Triumph Speed Triple topic deel 48

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik wil me ff voorstellen:
mijn naam is Bart afkomstig ten zuiden van Eindhoven }) en wordt dinsdag de trosse eigenaar van deze triple (eerbetoon aan Pina) *D
na 12 jaar Z1000 is de drie cilinder weer terug in mijn leven }) , hopelijk zal ik aan deze fiets net zo veel (of veel meer) plezier gaan beleven. :]

[afbeelding]
[afbeelding]

grt Bart
Welkom :W

Kom je uit Lambàhrg dan? :+
 
Hoi,

Ik wil me ff voorstellen:
mijn naam is Bart afkomstig ten zuiden van Eindhoven }) en wordt dinsdag de trosse eigenaar van deze triple (eerbetoon aan Pina) *D
na 12 jaar Z1000 is de drie cilinder weer terug in mijn leven }) , hopelijk zal ik aan deze fiets net zo veel (of veel meer) plezier gaan beleven. :]

[afbeelding]
[afbeelding]

grt Bart
:W

welkom *O* *O* *O*

eerbetoon aan pina is dit zijn oude fiets?
of omdat je nu eindelijke een triumph hebt :+
 
Ik heb nog een rem en schakelset liggen, maar een 1050 schakelset past niet op een pre 2002.

Vanaf 2002 is het niet zo'n groot probleem.


Nou maak ik een boel te pas,heb je ook een piccie?Mag ook via PM of mailadres.(jerrytk@ziggo.nl)
 
Ik heb mijn speed triple te koop staan, pas als hij verkocht is weet ik of ik de reserve onderdelen kan verkopen.

Foto's van de spullen staan in dat topic.

Mooie Triple ja,succes met de verkoop.
Dat remschakelsetje kun je gerust gewoon aan mij verkopen hoor,wat moet de aspirant koper nu met een extra orisetje?Als ik een fiets kocht had dat voor mij weinig meerwaarde. :N
 
Ook ik zal me ff voorstellen, ik ben Ryan en ik heb ook een Speed Triple gekocht, een 2010. Ik heb in het verleden ook al een Daytona 675 en een Street Triple 675 gehad en nu dus weer terug bij de 3 pitter, wat een fantastisch blok!

Dit is hem, het is een project. Ik ga hem (net als mijn Street Triple toendertijd) helemaal black en gold maken. Dus velgen spuiten, gouden details enzovoort!
IMG_2878.jpg
 
Zoals je ziet zit de motor vol met opties, sommige zijn niet naar mijn smaak en wil ik graag verkopen. Als er iemand interesse heeft in iets hoor ik het graag via PB! Zo niet, dan gooi ik het 1 dezer dagen op MP.

Rood/zwart lederen zadel met rode stiksels:
image2.jpg


Origineel Triumph carbonfiber tankpad:
image3.jpg


Mivv Suono titanium/carbonfiber slip-on demper met E-keur en DB killer (super geluid!!!!):
image4.jpg

image5.jpg


Rode rem-en koppelingshendel met zwarte verstellers, kort:
image6.jpg
 
Ook ik zal me ff voorstellen, ik ben Ryan en ik heb ook een Speed Triple gekocht, een 2010. Ik heb in het verleden ook al een Daytona 675 en een Street Triple 675 gehad en nu dus weer terug bij de 3 pitter, wat een fantastisch blok!

Dit is hem, het is een project. Ik ga hem (net als mijn Street Triple toendertijd) helemaal black en gold maken. Dus velgen spuiten, gouden details enzovoort!
[afbeelding]
Gefeliciteerd en welkom :W

Wat is de km-stand van deze en hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?
De reden dat ik het vraag is om een beetje de waarde van mijn eigen 2008 in te kunnen schatten.

Heb je de originele ronde koplampen er ook nog bij?
 
Gefeliciteerd en welkom :W

Wat is de km-stand van deze en hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?
De reden dat ik het vraag is om een beetje de waarde van mijn eigen 2008 in te kunnen schatten.

Heb je de originele ronde koplampen er ook nog bij?

Niet in klein beetje brutaal
.. :$

Gewoon ff googlen en je weet ongeveer wat je motor waard is...
 
Ook ik zal me ff voorstellen, ik ben Ryan en ik heb ook een Speed Triple gekocht, een 2010. Ik heb in het verleden ook al een Daytona 675 en een Street Triple 675 gehad en nu dus weer terug bij de 3 pitter, wat een fantastisch blok!

Dit is hem, het is een project. Ik ga hem (net als mijn Street Triple toendertijd) helemaal black en gold maken. Dus velgen spuiten, gouden details enzovoort!
[afbeelding]


Welkom *O* *O* *O*
Veul plezier met je Speed :]
 
Hoi,

Ik wil me ff voorstellen:
mijn naam is Bart afkomstig ten zuiden van Eindhoven }) en wordt dinsdag de trosse eigenaar van deze triple (eerbetoon aan Pina) *D
na 12 jaar Z1000 is de drie cilinder weer terug in mijn leven }) , hopelijk zal ik aan deze fiets net zo veel (of veel meer) plezier gaan beleven. :]

[afbeelding]
[afbeelding]

grt Bart

Ook welkom *O* *O* *O*

Veul plezier met je Speed..
3 is meer dan 4...Dat ga je merken :Y
 
Gefeliciteerd en welkom :W

Wat is de km-stand van deze en hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag?
De reden dat ik het vraag is om een beetje de waarde van mijn eigen 2008 in te kunnen schatten.

Heb je de originele ronde koplampen er ook nog bij?

Het is een 2010 en heeft 13200 gelopen. Originele koplampen heb ik in de schuur liggen.
Maar om me aan te sluiten bij de anderen, kijk op MP en vergelijk hun bouwjaar, km stand en accessoires met je eigen en laat er vervolgens een mooie berekening op los. ;)

De prijs is ook niet echt vergelijkbaar, een maat van me die een motorzaak runt heeft het geregeld met de dealer waar ik hem gekocht heb en dealers onderling hanteren andere prijzen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ow God, calvinisten in da house!
Niet over geld spreken, dan ga je naar de hel :')
Ik vroeg het nog zeer voorzichtig ook, maar daar kwamen de zonnetje van dit topic weer de moraalridders uithangen :j

De reden waarom ik het vroeg, voor jullie informatie, was omdat het een vergelijkbaar model is als de mijne en ik me af zit te vragen of ik misschien de dagwaarde bij m'n verzekering naar beneden bij zal stellen of juist niet.

Maar goed, vergeet wat ik vroeg. Ik pas me wel weer aan de stukken chagrijn hier aan hoor :)
 
Ow God, calvinisten in da house!
Niet over geld spreken, dan ga je naar de hel :')
Ik vroeg het nog zeer voorzichtig ook, maar daar kwamen de zonnetje van dit topic weer de moraalridders uithangen :j

De reden waarom ik het vroeg, voor jullie informatie, was omdat het een vergelijkbaar model is als de mijne en ik me af zit te vragen of ik misschien de dagwaarde bij m'n verzeke

ring naar beneden bij zal stellen of juist niet.

Maar goed, vergeet wat ik vroeg. Ik pas me wel weer aan de stukken chagrijn hier aan hoor :)

Ok... *D
 
Het is een 2010 en heeft 13200 gelopen. Originele koplampen heb ik in de schuur liggen.
Maar om me aan te sluiten bij de anderen, kijk op MP en vergelijk hun bouwjaar, km stand en accessoires met je eigen en laat er vervolgens een mooie berekening op los. ;)

De prijs is ook niet echt vergelijkbaar, een maat van me die een motorzaak runt heeft het geregeld met de dealer waar ik hem gekocht heb en dealers onderling hanteren andere prijzen. ;)
Ok, helder. Thanks :)

Er was laatst iemand in dit topic op zoek naar koplampen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan