Diekooi verongelukt in Polen

Status
Niet open voor verdere reacties.

borisz

"In de moele"
18 dec 2009
4.317
707
Leeuwarden
Zojuist bereikte mij het bericht dat Diekooi (Robert K) op een van zijn reizen is verongelukt.
De volgende tekst is te vinden op zijn Facebook tijdlijn:

Lieve allemaal, helaas is Robert’s motoravontuur vroegtijdig tot een einde gekomen. Onderweg naar Moskou is hij in Krakau verongelukt. Zodra Robert thuis is zullen wij jullie op de hoogte stellen.

Miranda K.



Robert, het was goed je gekend te hebben: altijd maar weer die AT die stuk was, je mooie verhalen bij het kampvuur, je relativering en de volharding waarmee jij je trips maakte. Geen grenzen en de blik vooruit, dat was je motto.
Helaas was kwam de dood te snel, in een te kort leven. Het drukt ons allemaal weer met de neus op de feiten dat onze hobby niet zonder gevaren is.

Robert was een zeer gewaardeerd lid van het organisatieteam van het "MF-Testweekend", we zullen hem erg gaan missen.........................................................................................

Wil je ook aan Robert de laatste eer bewijzen klik dan HIER voor info.

full
 
Laatst bewerkt:
Bah wat een vervelend bericht.

Medeleven voor de nabestaanden en vrienden en kennissen hier.
 
Een heel vervelend bericht...............

Diekooi was vaak in het forum te vinden.
Heel naar om deze boodschap te moeten vernemen.
Voor nabestaanden en vrienden: Heel veel sterkte gewenst!!
 
Damn.

Robert komt hier uit het dorp en kon hem vaag van de LM rally en het Kop van NH topic.
Aparte vogel.

RIP en sterkte voor de nabestaande.
 
Laatst bewerkt:
Wat een verschrikkelijk bericht. Ik las zijn geweldige verhalen altijd graag. Sterkte aan alle nabestaanden.
 
dammit die AT was mijn ouwe. Zo weird dat ding na een paar jaar weer tegen te komen. Beter is dit niet waar.
 
Ik ken Robert vanuit een andere community (waar MF vanuit ontstaan is) ..... Laat 'm alsjeblief zélf kunnen posten dat 't niet zo is :o
 
Laatst bewerkt:
Wat een kut nieuws.

Ik heb nog eens tijdens een tourritje met Robert langs de weg gestaan omdat z'n AT er weer eens mee ophield... mooie gast.
 
Zijn verhalen waren bijzonder net als zijn reizen, maar dit is bijzonder triest nieuws -O-

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
 
Soms kon ik lachen om zijn posts, soms schudde ik mijn hoofd. Maar daarmee gaf hij wel kleur aan MF. Sterkte aan de nabestaanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan