The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is verkocht dus mag van dit forum af.

Nog wel wat onderdelen liggen dus zoek je wat doe mij een email (staan op MP)

Beste stormers,

Mijn firestorm gaat er uit.

Oude foto staat aan het begin van deze Eye of the storm

Wie heeft interesse. Staat niet op MP. (vanwege gelukzoekers)

Laatste half jaar de volgende zaken vernieuwd:
1. accu
2. tandwielen en ketting
3. 2e hands nieuwe carburateurs en uiteraard goed afgesteld
4. olie ververst.

Banden zijn in zeer goede staat
Starten lopen.

Extra:
12 volt aansluiting
Zumo 220 navigatie
laadstekker van een optimate 3

Optie:
topkoffer (voor 2 helmen) en rekje (zit met 3 boutjes vast)

Km stand 62001 --> wordt af en toe gereden

Interesse en of foto's doe een PB via mijn email bericht.

Email bekijk ik vaak.
 
gisterenavond nog even wezen oefenen, de PP 2CT houden zich lekker, aan de band te zien ook een flinke hellingshoek gemaakt , nog niet ernaast gaan hangen maar wel goed op de zitpositie gelet

Heb m'n nieuwe PR4 ook kunnen uitproberen gisteren, voor een nieuwe band is de hoeveelheid grip echt niet normaal! Ik hoor wel eens mensen praten over banden inrijden, maar met deze heb ik (ondanks redelijk leunen) geen enkel moment het gevoel gehad grip te verliezen :]

@Mr. Yamaha: Heb je motor uit de OP gehaald, veel plezier met de TDM :t
 
ja daar ben ik dan weer.
Weekendje Duitsland was een succes, maar altijd weer tekort.
Duitsland is een fijn land, fijn verkeer/mooie wegen, fatsoenlijke mensen en wat is het er mooi.
De vtr heeft geen slag verkeerd gegeven, en trok iedereen de moeder 8-)
Toch mooi om te zien dat bijv een blackbird het wat zwaar heeft tegen de firestorm in de heuvels *O* :]
Zeker in de strakke hairpins moest ik geduld hebben, paar x seinen met grootlicht dat het gas er gewoon op moest haha.
Iedereen houd rekening met motorrijders en dat is fijn, ik moet vaker naar Duitsland.
Eenmaal terug in NL werden we gelijk getrakteerd op drempels en 300 zijstraten per 100 meter.
-O-
 
Klinkt goed Basman!
Ik heb het afgelopen weekend wat dichter bij huis gehouden.
Ben wel erg te spreken over de tomtom rider 400, toch weer een paar mooie weggetjes ontdekt in de achterhoek.
Nadeel is wel de hoeveelheid fietsers op de weg, maar die horen mij gelukkig al van ver aankomen 8-)
 
iemand nog een bellypan liggen, mag rood,zwart of grijs zijn, mijne is gescheurd op de drempel van mn schuur, normaal leg ik een plankje neer maar nu niet gedaan helaas, liefst in de buurt kom ik em zelf oppikken( noord brabant/ oost zeeland)


greetzz Mike
 
Ik heb net blauwe rimstriping besteld GP style, ik laat weten als het erop zit!
rimstriping-motogp-vivid-blue-3.jpg
 
staat een grijze voor 10 euro op mp zag ik daarstraks. :)
https://link.marktplaats.nl/m1175700434
verkoper noemt het een hugger

iemand nog een bellypan liggen, mag rood,zwart of grijs zijn, mijne is gescheurd op de drempel van mn schuur, normaal leg ik een plankje neer maar nu niet gedaan helaas, liefst in de buurt kom ik em zelf oppikken( noord brabant/ oost zeeland)


greetzz Mike
 
Laatst bewerkt:
goedenavond allen.

ik moet inmiddels toch melden dat de VTR niet meer in mijn bezit is.

in totaal toch een 50K kilometers ermee gereden, maar hoe fijn hij ook reed, op een gegeven moment was de lol er toch wel vanaf.

eigenlijk vanaf het moment dat 1 van de naks'en knap zei.... en een blok-revisie uitgevoerd moest worden
dat kosste veel geld, en daarna is hij nooit meer de oude geweest.
meerdere vakantie's mee op pad geweest, en vele mooie ritten mee gereden. maar eens houdt het op.

laat ik afsluiten met 1 van de -voor mij- meest memorabele foto's uit mijn archief
e8119b5814763f013a384aa4b927c073
 
goedenavond allen.

ik moet inmiddels toch melden dat de VTR niet meer in mijn bezit is.

in totaal toch een 50K kilometers ermee gereden, maar hoe fijn hij ook reed, op een gegeven moment was de lol er toch wel vanaf.

eigenlijk vanaf het moment dat 1 van de naks'en knap zei.... en een blok-revisie uitgevoerd moest worden
dat kosste veel geld, en daarna is hij nooit meer de oude geweest.
meerdere vakantie's mee op pad geweest, en vele mooie ritten mee gereden. maar eens houdt het op.

laat ik afsluiten met 1 van de -voor mij- meest memorabele foto's uit mijn archief
[afbeelding]

Jammer Remond! Wat heb je nu dan?
 
Staat die van mij eerder veel te arm of die van jullie veel te rijk afgesteld?
Of kan het echt zoveel uitmaken onderling?

Volgens mij maakt het best wat uit onderling. Die van mij is gewoon goed afgesteld op de testbank en rijd met standaard klokken. Als je op internet zoekt (buitenlandse fora) varieert het verbruik behoorlijk. Beste oplossing = niet teveel over nadenken maar zorgen dat je op tijd een tankstation hebt :+
 
Hallo!
Mijn storm heeft een superbike stuur. Stuurt fantastisch maar merk bij hogere snelheden dat de voorkant duidelijke zweverig wordt. Is daar iets aan te veranderen dmv. afstellen voordemping (en.. hoe doe je dat ;) )??
full
 
Laatst bewerkt:
Hallo!
Mijn storm heeft een superbike stuur. Stuurt fantastisch maar merk bij hogere snelheden dat de voorkant duidelijke zweverig wordt. Is daar iets aan te veranderen dmv. afstellen voordemping (en.. hoe doe je dat ;) )??
[afbeelding]

Grappig... ik heb dezelfde Storm, en ga er binnenkort ook een SBK-stuur op zetten!
Hoe heb je dat met de leidingen gedaan? en weet je de lengtes nog?

Zeg, vraagje...
Ik wil ff tijdelijk de originele dempers erop zetten (TT...), en nu past de onderste bevestiging aan de linkerkant niet lekker...
Als ik de flens aan de buitenkant vh rubber monteer, lijkt het te kloppen, maar kom ik er met m'n schakelpedaal tegenaan...
Maar de flens past niet aan de binnenkant... Hoe hoort dit origineel te zitten?
 
Sorry, kan je niet helpen. Stuur Is door de vorige eigenaar gemonteerd.

En ook met je demper vraagstuk kan ik je niet helpen. Ik ga ook naar de TT en doe gewoon de db-killers erin. Vorig jaar geen problemen mee gehad en er reed een politiemotor achter mij in de optocht naar de parkeerplaatsen bij de TT ..
Succes!
 
OK,
Het is zo dat de originele voorremleiding een soort ingebouwd T-stuk heeft.
Deze zal veranderd moeten worden; misschien met 1 lange leiding, met een boog over het spatbord?
Zou je dat voor me na willen kijken, en misschien de lengte willen doorgeven? Van de koppeling idem... Zou mooi zijn... ;)

Ik heb er helaas geen Db-killers bij, en zonder màken ze een teringherrie....
Wel mooi, maar behoorlijk hard. :/

Als iemand nog iets weet over die bevestiging?
 
Laatst bewerkt:
Grappig... ik heb dezelfde Storm, en ga er binnenkort ook een SBK-stuur op zetten!
Hoe heb je dat met de leidingen gedaan? en weet je de lengtes nog?

Zeg, vraagje...
Ik wil ff tijdelijk de originele dempers erop zetten (TT...), en nu past de onderste bevestiging aan de linkerkant niet lekker...
Als ik de flens aan de buitenkant vh rubber monteer, lijkt het te kloppen, maar kom ik er met m'n schakelpedaal tegenaan...
Maar de flens past niet aan de binnenkant... Hoe hoort dit origineel te zitten?

hwc1er.jpg


Gewoon aan de binnenkant.

Voor lengte leidingen kun je het beste zelf meten, zeker als je de sbk set zelf maakt ligt het net aan de positie en hoogte van het stuur.

2 Leidingen van pomp naar beide klauwen toe heeft mijn persoonlijke voorkeur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan