The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Remblokken voorzijde komen vandaag binnen,en het revisiesetje vd brandstofkraan volgende week ergens.
Als ik dan nog de lagers en afdichtingen vervang vh linksysteem, dan zijn we eigenlijk klaar met alles.
:')
 
Remblokken voorzijde komen vandaag binnen,en het revisiesetje vd brandstofkraan volgende week ergens.
Als ik dan nog de lagers en afdichtingen vervang vh linksysteem, dan zijn we eigenlijk klaar met alles.
:')

En dan knallen dit seizoen. Mits de weergoden ons een beetje gunstig gezind zijn. ;(
 
Tiez,
De mijne heb ik vervangen door een nieuwe +/-€30,-
Tweedehands dus jaren oud wil je ze niet hebben.

Overigens is vandaag mijn ​revisieset tbv de petcock binnen gekomen.
Ff dus preventief vervangen 👍
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen even de olie en filter vervangen.
Volgens het boekje moet er 3.9l in bij filter wissel. Na even kort draaien werd de filter gevuld en niveau gelijk onder minimum. Toen heb ik maar de rest erbij gedaan. In totaal zit er nu 4l in. Hebben jullie dit ook?
Ben benieuwd naar het niveau vanmiddag na een ritje.

Ik heb ook gelijk de remblokken voor vervangen, de stalen remleidingen anders aangesloten en de remvloeistof vernieuwd.
De remleidingen waren boven het nokje bij de pomp gemonteerd in plaats van aan de onderkant. Als hij dan op stuurslot stond schuurde de leidingen tegen de cockpit.

Binnenkort nieuw voorbandje en hij is helemaal klaar voor het mooie weer.

Straks even stukje tuffen met dit mooie weer.
 
Tiez,
De mijne heb ik vervangen door een nieuwe +/-€30,-
Tweedehands dus jaren oud wil je ze niet hebben.

Overigens is vandaag mijn ​revisieset tbv de petcock binnen gekomen.
Ff dus preventief vervangen 👍

Versleten exemplaren waren idd niet de bedoeling, maar kon zijn dat iemand een goed setje over had.

Ik check ebay wel ff :)
 
Ik was eerst wel van plan om naar de SBK te gaan maar toch besloten wat onderhoud uit te voeren. Wel gisteren twee VTR's gezien. Een gele in Hendrik Ido Ambacht rond 12.30 en een zwart/gele bij Goedhart rond 15.30.
 
Ik heb zaterdag alleen een rode Storm zien staan op de parkeerplaats. Zelf was ik met het koekblik, aangezien de brommer voor vers rubber bij de motorboer stond.

Tof event overigens! Relaxte sfeer en leuk dat je vrijwel overal kan komen.

Zelf zondag een klein ritje gedaan om de nieuwe achterband en remblokken in te rijden. Lekker weer en veel motoren op de weg :) Onderweg nog een blauwe Storm tegengekomen (in Winsum, Gr.). Volgens mij niet iemand van hier(?)
 
Sfeer bij de WSBK is altijd goed!
In tegenstelling tot de sfeer bij de TT, die ik elk jaar achteruit zie gaan.
Ik ga al zo'n 30 jr naar de TT, en meestal ook naar de nacht van Assen.
Hoewel ik in de nacht zelden gezeik heb gezien of meegemaakt, is het langs de baan veel asocialer geworden.
En de nacht van Assen sla ik inmiddels ook al een paar jaar over. Een jaar of 10 geleden had je ieder jaar bands als De Zingende Fresia's en Hollands Verdriet. Dat was feest! zei de ouwe lul... ;)
 
Hehe, dat soort volksfeesten laat ik sowieso aan me voorbij gaan.

De laatste twee jaar voorafgaand aan de TT in een technoloods staan knallen. Maakt de TT-dag een stukje zwaarder :')
 
Hallo collega-stormers,

Tijdje terug ben ik overgestapt van een Hawk naar een Superhawk. En dat bevalt nog steeds supergoed!!! Het gaat om een matzwarte van na de facelift. Met een setje LeoVince's, een dynojet kit, progressieve voorveren en een deukje hier en daar.

Het meeste onderhoud aan de Veter kan ik wel zelf, maar nu staat kleppen stellen op het schema (en er tikt een klepje als de motor warm is). Kan iemand een garage aanraden in de buurt van Amsterdam? En enig idee van de kosten?
 
Vacuümrubbers inmiddels ook weer vernieuwd, vtr is bijna nieuw. *D
 
kleppen stellen zal ik ook deze zomer moeten laten doen. heb geen idee wat dat gaat kosten. ik zal het eens navragen bij een dealer.
Zelf doen is denk ik geen optie voor mij.
Waarschijnlijk laat ik dan gelijk handmatige naks monteren.
 
goedenavond mensen, na 9 maanden revalidatie na mijn ongelofelijke klapper van vorig jaar heb ik vandaag weer een VTR aangeschaft en ze rijdt als een droom. ben 3e eigenaar en 33000 kilometer, hoop extras erop ik ben er superblij mee!

image sharingcertificity.com

upload image online freecertificity.com


upload piccertificity.com

nieuwe ketting en tandwielen, nieuwe blokken voor plus achter, showa achterveer
nieuwe distributieketting spanners, healtech versnellingsindicator, high mount exhaust incl aanpassing aan de achterste voetsteunen, ding is gewoon heel knap onderhouden, Hij mag in de Openingspost!

greetz Mike
 
Laatst bewerkt:
goedenavond mensen, na 9 maanden revalidatie na mijn ongelofelijke klapper van vorig jaar heb ik vandaag weer een VTR aangeschaft en ze rijdt als een droom. ben 3e eigenaar en 33000 kilometer, hoop extras erop ik ben er superblij mee!

[~[url="https://s29.postimg.org/autw9io0n/IMG-20170506-_WA0000.jpg"]afbeelding~][/url]image sharingcertificity.com

[~[url="https://s28.postimg.org/b1cdcjq8d/IMG-20170506-_WA0002.jpg"]afbeelding~][/url]upload image online freecertificity.com


[~[url="https://s1.postimg.org/s2pv1bv5b/IMG-20170506-_WA0006.jpg"]afbeelding~][/url]upload piccertificity.com

nieuwe ketting en tandwielen, nieuwe blokken voor plus achter, showa achterveer
nieuwe distributieketting spanners, healtech versnellingsindicator, high mount exhaust incl aanpassing aan de achterste voetsteunen, ding is gewoon heel knap onderhouden, Hij mag in de Openingspost!

greetz Mike

Ziet er netjes uit! Showa achtershock is standaard ;)
Distributiespanners helaas niet vervangen voor handmatige :)
 
heuj, van die showa wist ik niet had dat embleem nooit gezien , over die spanners, klopt helaas,wel die met de oranje stip 9dus nieuw type. voor nu laat ik ze nog zitten maar houdt het in de gaten en staat voor ooit op mijn to do list, ze zitten er vers in dus dat vertrouwen heb ik voor nu wel.eerst maar weer vertrouwd raken met het rijden

verder geen puntje op te merken aan deze red devil en ik ben toch een behoorlijk obsessieve speurder, *O*


greetx
 
Laatst bewerkt:
Gruwelijk gefeliciteerd. Mooi apparaat en fijn dat hij lekker rijdt. :)
 
dankje mensen. schijnt dat de eerste eigenaar iemand van het blad moto73 geweest is, 2e eigenaar had em al 8 jaar, kreeg nog een papieren kentekenbewijs in mijn handen om over te schrijven haha

net nog even goed bekeken maar er valt niks aan te vinden, 1 klein dingetje misschien , balhoofdlager mag een klein tikje strakker staan, je voelt et amper maar moet iets te zeiken hebben haha,

gisterenavond nog een stukkie gedaan, heerlijk! moet zeggen dat wel heel wat ingedimd ben na vorig jaar , denk nu wel 5x na eer ik iets doe, opzich niet verkeerd. niet te verwarren met angst want dat had ik totaal niet






net
 
hoi floris, kan nog niet rennen, en hurken gaat voorlopig nog niet, kwa pijn gaat het goed, ik voel mn been altijd wel maar het belemmert mij niet. 10 april weer begonnen met werken , zit op de vrachtauto en dat gaat goed, de tegenpartij zijn verzekering is erg coulant en doet gelukkig niet moeilijk met betalen. al blijven ze beweren dat het een stukje eigen schuld is, maar ik heb een letstelschade advocaat en die voert die discussies, daar hoef ik niks voor te doen.
 
Welkom terug in het Firestorm feest! Je kan wel zien dat die idd goed onderhouden is, alles ziet er nog strak uit :}

Ride safe!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan