt er dan wel iemand.
www.uitlaatstore.nl - Uitlaten, accu's, remmen, Barracuda styling parts, bougies, luchtfilters, kettingsets etc.

Reg. datum:
31 mei. 2015
Okeeeej! ik weet niet of er hier al een andere topic over is.

Maar ik ben afgelopen week naar DIVMO geweest en deze is verhuist van Rijen naar Goirle (bij Tilburg)
ze hadden veel keus in choppers maar ook een beste rits aan kawa's de nieuwe Z-tjes.
Ik werd er vriendelijk geholpen.

Moderator

Reg. datum:
02 jul. 2006
Functie:
Moderator
quote:
koentekiente schreef op 12 februari 2018 @ 19:27:
Okeeeej! ik weet niet of er hier al een andere topic over is.

Maar ik ben afgelopen week naar DIVMO geweest en deze is verhuist van Rijen naar Goirle (bij Tilburg)
ze hadden veel keus in choppers maar ook een beste rits aan kawa's de nieuwe Z-tjes.
Ik werd er vriendelijk geholpen.

Zelfde naam.
Een aantal dezelfde mensen.

Andere bedrijfsvoering en eigenaar.

Ben er geweest , in Goirle.

Goed gevoel, netjes geholpen, goede prijs kwaliteit bij de aangekochte motor.

Nicht immer aber immer ÷fter.

Reg. datum:
05 nov. 2006
quote:
seaevil schreef op 24 oktober 2015 @ 14:46:
Koop geen tweedehands motoren bij Divmo helaas heb ik dat wel gedaan, de motor had lichte schade ik vroeg dan ook aan Jan waar die schade van was?
Het antwoord op die vraag was dat ie het niet wist, okÚ dat kan maar hij had ook verzwegen dat er geen boekje bij zat, geen onderhoud geschiedenis en niet eens een reserve sleutel deze motor was van 2010 dan is het echt schandalig dat dit niet bij de motor wordt geleverd en het ergste is nog dat ze er gewoon over zwijgen het niet eens tegen de klant vertellen.

Dan kan ik gaan klagen over de helft van de motoren die ik ooit gekocht heb, wel eens van een aankoop keuring gehoord dan investeer je 100 euro in een keuring bij een andere motorzaak/dealer en dan bespaar je misschien een hoop geld en gezeur achteraf, en een boekje en een reserve sleutel, tja........ allemaal geen redenen om een motorzaak af te zeiken.
Zegt helaas meer over jou dan over de motorzaak.
Martell wijzigde dit bericht op dinsdag 13 februari 2018 20:02 (0%)
Reden: quote fix, overigens erg oude post die gequote wordt
CB1300 GL1800 GPZ1400RX

CBR600RR / speed triple

Reg. datum:
13 jan. 2014
2015... :t

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.