Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag na een ritje, terug last met de knippers die te snel werken. Alleen rechts
Na een beetje zoekwerk draadje gevonden die los zat. Probleem van de knippers opgelost.
Wil ik de motor starten, lukt dit niet, alarm gaat steeds af.
Daar dit niet de eerste keer is dat ik problemen ermee heb, en jullie goede raad indachtig, alarm er maar af gesloopt.
Heb door gelust zoals hier ergens beschreven, maar de motor start nog steeds niet.
Lichten branden, dash doet geen autodiagnose, brandstofpomp doet ook niets.
Neutraallichtje brand ook niet en niets van getallen te zien op dash.
Iemand ervaring hiermee?
 
Ow God, calvinisten in da house!
Niet over geld spreken, dan ga je naar de hel :')
Ik vroeg het nog zeer voorzichtig ook, maar daar kwamen de zonnetje van dit topic weer de moraalridders uithangen :j

De reden waarom ik het vroeg, voor jullie informatie, was omdat het een vergelijkbaar model is als de mijne en ik me af zit te vragen of ik misschien de dagwaarde bij m'n verzekering naar beneden bij zal stellen of juist niet.

Maar goed, vergeet wat ik vroeg. Ik pas me wel weer aan de stukken chagrijn hier aan hoor :)
Als dat de reden is...Is het toch netter om het per pb te doen heb je ook meer kans op een antwoord *D :)
 
Vandaag na een ritje, terug last met de knippers die te snel werken. Alleen rechts
Na een beetje zoekwerk draadje gevonden die los zat. Probleem van de knippers opgelost.
Wil ik de motor starten, lukt dit niet, alarm gaat steeds af.
Daar dit niet de eerste keer is dat ik problemen ermee heb, en jullie goede raad indachtig, alarm er maar af gesloopt.
Heb door gelust zoals hier ergens beschreven, maar de motor start nog steeds niet.
Lichten branden, dash doet geen autodiagnose, brandstofpomp doet ook niets.
Neutraallichtje brand ook niet en niets van getallen te zien op dash.
Iemand ervaring hiermee?
Als je er zeker van bent dat je de juiste 2 draadjes hebt aangebracht voor het doorlussen in de alarmplug, dan zou ik denken dat er misschien een zekering of een relais kapot is.
Als het dat niet is dan vermoed ik dat niet alleen het kabeltje van je knipperlicht kapot was.
 
Vandaag na een ritje, terug last met de knippers die te snel werken. Alleen rechts
Na een beetje zoekwerk draadje gevonden die los zat. Probleem van de knippers opgelost.
Wil ik de motor starten, lukt dit niet, alarm gaat steeds af.
Daar dit niet de eerste keer is dat ik problemen ermee heb, en jullie goede raad indachtig, alarm er maar af gesloopt.
Heb door gelust zoals hier ergens beschreven, maar de motor start nog steeds niet.
Lichten branden, dash doet geen autodiagnose, brandstofpomp doet ook niets.
Neutraallichtje brand ook niet en niets van getallen te zien op dash.
Iemand ervaring hiermee?
Durf het bijna niet te vragen.

Hoe staat de dodemansknop?

|(
 
Dodemansknop staat goed.
Stadslichten, dimlichten, knippers, toeter doen het allemaal.
1 doorverbonden met 2, en 3 doorverbonden met 5.
Kan het zijn dat de batterij te lage spanning heeft?
Hangt aan de optimate, nu.
 
Dodemansknop staat goed.
Stadslichten, dimlichten, knippers, toeter doen het allemaal.
1 doorverbonden met 2, en 3 doorverbonden met 5.
Kan het zijn dat de batterij te lage spanning heeft?
Hangt aan de optimate, nu.

Heb je de knop een paar keer omgehaald? Heb zelf wel vaker gehad dat de knop soms blijft plakken, waarna hij het na een paar keer omhalen de teller weer aan ging.

De tellerunit heeft maar heel weinig stroom nodig, waardoor lage spanning mij wat onwaarschijnlijk overkomt.
 
Jongens, wat is de bedrijfstemperatuur van een 2010 Speed 3? Bij mn Daytona en Street was het altijd 5 blokjes, mijn Speed had gisteren met warm weer vaak 6, af en toe 5..
 
No problemo...

Verder werkte de ventilator?

Voldoende koelvloeistof die niet te oud is?

Ja dat klopt allemaal, thanx!

Volgende week ga ik een volledig Zard systeem plaatsen, eind augustus worden de wielen goud gespoten.. Binnenkort nog ff een nieuw luchtfilter erin en dan maar eens laten afstellen op de bank!

Kent iemand nog een adresje waar je goedkoop carbon delen kan halen? wil zoiezo nog een achterhugger en een bellypan..
Voor m'n KTM had ik een gast gevonden in Duitsland die alles namaakte van KTM voor de helft van het geld, ideaal..!
 
Ja dat klopt allemaal, thanx!

Volgende week ga ik een volledig Zard systeem plaatsen, eind augustus worden de wielen goud gespoten.. Binnenkort nog ff een nieuw luchtfilter erin en dan maar eens laten afstellen op de bank!

Kent iemand nog een adresje waar je goedkoop carbon delen kan halen? wil zoiezo nog een achterhugger en een bellypan..
Voor m'n KTM had ik een gast gevonden in Duitsland die alles namaakte van KTM voor de helft van het geld, ideaal..!

http://www.carbon4u.com/catalog/c87_p1.html

Ook even op het engelse triumphforum aanmelden, krijg je ong 10% extra korting.
Hij heeft mooie spullen.
 
Denk dat het niet genoeg is om de 1en 2 en de 3en 5 door te verbinden op een 08 model.
Ofwel moet het met een blanking plug, met losse draadjes werkt het niet.
Ofwel zit er nog ergens een immobilizer.
Iemand die daar iets meer van weet?
 
Ook ik zal me ff voorstellen, ik ben Ryan en ik heb ook een Speed Triple gekocht, een 2010. Ik heb in het verleden ook al een Daytona 675 en een Street Triple 675 gehad en nu dus weer terug bij de 3 pitter, wat een fantastisch blok!

Dit is hem, het is een project. Ik ga hem (net als mijn Street Triple toendertijd) helemaal black en gold maken. Dus velgen spuiten, gouden details enzovoort!
[afbeelding]
welkom :W

bekende fiets 8-)
 
Denk dat het niet genoeg is om de 1en 2 en de 3en 5 door te verbinden op een 08 model.
Ofwel moet het met een blanking plug, met losse draadjes werkt het niet.
Ofwel zit er nog ergens een immobilizer.
Iemand die daar iets meer van weet?
Ff zoeken in de voorgaande topics. In één van de voorgaande delen staat een uitleg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan