Gestolen Honda VFR Groningen MR-LF-38

Marcel0512

Rookie
14 jul 2015
5
0
Groningen
GESTOLEN :(

Afgelopen nacht 13 op 14 juli is mijn motor gestolen. Hij stond geparkeerd aan het van Brakelplein in Groningen. Kenteken MR-LF-38 type Honda VFR 800

Was voorzien van een schrijfrem slot en stond netjes op t stuurslot.

Graag uitkijken naar mijn motor. Heb je een gezien die er op lijkt? Bel mij op 06-30474524 dan vertel ik je specifieke kenmerken.
full
 
Vervelend man, toevallig is mijn fiets (gewoon een fiets) ook gejat.
Ik ken de buurt wel, zit vlakbij het alfa college waar dus dagelijks redelijk wat lui vanaf het station naar hun school langslopen.
Ik woon ook in de buurt en zal een oogje open houden hoewel ik niet denk dat hij hier in de buurt nog te zien is.
 
Hij kan juist wel in de buurt zijn! Vaak wordt een motor ff tijdelijk in de buurt gestald om later op te halen. In bosjes, achter een los staand object, een steeg...
 
Wat voor bandjes zitten er onder? Blijven zo te zien goed op de weg plakken
 
'Gestolen Honda VFR Groningen' > 'Gestolen Honda VFR Groningen MR-LF-38'
 
Bedankt in ieder geval!

Zal morgen zelf ook nog even een rondje door de buurt doen..
Vraag ook krantenjongens, hondenuitlaters (liefst gepensioneerd ;) ), druk ze een pamfletje in de hand. Ook spelende jochies van een jaar of 8 vragen om rond te kijken. Die binkies weten alle weggetjes en steegjes.
 
Bedankt in ieder geval!

Zal morgen zelf ook nog even een rondje door de buurt doen..

Denk dat je dan helaas te laat zal zijn. Ze zetten hem niet even om de hoek om daar een dag te laten staan. Zal toch wel een soort systeem/ritme in dit soort praktijken zitten.


Maar het blijft wel een serieus goede tip om gelijk rondjes door de buurt te maken wanneer je motor gestolen is. Bij mijn scooter is het vroeger ook gebeurd, stond niet meer waar ik hem achtergelaten had, in soort van wanhoopspoging op dat moment rondjes gaan lopen en vond ik hem ergens achter de containers van appartementen complex een straat verder. Was op dat moment zo blij dat ik vol gas naar huis ben gereden. Eigenlijk had je met paar maten moeten wachten om de hoek oid. Al is dat ook alleen maar onderbuik gevoel gepraat. Als je dan daadwerkelijk er zelf wat aan doet zit je zelf wel snel in de boeien waar deze gasten vaak de dans mooi ontspringen.
 
Laatst bewerkt:
Erg klote. Succes met de afhandeling.


@Clown and turbo0: Still not convinced? O-)
 
Erg klote. Succes met de afhandeling.


@Clown and turbo0: Still not convinced? O-)
En ik ook niet.
Als hij in een schuur stond kon het ook gebeurd zijn.


Ts succes met de verdere afhandeling.
Hoop voor je ook al is de kans klein dat je hem nog terug vindt
 
Bedankt mensen! De kans dat hij terug gevonden wordt is minimaal.. nog even een paar weken balen.

De papieren van de verzekering komen hopelijk vandaag binnen..
 
Voor 2 tientjes kan je het wel gokken toch zo`n GPS tracker ? Voor hetzelfde geld staat de motor 3 straten verder in een schuurtje of onder een zeil ?


Neem aan dat misschien 10 % zo`n jammer in hun bezit hebben ?

m`n collega had zo`n tracker in een bus gebouwd en liet het mij zien , het werkt verbluffend goed op z`n mobiel . Op MP staan ze ook .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan