Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
ps 3 usb is bij mij vandaag verwijderd...schijnt nu weer goed te lopen, morgen ophalen.

kijken of ik hem ergens kan testen.......
 
Mooi hoor maar om nou zoveel geld uit te geven voor iets dat weer achter je kuipdelen verdwijnt...Toen de 1e SP destijds verscheen vond ik het juist zo apart dat de radiateurs aan de zijkant zaten.
Vind deze set echt wel mooi, aansluiting aan elkaar is ook mooi gedaan. Die op ebay zijn een stuk duurder en meer rechttoe rechtaan. Zou best zo'n set willen, maar ik wil nog zo veel... Op een naked sp (lijkt me nog steeds leuk voor erbij) staat het wel übergeil... :9~
 
Laatst bewerkt:
ps 3 usb is bij mij vandaag verwijderd...schijnt nu weer goed te lopen, morgen ophalen.

kijken of ik hem ergens kan testen.......
Is de pc helemaal aan zijn einde of zou een andere mapping (heet dat zo?) het probleem evt ook nog op kunnen lossen?
 
Laatst bewerkt:
Ik volgens planning ook. Ischgl eo zou het moeten worden.. Ik wil zooo graag naar de Stelvio pas :9~~
en wat je tegen?gewoon doen !!!!! via de regenpass...geweldig !!!!!
....hebben we vorig jaar gedaan, dit jaar is de timmelsjoch en grossclockner aan de beurt en nog wat italie en oostenrijk zell am see, gerlos...en dan via de passen. zoals sella en nog wat.
 
oostenrijk...waar ?...ik ga ook over twee weken.

Zo,n beetje onder de bodensee, het dorpje heet See, we hebben al diverse routes die we vant het hotel gaan rijden.
We rijden met de motoren op een trailer heen, dan hebben we 7 nachten.
De bedoeling is zaterdagochtend vroeg te gaan rijden, het is een goeie 900 km vanuit Enkhuizen.
 
Van de week de dop binnen gekregen voor de borgmoer van het motorblok. Ga ik 'm ff checken, past dat kreng niet. De gewone moer is al breder dan de dop, die valt er dus gewoon in weg |( B|
full
 
Laatst bewerkt:
Zo,n beetje onder de bodensee, het dorpje heet See, we hebben al diverse routes die we vant het hotel gaan rijden.
We rijden met de motoren op een trailer heen, dan hebben we 7 nachten.
De bedoeling is zaterdagochtend vroeg te gaan rijden, het is een goeie 900 km vanuit Enkhuizen.
whaha wij vertrekken op zelfde datum.....zelfde manier en rijden tot ongeveer insbruck :)

dit wordt de route...ongeveer:
11824971_909578852439378_7668083185185602588_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Chris, die is voor de stel bouten van het motorblok, ik heb hetzelfde probleem gehad, verkeerde besteld.
Ik heb die andere nog wel dacht ik, kan je wel lenen.
Je moet hem hebben voor de achterbrug.
eBay
 
Laatst bewerkt:
Aha, hij is fijn, gewoon de verkeerde besteld |(

Die ga ik ook nog wel bestellen, altijd makkelijk. Thanx voor de link...
 
Laatst bewerkt:
Van de week de dop binnen gekregen voor de borgmoer van het motorblok. Ga ik 'm ff checken, past dat kreng niet. De gewone moer is al breder dan de dop, die valt er dus gewoon in weg |( B|[afbeelding]

Oh die, die heb ik een keer zelf uit een stukkie buis gevijld. Zo verschrikkelijk vast zat het, bij mij in ieder geval, niet.
 
Oh die, die heb ik een keer zelf uit een stukkie buis gevijld. Zo verschrikkelijk vast zat het, bij mij in ieder geval, niet.
Dat is idd ook een optie. Heb er laatst eentje van een fireblade helemaal gesloopt, ding zat muurvast. Vandaar dat ik er maar een speciale dop voor fix, er moet toch nog eens een sp2 achterbrug in komen.
 
ok...bike loopt weer prima.......PC is er tussenuit en loopt als een tiet.

alleen nu de vraag....wat gebeurdt er als ik zonder blijf rijden?..
voorheen had ik een map voor standaard uitlaten en voor de arrows......

alleen meer zuipen?....net als zijn baas?..of toch slechter voor het blok omdat je geen optimale verhouding meer hebt in je brandstof lucht verhouding?..
 
Dan is hij toch weer "standaard", beetje meer verbruik, maar zal zeker niet stuk gaan en gelijk wat extra koeling
 
Ik heb hulp nodig -O-

Ik ben vandaag begonnen met het vervangen van de voorste schijven + banden.
Alles los gehaald, schijfjes gewisseld, blokken gewisseld, bandjes gewisseld, achtervelg er weer op. Ketting etc weer op maat gezet. En toen, de voorvelg.

kan iemand me snel uitleggen hoe de onderdelen op rij moeten zitten? Want ik heb het idee dat ik een ring oid mis.. De rechtse remklauw past niet meer op de voorpoot (scheelt denk 1 a 2 mm) terwijl de linkse klauw wel past. Maar het voorspatbord zit nu ook tegen de rechter schijf aan. maw: wat mis ik?

Ik heb de 'bout' vervolgens niks, velg, grote ring en dan het einde van de bout. Aan de rechterkant hoort toch ook ergens een ring te zitten? Ik kan die iig nergens terugvinden... -O- -O- -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan