Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mannen,

Helaas gaat de Speedtriple er na 2 jaar uit. Ik moet zeggen dat het zonder meer een van de leukste motoren is die ik gehad heb. Veel vermogen, zeer fijn sturen, goede remmen en fantastische looks, zeker met de extra opties.

Mocht je zelf interesse hebben of iemand kennen, hij staat op marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/m947487253
 
Laatst bewerkt:
Mannen,

Helaas gaat de Speedtriple er na 2 jaar uit. Ik moet zeggen dat het zonder meer een van de leukste motoren is die ik gehad heb. Veel vermogen, zeer fijn sturen, goede remmen en fantastische looks, zeker met de extra opties.

Mocht je zelf interesse hebben of iemand kennen, hij staat op marktplaats:

http://link.marktplaats.nl/m947487253
2 tips:

Ik zou de titel veranderen in: "Triumph Speed Triple 1050 ABS 2012"

en waarom staat er bij vermogen 35 kW?
 
Gedver wat kuht zeg :/

En die Duc, dat zuur heeft zich ook in het blok en het frame ingebeten? :o Waar in de motor zat de accu geplaatst?

Ja.. heb maar 1 foto, andere kant is het nog slimmer. Dit was na het afspoelen dag later -O-

FullSizeRender_zps17658129.jpg


och jesus!! -O- alsof ik naar een crime scene zit te kijken waar iemand gruwelijk is vermoord ;(
Ik leef met die jongen mee, dit gun je zelfs je ergste vijand niet :X


Als ik een tijd machine had gehad, was ik voor troost wel even op bezoek gegaan bij deze dame :9

an00.jpg


Wat een schoonheid :Y
 
2 tips:

Ik zou de titel veranderen in: "Triumph Speed Triple 1050 ABS 2012"

en waarom staat er bij vermogen 35 kW?
Is standaard bij marktplaats als je motor meer dan 35kW heeft (categorie aanduiding die te vaag is...).

Kun je dus alleen in de beschrijving aanduiden wat het echt moet zijn ;)
 
Die kerel heeft helemaal geen bocht gezien volgens mij |( |( Had beter gewoon naar boven kunnen rijden. Maar wel een klere manier om van je bike af te komen...

:o

Whoo, waarom doet die dat? :?
Nog geluk dat het glijden van zijn motor geen vonkje heeft gegeven. Neem aan dat hij in een plas benzine ligt erna -O-
 
Laatst bewerkt:
Whoo, waarom doet die dat? :?
Nog geluk dat het glijden van zijn motor geen vonkje heeft gegeven. Neem aan dat hij in een plas benzine ligt erna -O-
Hij heeft vooral mazzel over de boarding te glijden en er niet op te klappen... Ik zat bij het filmpje echt te wachten op een bocht die hij kon missen, maar nooit geweten dat iets wat niet volledig rechtuit gaat ook als bocht kwalificeert :X
 
Ja.. heb maar 1 foto, andere kant is het nog slimmer. Dit was na het afspoelen dag later -O-

[afbeelding]

Holy shit, die rotzooi heeft wel heel snel zijn werk gedaan! :o
Misschien ook deels omdat alles warm was.

Hij heeft het niet over zichzelf heen gehad?
Moet je toch niet aan denken dat je met een motor jeans rijdt en de accu even je broek onder pist!

Aan de accu nog wat te zien? Bol of dikke schuurplekken?
 
Hij had een goed leren pak aan en zat zelf idd ook aardig onder maar volgens mij is dat wel goed gegaan. Was iedergeval niet veel aan te zien.

Accu heeft vanaf het deksel naar beneden een winkelhaak achtige scheur.
 
Holy shit, die rotzooi heeft wel heel snel zijn werk gedaan! :o
Ik heb ook eens een keer een accu gevuld in de keuken en had daarbij een beetje in de gootsteen geknoeid. Was echter vergeten om dat meteen weg te spoelen en dat heeft ook vlekken achtergelaten.
 
Hij had een goed leren pak aan en zat zelf idd ook aardig onder maar volgens mij is dat wel goed gegaan. Was iedergeval niet veel aan te zien.

Accu heeft vanaf het deksel naar beneden een winkelhaak achtige scheur.

Accuzuur kan flinke brandwonden veroorzaken. Als het op je handen komt voel je ook met een paar tellen dat het begint te bijten. Flink oppassen met die troep dus! (Ook bij nieuwe accu vullen bijvoorbeeld)

Gelukkig is het dus niet door het leer heen getrokken :)
 
Heren en eventueel dames. Heeft iemand hier ook crashpads op de speed triple?
Ik heb mijn oog laten vallen op de SW Motech, maar twijfel of het niet van die enorme blokken worden. Waar ik een beetje bij twijfel bij de standaard deurstoppen is dat bij een crash het frame direct uitscheurd.

Iemand een idee of foto of ervaring?

:} :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan