The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi floris, kan nog niet rennen, en hurken gaat voorlopig nog niet, kwa pijn gaat het goed, ik voel mn been altijd wel maar het belemmert mij niet. 10 april weer begonnen met werken , zit op de vrachtauto en dat gaat goed, de tegenpartij zijn verzekering is erg coulant en doet gelukkig niet moeilijk met betalen. al blijven ze beweren dat het een stukje eigen schuld is, maar ik heb een letstelschade advocaat en die voert die discussies, daar hoef ik niks voor te doen.

Ah fijn weer aan het werk dus. Mooi ook dat de verzekering goed verloopt verder, ook nog iets van de automobilist gehoord achteraf?
 
thnx mannen ! maare niks gehoord van de automobilist, ook niet op mijn verzoek of op verzoek van zijn verzekering, zelfs niet op vraag van mijn letselschade advocaat, beste meneer voelt zich niet geroepen om enig contact te maken, vandaar ook de vriendelijke en coulante opstelling van zijn verzekering,wat ik zeer op prijs stel. hij heeft ook in een later verhoor een andere verklaring afgelegd dan op het schadeformulier, ging over zijn richtingaanwijzer die hij toch niet aan bleek te hebben uiteindelijk. daarmee is de schuld een stuk meer zijn kant op getrokken.
 
Zou mettertijd andere knippers steken mike, voor de rest alsof de tijd stil heeft gestaan ;)
In zeer nette staat :t
 
de achterste vind ik perfect staan zo tussen de uitlaten, de voorste vind ik zelf wat minder met dat carbon, maar liefst wil ik iets moois passend voor zodat ik niet met gaten zit in de kuip.

hij heeft de achterste voetsteunen ook zeer kundig aangepast met de high mounts , de achterkant is gewoon af, voor zou ik verder nog ander kuipruitje willen , op zn tijd...

staat er binnekort nog een rit op de agenda ??
 
Die fiets zit er inderdaad nog als nieuw uit, vorige eigenaar is niet zuinig geweest met poetsmiddel! Welke van de foto's wil je in de OP hebben Mike? Je hebt er nogal wat op gezet :)

Er was nog sprake van een VTR rit, maar verdere datum/plaats is nog niet genoemd...
 
OP is geupdated, good to have you back Mike!

@Rambabbel: ook maar meteen de standaard dempers er op gezet voor de Duitse arm der wet?
 
verhaals NAKS begint toch te knagen aan me, dus op zoek naar handmatige. lees over krieger, en APE ken ik van mijn vorige VTR. zit er nog verschil in die 2 merken? en waar zijn die kriegers eventueel te bestellen?
 
Er rijden inmiddels al zoveel vtr's rond met handspanners, waardoor de kans dat het mis gaat met precies jouw auto-spanners wel heel klein is.
;)
 
zou ik graag geloven basman haha


... ze zitten er nieuw in en toen ik hem kocht van het weekend dacht ik, ooh die zijn nieuw ,ken nog wel even. maar ben van gedachten veranderd , wil niet dat ie stuk loopt door dat, zou erg zonde zijn.
 
Laatst bewerkt:
Beste stormers,

Mijn firestorm gaat er uit.

Oude foto staat aan het begin van deze Eye of the storm

Wie heeft interesse. Staat niet op MP. (vanwege gelukzoekers)

Laatste half jaar de volgende zaken vernieuwd:
1. accu
2. tandwielen en ketting
3. 2e hands nieuwe carburateurs en uiteraard goed afgesteld
4. olie ververst.

Banden zijn in zeer goede staat
Starten lopen.

Extra:
12 volt aansluiting
Zumo 220 navigatie
laadstekker van een optimate 3

Optie:
topkoffer (voor 2 helmen) en rekje (zit met 3 boutjes vast)

Km stand 62001 --> wordt af en toe gereden

Interesse en of foto's doe een PB via mijn email bericht.

Email bekijk ik vaak.
 
verhaals NAKS begint toch te knagen aan me, dus op zoek naar handmatige. lees over krieger, en APE ken ik van mijn vorige VTR. zit er nog verschil in die 2 merken? en waar zijn die kriegers eventueel te bestellen?

Heel verstandig. Als je een beetje handig bent kun je eventueel de originele handmatig maken. Kost je 2 stukkies tapeind en wat klein grut.
 
heb ik ook over gelezen maar kon er geen how to van vinden, iemand linkje? ga het wel zelf doen, laatste keer dat ik mn VTR bracht(vorig jaar) kreeg ik em terug met een scheur in mn topkuip, en dan beweren dat die er al zat , kloothommels. dus die vertrouw ik het niet toe, lekker zelf doen
 
Mike vtr,

Ik heb 2 kaarsrecht geboorde goede aangepaste originele naks liggen. Stuur ik jou deze toe in ruil voor de oude van jouw.
Ik hoor het wel.
Rijd er zelf ook mee rond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan