Het MT-07 topic deel II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou jullie graag dit te laten zien...


Hij is er nog mee bezig, heeft de ambitie het te gaan doorontwikkellen voor de verkoop. Hoe dan ook; Ik ben nu al verkocht.

Ik vind dit een leuk idee, zie al weer een project voor de winter om mee bezig te gaan *O* Die richtingaanwijzers hoef ik niet perse bij de dagrijdverlichting in die happers te hebben, die heb ik al op de planning staan om te verwerken in de handkappen die ik nog op de mt wil :Y

@msx125: jij had toch ook die handguards op de MT zitten? Besteld bij louis, heb je een linkje voor me? Ik zie er namelijk meerdere, welke moet ik hebben :?
 
Laatst bewerkt:
OMG de dealer wil er ook wat aan verdienen...mensen bel de krant. Dus jij ben 1 van velen die alle normale winkels om zeep helpt door het voor een 10tje goedkoper te kopen op internet. Maar ja als er dan wat mee is dan moet die dealer natuurlijk wel de garantie geven want ja hij verkoopt ze ook. Echt absurd dat jij zo durft te rekenen.
Prima toch dat hij wat euro's wil besparen? Denk eerder dat de deal van de dealer eerder beter was dan Louis of beter: de dealer zou er minder aan hebben over gehouden. Verschilletje BTW tussen NL en DE.. (om maar wat te noemen, wellicht kost het ook nog meer inkoop voor dealer dan louis etc)
 
Laatst bewerkt:
Prima toch dat hij wat euro's wil besparen? Denk eerder dat de deal van de dealer eerder beter was dan Louis of beter: de dealer zou er minder aan hebben over gehouden. Verschilletje BTW tussen NL en DE.. (om maar wat te noemen, wellicht kost het ook nog meer inkoop voor dealer dan louis etc)

Het gaat me niet om die euro's besparen het gaat er mij om dat hij het nogal wat vind dat die dealer er wat bovenop rekent.
 
Met de hulp van een maat m'n gaasjes rood gespoten en velglint laten leggen.
Ik ben content :)
full


Excuses voor de nekbrekende foto, ik weet niet hoe ik 'm moet goed draaien.
In m'n bestanden staat 'ie namelijk wel goed..
 
Laatst bewerkt:
OMG de dealer wil er ook wat aan verdienen...mensen bel de krant. Dus jij ben 1 van velen die alle normale winkels om zeep helpt door het voor een 10tje goedkoper te kopen op internet. Maar ja als er dan wat mee is dan moet die dealer natuurlijk wel de garantie geven want ja hij verkoopt ze ook. Echt absurd dat jij zo durft te rekenen.

Dat ze wat willen verdienen is prima maar niet 25%. Stel je gaat naar een restaurant en besteld een vlees gerecht van 29.95 wat ook zo op de kaart staat en dan bij afrekenen zeggen ze nee bij ons is ie 39.95. Vind jij dat leuk dan? De prijzen staan nota bene op de site van SW-MOTECH!!!!!! Een lijst prijs kan en mag nooit hoger zijn dan in de winkel punt uit. Als je dat graag wilt betalen vind ik het prima maar ga me niet beschuldigen dat ik de winkel naar de kl... help. dat doen ze zelf door producten te verkopen die hoger geprijsd zijn dan bij de leverancier. :(
 
Excuses voor de nekbrekende foto, ik weet niet hoe ik 'm moet goed draaien.
In m'n bestanden staat 'ie namelijk wel goed..

Open hem eens met een editor Nickos.
- paint <-zit in windows)
- paint.net <-graties http://www.getpaint.net/index.html)

Jij hebt hem denk ik met de Windhoos Viewer gedraait.

Ziet er ook mooi uit met een grey versie.
Orange was mijn voorkeur maar daar zijn idd niet
altijd de mooie kleuren onderdelen van te vinden.

Dan zou (als ik dit nu zie) zeker rood mijn voorkeur hebben.
 
Laatst bewerkt:
Open hem eens met een editor Nickos.
- paint <-zit in windows)
- paint.net <-graties http://www.getpaint.net/index.html)

Jij hebt hem denk ik met de Windhoos Viewer gedraait.

Dacht ik in eerste instantie ook, maar ik opende de afbeeldings url even en daar staat de afbeeldingen wel gewoon goed. Geen idee wat er dan fout gaat, maar blijkbaar draait hij bij het uploaden/voorvertoning geven op mf ofzo ;)
 
Ze zijn gespoten Marski. Als je gewoon zwarte koopt en een spuit van €8,99 bij de Gamma koopt kun je het zelf doen. :)
 
Welke schokdemper heb je er onder liggen Nickos?
Dat is geen orginele toch?
Of heb je de veer gespoten met Gamma? :)
 
Ik heb een witte MT07 met matgrijze kappen. MT07 wit heeft een rode veer als het goed is. Heb niks aan de veer hoeven doen :)

Gaasjes zijn de enige gespoten onderdelen.
 
ook Emmen bleek een leuk circuit te zijn, op de foto leek het nogal tam, nadat ze van MCT met pilonnen wat extra chicanes hadden gemaakt.
heerlijk gereden daar en me dus prima vermaakt, ik had zelfs een prive voorrijder nadat de andere deelnemer in mijn groep naar een andere groep was verplaatst, kon dus mijn eigen tempo rijden de rest van de dag, genieten dus :-)
ook Emmen dus een aanrader in deze opzet.
 
o ja, ze vonden met de keuring ook nog een spijker in mijn band...
was mij niet opgevallen, gelukkig geen drukverlies tijdens de sessies en mocht dus lekker op mijn eigen mt rijden, had anders op die van herma kunnen rijden die mee was om te kijken.
 
@Dankjewel Nickos voor de foto's. Ik ga hetzelfde doen maar dan in Race Blu :-D

@marski69 hahah ik weet hoe je je voelt. ik wil ook niet naar de meeting voordat ik een andere kentekenplaathouder heb.
 
Deze MT was van een dude waar ik contact mee had op het globale MT-07 forum.
Hij heeft 'm helaas verkocht, maar deze foto's zullen voor velen als een soort inspiratie kunnen dienen.
Zelf ben ik erg fan van die koplamp.
full

full

full
 
Deze MT was van een dude waar ik contact mee had op het globale MT-07 forum.
Hij heeft 'm helaas verkocht, maar deze foto's zullen voor velen als een soort inspiratie kunnen dienen.
Zelf ben ik erg fan van die koplamp.

Heel gaaf! Mooi ding! Groot fan van die Laguna Seca strepen. Vind het tevens jammer dat die 2015 gele MT-07 vanuit fabriek niet met Laguna Seca strepen is uitgerust, gezien dat ze wel de moeite hebben genomen om de gele wel met afwijkende stickers uit te rusten.

Voor de handige Harry's onder ons...Hier een howto voor de HID Projector koplamp, dat heeft hij zelf zo geklust zag ik...

How to: HID Projector bi-xenon Headlight ( Amazing )
 
Dat is iets makkelijker dan rood naar blauw fantaseren :)

Goeie sjit! Thanks! looks nice! ff Blauw racegaas bestellen.

Ik heb vanavond een beetje zitten spelenvaren.
Kreeg een idee na een afbeelding die ik tegen kwam op instagram. Ik ben er niet zo tevreden mee maar hij is nog niet af en misschien vinden jullie het wat...

MT07-Mustang.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niet mee doorgaan. De race blue's zijn de mooiste. Laten we dat zo houden. Stoppen met spelevaren; heeft een zeer slechte invloed op OmedaveMT.
 
Laatst bewerkt:
Goeie sjit! Thanks! looks nice! ff Blauw racegaas bestellen.

Ik heb vanavond een beetje zitten spelenvaren.
Kreeg een idee na een afbeelding die ik tegen kwam op instagram. Ik ben er niet zo tevreden mee maar hij is nog niet af en misschien vinden jullie het wat...

[afbeelding]

Zeker wel mee doorgaan! Een motor is pas jouw motor als je 'm hebt gepersonaliseerd! ;)
Persoonlijk vind ik dat airforce logo achterop niet zo mooi..
Als je dan wel in die airforce sferen zou willen blijven zou ik eerder op die plek 'MT-07' zetten in de stijl van de letters op deze staart
 
Laatst bewerkt:
Zeker wel mee doorgaan! Een motor is pas jouw motor als je 'm hebt gepersonaliseerd! ;)
Persoonlijk vind ik dat airforce logo achterop niet zo mooi..
Als je dan wel in die airforce sferen zou willen blijven zou ik eerder op die plek 'MT-07' zetten in de stijl van de letters op deze staart

F15<3 thanks for the suggestion! ik ga er mee spelen! Ik kwam op de huidige staart uit omdat ik het ''ontwerp'' baseer op de onderste...

north-american-p-51-b-mustang-d-day-marking-combo-plastic-model-airplane-kit-hasegawa-hs02054-p.jpg


Ik weet niet of ik dit serieus ooit zou laten aan brengen, maar als ik nog een keer iemand op dezelfde motor met dezelfde kleur tegenkom dan ben ik bang dat ik het direct laat doen _O-
 
Ben het ook met weilap eens, jou hoofd jou brommer.
Je creative brein gewoon z'n werk laten doen.
Shark tank is erg grappig.
Verschillende stijlen maakt het voor mij wel erg druk:)
 
Beste Dames & Heren,

Ik ben mij een beetje aan het Oriënteren op een andere knalpijp.
Had de Termignoni's al gezien/gehoord en daar was ik wel van gecharmeerd.
Nu zie ik de black version en ben ik verkocht.
ligne-complete-termignoni-pour-yamaha-mt-07-carbone-black-edition.jpg

Prijs is nog te doen in Deutschland (zonder cat):
http://www.ug-racingparts.de/termignoni-yamaha-mt-07-14-15-carbon-black-ohne-kat.htm

Nu is mijn vraag:
De motor is waarschijnlijk afgesteld voor de standaard uitlaat met cat.
Merk je verschil als je een 3th party uitlaat gaat rijden zonder cat zoals de Termignoni?
Heb je een powercommander nodig om de bike opnieuw af te stellen? <-(heb ik geen zin in)

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan