The Riding Game MF Style [Deel 15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
LSUjmBb.jpg


Indien goed:

je motor bij een vrachtwagen met aanhangwagen
Voorbeeld:
vHJoMml.jpg
 
Laatst bewerkt:
Afgekeurd

Moet uit de jaren '60 zijn. Dit is een Chevy Caprice uit de 3e generatie, veel te jong dus (waarschijnlijk uit de jaren 80 ergens). Die Lincoln van mijn foto zou bijvoorbeeld wel goed zijn.

Voor het gemak keur ik auto's goed zolang dat type/generatie maar op de markt gebracht is in de '60. Als voorbeeld de Lincoln van mijn vorige foto is gemaakt van 1969 tot 1971, een '71er zou ik dus ook goedkeuren aangezien het model in de '60 op de markt is gebracht.
 
Laatst bewerkt:
Die ene kwam inderdaad uit 83..

Heb nu weer eentje gevonden. Deze keer een lincoln continental !!
e8AxNr2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik denk er wel enkele (tee koop) weten te staan.
Maar ik weet niet of ik tijd genoeg ga hebben die (iets grotere) omweg te maken, want ga nu eerst een nieuwe helm kopen.

Ook hebben wij geen kentekenplaten op te koop staande voertuigen, en ook al was dat wel zo, wij kunnen niets informatie halen daaruit.

Dus, als ik de kans zie er langs te gaan, hoop ik dat de kennis wat betreft USA Old timers sterk genoeg is bij de opdrachtgever en/of de medespelers :P
 
Yessss geen twijfel over mogelijk! Puntje erbij voor ArendJan. *O*

@ ey-dzeej, helaas is zoals de anderen al zeggen dit model Continental te oud..
 
Foto-6VI7NSEZ-G.jpg


Indien goed:
Je motor op de foto met een straatnaambord met een beroep erin

(Bijvoorbeeld: Consultantlaan :P )
 
Laatst bewerkt:
Volgens de definite wel... maar of je het ook werk kan noemen :X
Ok je hebt gelijk ... maar daar waar ik Burgemeester dacht te weten staan, is het professor. En die werken wel. Toch?
Indien goed:
Nieuwe opdracht :
Je motor op de foto met een broodjeszaak
 
Wat is "overstreater" voor beroep? ;)

Goedgekeurd natuurlijk
Het is "Van Overstraeten ;)

Natuurlijk is die goed ... in tegenstelling tot een burgemeester werkt een professor wel :+

Btw: een nieuwe helm is toch weer een beetje opnieuw wennen aan het rijden :P
 
De fotolink was enigszins verminkt *D
Mmm ... ik ben wel geneigd je te geloven ... maar ik zie alleen een zaak met een terras en zitolaatsen binnen die de naam "Tiptpo" draagt. Ik zie geen link aan de zaak (of in uw post) dat het om broodjes gaat ...
:+
Kan je nog voor een linkje zorgen eventueel?

Edit: zelf al wat gevonden. Maar het zou een andere naam hebben gekregen?
Al zie ik in het betreffende artikel onder de naam ook een vermelding staan dat het om broodjes gaat. Die is nu weg, dus het zal opgefrist geweest zijn en enkel de naam is blijven hangen.

Hij is dus goed *O*

Jammer voor Bassjunky -O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mmm ... ik ben wel geneigd je te geloven ... maar ik zie alleen een zaak met een terras en zitolaatsen binnen die de naam "Tiptpo" draagt. Ik zie geen link aan de zaak (of in uw post) dat het om broodjes gaat ...
:+
Kan je nog voor een linkje zorgen eventueel?

Edit: zelf al wat gevonden. Maar het zou een andere naam hebben gekregen?
Al zie ik in het betreffende artikel onder de naam ook een vermelding staan dat het om broodjes gaat. Die is nu weg, dus het zal opgefrist geweest zijn en enkel de naam is blijven hangen.

Hij is dus goed *O*

Jammer voor Bassjunky -O-


Na een prijsvraag in de krant kwam er zoveel reactie dat de naam TipTop moest blijven dat dat ook is gebeurd.
En TipTop heeft geen website!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan