koso rx1n teller

Kezma

Rookie
28 jun 2015
17
0
Zonhoven
Hallo,

Ik heb een Koso Rx1n gp style gekocht voor op m'n 91er 1100 gsxr maar krijg hem niet fatsoenlijk ad praat,
Als ik doe wat in de handleiding staat gaat hij wel aan maar valt na sec of 5 terug uit..

Wat ik ook doe telkens hetzelfde,blijft dus niet aan staan...

Iemand goeie tip aub ?

Grtz
 
Koso's zijn best gevoelig qua massa, zorg voor een goede massa.
Zijn de + draden goed aangesloten? en hoe? solderen is in mijn ogen de enige en beste manier, niet met kroonsteentjes ofzoiets doen. Er is een constante + en een geschakelde +, zijn die niet verwisseld?

Groet Rucarodi...
 
Hallo,

Ik heb een Koso Rx1n gp style gekocht voor op m'n 91er 1100 gsxr maar krijg hem niet fatsoenlijk ad praat,
Als ik doe wat in de handleiding staat gaat hij wel aan maar valt na sec of 5 terug uit..

Wat ik ook doe telkens hetzelfde,blijft dus niet aan staan...

Iemand goeie tip aub ?

Grtz
Informeren bij de zaak waar je het hebt gekocht?
Of misschien de fabrikant?
 
Thanks voor de reactie's heb de teller via particulier gekocht op kapaza,verkoper zei dat hij op een cbr 900rr stond en werkte..heb hem al aangesloten met constante plus en plus via contact zoals in de handleiding,en massa via de kader..contact op springt hij aan alle lamjes en cijfers lichten op en hupla dat was het..word er gek van begin te denken dat ik afgezet ben..kan misschien wel nog eens ergens anders massa pakken..
 
Ja net gelezen,zoals de moderator het uitlegd zo doet hij het hij licht even op doet een zelftest en dan niks meer..ik heb hem enkel nodig voor toeren en snelheid,van het moment dat hij aan blijft word ik gelukkig !! Dus defect is hij niet hoop.ik..
 
Doe eens een fotootje van je teller, het liefst als hij de test doet en alle lampjes dus aan zijn.

Verder is dat wiring schema van het andere topic 3 posts terug het enige dat KOSO uitgegeven heeft volgens mij, best redelijk huilen qua duidelijkheid ja. Kijk eens of hij wel aan blijft als je de zwarte draad op de min van de accu houdt en de rode en bruine draad op de plus van de accu. Kijk ook of je de juiste bruine draad hebt, eentje is voor de geschakelde plus en de andere is voor de toerenteller. Indien hij dan wel aan blijft zou je het probleem in de kabels van de motor moeten zoeken, anders is er iets mis met de teller.
 
Terug
Bovenaan Onderaan