kawasaki zxr400 electrisch probleem

27 jun 2015
3
0
tiel
Hallo!

Nadat mijn kawasaki een weekje heeft kunnen rusten(rijdend weggezet) heeft 'ie er geen zin meer in.

Er zit een zo goed als nieuwe accu in, alle zekeringen zijn oké, evenals de massa.
Maar toch krijg ik geen stroom, geen indicatorlampjes, niet op het contact, helemaal niks...
Als ik de startrelais doorverbind begint het startmotortje te draaien (zoals het hoort)
Op 1 witte draad vanaf de startrelais naar de spanningsregelaar/dashboard?? meet ik 12 Volt.

Hopelijk heeft iemand de gouden tip, of heeft dit probleem ook ervaren.

bedankt!!
 
Laatst bewerkt:
ook de hoofdzekering aan het startrelais gekontroleerd ?
nu als je 12V op die witte draad hebt, zou die zekering goed moeten zijn, immers + van batterij komt toe op startrelais en gaat door de hoofdzekering naar de witte. maar 12V kan je meten als er het minste geringste kontakt is,dat wil echter nog niet zeggen dat er genoeg stroom door kan om te starten/lampen te doen branden. best is dan om een testlamp te gebruiken (21W ofzo), als die brandt zou het goed moeten zijn.

witte gaat dan verder naar kontaktslot en junction box.
na kontakt gaat witte verder in grijze en bruine. grijze gaat rechstreeks naar CDI, bruine is "+" voor vanalles en nog wat (meters, neutraal/stoplampen, claxon ...)

meten tot waar je overal spanning hebt,
ofwel komt de witte niet toe aan je kontakt, of geet het kontakt niet door als je zegt dat er echt niks meer werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan