Geen verlichting op yamaha xv750 Virago

aprilia_racer

Die hard MF'er
9 sep 2004
299
4
Wijchen
Hallo,

Wie o wie kan mij helpen.
Heb een yamaha Xv750 Virago uit 1995 waar de verlichting niet van werkt.
Motor heeft 5 jaar stil gestaan en na wat werk en een nieuwe accu loopt de motor weer als een zonnetje alleen werkt er niets van de verlichting.

Met starten brand het olie en benzine lampje heel even en dan gaan die uit en brand er niks meer. Ik ga uit van een kapotte zekering maar kan tot op heden de zekeringkast niet vinden. Iemand een idee waar dat ding zit bij dit model?!

Motor loopt en start perfect je kan er ook gewoon mee rijden alleen dus zonder verlichting!

Alvast hartelijk dank allemaal!
 
Ik weet ff niet hoe het zit met jouw bouwjaar, maar dit zou het kunnen zijn:

$(KGrHqNHJFIFDrElcLp3BQ9zr8D-qQ~~60_35.JPG
 
Thx! Weet je waar deze zou moeten zitten ook? Ik heb zoiets voor op de voorvork zitten maar deze is helaas leeg bij mij. Dus dat is hem niet....
Op de kroonplaat, vlak onder je stuur.
Of vlak boven de toeters, op de voorvork.

T kan ook nog in de cockpitunit zitten.

Maar misschien heb je net het nieuwere model...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iedereen bedankt voor de hulp en voor het kijken.
Was inderdaad een zekering kapot.
Zekeringen zaten achter het kapje van de dashboard lampjes.
Na wat kapjes eraf geschroefd te hebben toch uiteindelijk gevonden :)
 
Hallo,

Wie o wie kan mij helpen.
Heb een yamaha Xv750 Virago uit 1995 waar de verlichting niet van werkt.
Motor heeft 5 jaar stil gestaan en na wat werk en een nieuwe accu loopt de motor weer als een zonnetje alleen werkt er niets van de verlichting.

Met starten brand het olie en benzine lampje heel even en dan gaan die uit en brand er niks meer. Ik ga uit van een kapotte zekering maar kan tot op heden de zekeringkast niet vinden. Iemand een idee waar dat ding zit bij dit model?!

Motor loopt en start perfect je kan er ook gewoon mee rijden alleen dus zonder verlichting!

Alvast hartelijk dank allemaal!

Virago topic de volgende keer ? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan