The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
@floris,
Mooi plaatje :Y

Op de telefoon kun je goed inzoomen, maar dan is het nog niet heel duidelijk :)
En koud vind ik niet erg, maar ik laat mijn prachtige superknalfiets niet opvreten door de pekel.
Dus hij blijft in de schuur :t
 
Haha ja prachtig :+

Ah ja dat kan op de pc ook wel, teveel moeite :P

Ik mis het motorrijden nu wel even, ik moet maar weer een pekelfiets denk ik :]
 
Sorry, had die gepost met de telefoon, dan is alles klein :P

Dit is inderdaad de achterste, de voorste kan ik zo niet zien. Moet ik nog een keertje doen.

Hier overigens de grotere versie:
full
 
Gemodificeerde autospanner welke nu manueel verstelbaar is.
Hoedanook...hijsnie meer een risico gelukkig.
 
Handspanners zijn dan weer niet te verwarren met gespannen handen, hoewel je je handen wel moet spannen om de handspanners te spannen.

Ok doei


:+
 
Sorry, had die gepost met de telefoon, dan is alles klein :P

Dit is inderdaad de achterste, de voorste kan ik zo niet zien. Moet ik nog een keertje doen.

Hier overigens de grotere versie:
[afbeelding]

De voorste kan je ook prima zien aan de linkerkant onder de thermostaat ongeveer. Die zit dus aan de inlaat kant van de cilinder.

gcwxhy53fbqvi.jpg


Zo heb ik die van mij gedaan misschien ietwat overdreven maar alleen een m6 tapeind vind ik dan ook wel weer erg zuinig... Die bovenste moer heb ik er overigens weer afgehaald.
 
@Vtwin,

Is die spanner helemaal volgezet met afdichtingskit?
De achterste spanner laat wel wat olie langs de draad door als hier niets op verzonnen is, voor maakt niets uit.


Kan het niet goed zien..
 
Nee geen kit. Dacht dat ik een borgmoer gebruikt had maar dat maakt niet zoveel uit denk ik.

Aan de buitenkant onder de borgmoer (ook een flensmoer wel eerst vlak gemaakt) heb ik op de schroefdraad een paar druppels afdichting/borgmiddel gebruikt. Zolang ik hem had heb ik het nooit zien lekken...
 
Ik laat het tapeind altijd gewoon in de originele spanstift vallen. Dan hou je de originele stevigheid en dezelfde oppervlakte.
 
Inmiddels rij ik al anderhalf jaar op een VTR Firestorm, ben er erg tevreden mee. De vorige eigenaar heeft 'm goed onderhouden, alle opties die ik er op wilde hebben zaten er al op: Bos titanium uitlaten, K&N filter, Dynojet kit, APE handmatige NAKS en wat strakkere knipperlichten. Rijdt erg lekker en een machtig geluid :] :) .

Antwoord_poster_prijsvraag_Volvo850forum_is_235.jpg


Nu is er laatst voor een stoplicht iemand op het achterwiel gereden terwijl m'n vader er op reed. Met m'n vader is alles gelukkig prima, maar de motor is wel op z'n zij terecht gekomen. Helaas een paar diepe krassen op de kuip.

Weten jullie of het kuipwerk nog origineel, nieuw te krijgen is? En wat zijn evt. de ervaringen met kuipdelen van AliExpress?
 
Hi - inderdaad mooie complete fiets. Jammer van de schade.

wbt die kappensets; alle waar naar geld.
Op de CBR600F4i van mijn zusje zat zo'n aftermarket set na een val partij.
Gave set van een afstandje, maar de pasvorm liet te wensen over.
Alle gaten en randjes moeten vijlen enzo.
Uit mijn hoofd... kwam dat www.kappenset.nl en was niet eens goedkoop.
 
Mooi exemplaar!

Je beste optie is denk ik zoeken naar nette 2ehands exemplaren, of deze schade (laten) herstellen. Denk niet dat originele nog nieuw te krijgen zijn..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan