Tmax

Tmaxfreak

Rookie
22 jul 2015
8
0
Gent
Hallo iedereen kan iemand mij helpen in verbend met mi tmax van 2003. Ik heb naamlijk een probleem. Als ik stil sta en dan volledag gas gf vertrek die bijna ni weg of soms heel traag. De riem ziet er nieuw uit en de varia en gewichtjes zijn van malossi en die zien er ook goed uit. Als iemand is weet mij snel iets meer kan vertellen dankje wel
 
Ja zo opeens. De optrek begon te minderen en op geven moment dat ik aan het rijden was ging die moeilijk naar voor je hoor de toeren maar ga ni snel naar voor ma als je blijft geven ga die na effkes wel weer volledig snelheid. Maar er zit wel een originele riem van yamaha op kan da aan da liggen ??
 
Hallo iedereen kan iemand mij helpen in verbend met mi tmax van 2003. Ik heb naamlijk een probleem. Als ik stil sta en dan volledag gas gf vertrek die bijna ni weg of soms heel traag. De riem ziet er nieuw uit en de varia en gewichtjes zijn van malossi en die zien er ook goed uit. Als iemand is weet mij snel iets meer kan vertellen dankje wel
Hybride heeft een Yamaha scooter. Hij heeft de schanierpunten van de schoenen in de koppeling op moeten boren. Yamaha vond dat namelijk niet nodig, met als gevolg dat de koppeling bijna niet wilde aangrijpen.
Ik weet niet de details, stuur Hybride een mailtje.
 
Ik denk dat halflive deze gebruiker bedoelt. Die kun je onderaan die pagina een privé bericht sturen, eventueel met link naar je topic zodat zijn reactie ook voor anderen leerzaam is.

P.S., niet te verwarren met deze gebruiker, dat is me namelijke een knurft van de eerste orde |(
Ja, de eerste :Y
Onderaan zijn profiel zie je "verstuur prive bericht" Hij is terug van vakantie, hij zou dus moeten reageren.

Die tweede heb je inderdaad niets aan :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan