Het MT-07 topic deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was gezellig gisteren ondanks de lage opkomst! Kwam er onderweg achter dat mijn rechter achterknipperlicht niet meer werkt. Gelijk maar eens gaan kijken naar nieuwe en kwam op ebay onderstaande tegen: http://www.ebay.com/itm/LED-SMOKE-I...013-/221744053950?hash=item33a0f9bebe&vxp=mtr

Weet iemand of dit makkelijk te monteren is?

@Boemba, Wat een mooie foto's, tof!

Ik zou gewoon lampje vervangen of voor LED gaan.
Geïntegreerde achterlichten zijn niet toegestaan bij wet. Heb dit heel lang geleden ook al geopperd. (vorige topic)
 
Laatst bewerkt:
Ik lees en kijk weer graag mee. Ik zie de 07 nog steeds als eventuele opvolger van mijn 03.
 
Graag eerst nog even het oude topic volmaken voordat we hier verder gaan ;)


Openingspost is weer aangepast, ik heb aantal nieuwe foto's toegevoegd.Ik zat te denken om te linken naar ervaringen van MT-eigenaren uit het vorige topic of foto's die daar circuleren. Linken naar een webshop doe ik liever bewust niet, omdat ik straks meer bezig ben met links werkend houden dan meelezen in het topic :P Nee maar zonder gekheid, dan krijg je weer de vraag 'naar welke moet ik linken?' of je linkt niet naar de goedkoopste bijvoorbeeld. Ik houd het liever simpel ;)

Ja terecht ook, daarom had ik ook het voorbeeld erbij gezet van de GS500 Topic ;)
Moet ook geen aangenomen werk worden hé

@ henkbokhove en msx125
Wie zijn gemak niet zoekt is een luiaard. ;)
 
Boemba en Prut Potje, hoe mensen toch ook namen bedenken :-), bedankt voor de foto's en het filmpje en tot de volgende keer allemaal.
Jammer Wesley, wij waren net droog over gekomen :-)
 
Heb ook even een foto upgeload voor de openinspost. Kunnen jullie hem erbij zetten?
[afbeelding]

Staat er tussen :]

Ja terecht ook, daarom had ik ook het voorbeeld erbij gezet van de GS500 Topic ;)
Moet ook geen aangenomen werk worden hé

@ henkbokhove en msx125
Wie zijn gemak niet zoekt is een luiaard. ;)

Heb voor de opzet ook een beetje gespiekt bij het GS500 topic . Zij hebben inderdaad ook afbeeldingen onder de linkjes staan bij accessoires (had wel gekeken, maar nog niet op de linkjes geklikt :P) Dat was ook mijn idee, en dan zoveel mogelijk eigen foto's van MT-owners hier op het forum gebruiken ;)
 
Vorige week maandag uit de container gekomen
Hij rijdt super !
full
 
henkbokhove in "Het MT-07 topic deel II"
Heb hem besteld bij Gebben, die heeft um prima verpakt en rijklaar gemaakt, in de container over laten varen, sinds een week op Bonaire.
Er staat al weer 500 km op :-)
En alles in de korte broek, zonder helm, ik weet het........
Zo wordt er hier gereden, feel free :-)
 
Ik lees en kijk weer graag mee. Ik zie de 07 nog steeds als eventuele opvolger van mijn 03.

Hallo Siedo, ik ken jouw naam vanuit het MT-03 forum. Eind vorige maand mijn MT-03 verkocht aan een A2-rijbewijzer. Ging heel blij weg met de MT-03; is er nog steeds blij mee. De MT-07 is veel minder bokkerig en knallerig dan de 03; 03 was 4 jaar leuk; 07 is ook leuk en veel makkelijker en vriendelijker. Als je er aan toe bent en het financieel aan kan.....gewoon doen!
 
Boemba en Prut Potje, hoe mensen toch ook namen bedenken :-), bedankt voor de foto's en het filmpje en tot de volgende keer allemaal.
Jammer Wesley, wij waren net droog over gekomen :-)

Ik wats hellaas zeiknat, lekker zo'n kevlar spijkerbroek.
Hoe waren jou rondjes in Emmen trouwens, dat was afgelopen zondag toch?
 
Nette fiets MvE!
Hang je er nog een andere pijp onder?

Aangezien zonder helm geen probleem is, ga ik er van uit dat een decibel of 300 extra ook geen probleem moet zijn. :+
 
had je al een testrit gemaakt?
Nee, nog niet. Dat gaat pas gebeuren als ik echt toe ben aan een opvolger.


Hallo Siedo, ik ken jouw naam vanuit het MT-03 forum. Eind vorige maand mijn MT-03 verkocht aan een A2-rijbewijzer. Ging heel blij weg met de MT-03; is er nog steeds blij mee. De MT-07 is veel minder bokkerig en knallerig dan de 03; 03 was 4 jaar leuk; 07 is ook leuk en veel makkelijker en vriendelijker. Als je er aan toe bent en het financieel aan kan.....gewoon doen!
Hallo Jora, wij hebben elkaar inderdaad eerder digitaal getroffen. Met name het laatste wat je noemt. ;) Momenteel staat ons huis te koop en wij hebben ambitieuze plannen. Dus ik moet me een beetje inhouden.
Maar was jij je 03 snel kwijt? Ik denk wel over verkopen, maar wil er niet ellenlang mee leuren.
 
Ik was mijn MT-03 in 3 dagen kwijt voor bijna het bedrag dat ik ervoor wou hebben (ik wou 3300 hebben en kreeg 3150)

Gelijk daarna een MT-07 besteld. Heerlijke motor!
 
Ik was mijn MT-03 in 3 dagen kwijt voor bijna het bedrag dat ik ervoor wou hebben (ik wou 3300 hebben en kreeg 3150)

Gelijk daarna een MT-07 besteld. Heerlijke motor!
Dat is erg netjes. Ik zou daar voor tekenen. Helaas staat deze nog niet thuis, maar in de 'winterstalling'.
 
Staat er tussen :]Heb voor de opzet ook een beetje gespiekt bij het GS500 topic . Zij hebben inderdaad ook afbeeldingen onder de linkjes staan bij accessoires (had wel gekeken, maar nog niet op de linkjes geklikt :P) Dat was ook mijn idee, en dan zoveel mogelijk eigen foto's van MT-owners hier op het forum gebruiken ;)

Goed idee van foto's van accessoires.
Zal zsm foto's maken van alle dingetjes en ze aan jou doorsturen.
 
Hoi allemaal, (welkom nieuwe leden! ) :]

Ik ben weer terug vanweg geweest en 'heb inmiddels zo'n 12. xxx op de teller staan van mijn MT-07 en zie tot mijn vreugde dat we al aan een deel 2 begonnen zijn, goede zaak!

Afgelopen week hebben m'n vriendin en ik een leuke 1000 km gereden met onze motoren. Om de routes te rijden die ik in gedachten had hebben we gebruik gemaakt van het programma Tyre & mijn TomTom XXL met waterdichte hoes/ mount. Tyre is zeker een aanrader voor de gene die het nog niet kennen en op gevoel rondjes touren. Niets mis mee , maar het proberen van Tyre is zeker de moeite waard mocht je nog eens efficiënt willen touren.

@Boemba Leuk zo ,dit nieuwe deel 2 van de MT-07 ! zou je mijn foto s.v.p. ook in de OP willen gooien?

full
 
Laatst bewerkt:
Hoi, Mag die van mij er ook tussen?! :-D
Uitlaat is een MIVV Speed Edge Special.

To-do list.
-Valdoppen
-Kentekenplaathouder
-Koplamp wittere lamp
-Custom decal
-Race blu underbelly
-Smoken achterlicht
-Windscreen

Geluid en Montage in onderstaande video te bekijken en horen.


MT07Mivvspeededgespecial2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi, Mag die van mij er ook tussen?! :-D
Uitlaat is een MIVV Speed Edge Special.

To-do list.
-Valdoppen
-Kentekenplaathouder
-Koplamp wittere lamp
-Custom decal
-Race blu underbelly
-Smoken achterlicht
-Windscreen

Geluid en Montage in onderstaande video te bekijken en horen.


[afbeelding]

Mooie plannen ;)

Zie dat een 'smoke taillight' er ook op staat..

TIP voor iedereen die een ander achterlicht wil: De Yamaha R3 en Yamaha Exciter (scooter voor Aziatische markt) delen dezelfde unit.. Gezien Azie nogal gek is van motoren/scooters modden, is het zeker de moeite waard daar ook even te kijken ;) (via internet uiteraard)
 
iV61Sv.jpg


nog een Mivv Speed Edge! Erg tevreden over de looks en het geluid. Ik gebruik alleen de killer in de eindpijp. Heb ook nog een onderkuip, deel aan de kant van uitlaat zit er niet op omdat ie aan de uitlaat begon te plakken dus die moet ik nog bewerken voordat ie er weer op kan.

mag de mijne ook in de OP?
 
nog een Mivv Speed Edge! Erg tevreden over de looks en het geluid. Ik gebruik alleen de killer in de eindpijp. Heb ook nog een onderkuip, deel aan de kant van uitlaat zit er niet op omdat ie aan de uitlaat begon te plakken dus die moet ik nog bewerken voordat ie er weer op kan.

Niet de ''Special'' vergeten hea!!! De Speed Edge is een ander model uitlaat van MIVV :+
WAAR HEB JE DIE SPIEGELS VANDAAN?! :o

Goed om te weten van die onderkuip. Ik vroeg me al af of dat allemaal paste en goed ging.
Ik rij zelf met alle Killers er in. Maar ik denk dat ik die laatste kabaalmoordenaar er uit ga halen... Puur uit luiheid overigens. Weet niet waarmee die meer DB gaat produceren. Ik heb hem er op zitten om makkelijker opgemerkt te worden, niet om mensen doof te maken. I dont know, Ill try.

@weilap thanks voor de tip!
 
Laatst bewerkt:
Hoi, Mag die van mij er ook tussen?! :-D
Uitlaat is een MIVV Speed Edge Special.

To-do list.
-Valdoppen
-Kentekenplaathouder
-Koplamp wittere lamp
-Custom decal
-Race blu underbelly
-Smoken achterlicht
-Windscreen

Geluid en Montage in onderstaande video te bekijken en horen.


[afbeelding]


Ik vind eigenlijk dat je op de openings pagina pas geplaatst mag worden als je op een meeting bent geweest :+
 
Check KD Shop in thailand. Die hebben veel voor de scooter markt zoals Weilap al zei. Er is ook een FB pagina van ze. (volg ik ook ivm mn vorige motor Honda MSX125). Website is niet in het Engels helaas maar wellicht dat je ze via FB kan contacten. Heb dat voor Prostuff ook gedaan en via FB mn uitlaat kunnen bestellen.
Check anders ook X-Speed Motor Parts
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan