The Riding Game MF Style [Deel 15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet waar je in Belgie woont, maar hier vlakbij in Vlissingen is er ook 1.
Misschien is het aan te rijden voor je, ik ga hem niet doen met dit weer iig, op naar strand *D
Ik woon in Tienen. Ongeveer centrum van het land. Zo een 45km ten oosten van Brussel.
Van de luchthaven naar huis is een omwegje over Vlissingen me toch net iets te ver ... :P
Misschien hebben we er wel in Brugge, maar ook dat betwijfel ik. Misschien Antwerpen? Geen flauw idee, maar ook dat is mij wat te ver.

En buiten de regio's antwerpen-Brugge hebben wij niet genoeg water om taxibootjes te voorzien.
Op de Filipijnen daarenteen hebben ze daar goede redenen voor ...

[me=DKP] kan natuurlijk naar een van zijn schoonbroers bellen om even een foto met hun motor bij zo een bootje te maken want het mag ook met een motor van een familielid ... maar ik doe hem dan niet zelf ... dus zou vals spelen zijn ... [/me]
 
Zo zien ze er op de Filipijnen uit, of althans die in de regio Davao:
4PqS41E.jpg


Davao Express Water Taxi
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lang leven MarineTraffic.... zag net de MSTX8 deze kant opkomen, dus ff naar de steiger gereden die vlak bij mijn werk zit...

56.jpg


57.jpg


En nou weer één om de vaart erin te krijgen

Je motor bij een taxi
 
Laatst bewerkt:
hahah Ik rijd nooit in de file :P Ik rijd er altijd doorheen :] Rij dagelijks over A20/A4. dus ken het gevoel wel hahah 8-) Gisteren ook, maar was buiten de spits toevallig :P

Rij elke dag A20 tussen Gouda en Vlaardingen, maar heb je nog nooit gespot...

Ik rij ook tussen de file door hoor.... maar dat lukt op de A20 wel maar in de bbk van Rdam zelf niet echt lekker.
 
*O* *O* Ooh wat is ie proper *O* *O*
Gij kwam net op tijd met uw taxiboot!!! *O*
Ik checkte TRG nog even voor vertrek ... en heb de motor daarna nog geen 50m moeten verrijden.
Had hem ook op de foto kunnen zetten met een hele verzameling aan taxi's, maar heb al lang geen puntje meer gescoord en het moest snel gaan. Tja, aan een lucvthaven staan wel wat taxi's he ...

En om in het rijtje te volgen,
Nieuwe opdracht:
Je motor op de foto met een buitenlandse taxi
Voor jullie mag dat dus ook een Belgische zijn, voor ons dan ook weer een Nederlandse.

En ja, het geeft een goed gevoel dat ie proper is ... veel te lang mee gewacht ... :$
En wat een gevoel om weer te kunnen rijden!!! :]
 
Rij elke dag A20 tussen Gouda en Vlaardingen, maar heb je nog nooit gespot...

Ik rij ook tussen de file door hoor.... maar dat lukt op de A20 wel maar in de bbk van Rdam zelf niet echt lekker.

hahah zo zie je maar dat dat spotten nog niet meevalt.. Er rijden dus overal MFers maar bijna niemand ziet ze :-p... we zullen dan net op verschillende tijden daar rijden.. Bij mij woont er ook een redelijk in de buurt en die rijdt ook tijdens de spitsuren op de A20. Die heb ik pas 1 keer gespot.. (Ik zat toen ook nog eens ingeblikt.)
 
Laatst bewerkt:
En om in het rijtje te volgen,
Nieuwe opdracht:
Je motor op de foto met een buitenlandse taxi
Voor jullie mag dat dus ook een Belgische zijn, voor ons dan ook weer een Nederlandse.

En ja, het geeft een goed gevoel dat ie proper is ... veel te lang mee gewacht ... :$
En wat een gevoel om weer te kunnen rijden!!! :]

Mag 't ook een Australische taxi zijn?! ZATERDAAAG!!! O nee, dat gaan we niet meer halen. Maar ik neem wel ook een GSX 750 F. Deze:

52701_01__10362_zoom.jpg


Ik ga zeker weer meedoen met 't spelletje, voor zover de opdrachten hier te doen zijn.
 
@ Sadbunny:
Copy/paste uit een ander topic, weet namelijk niet of je het al gelezen hebt ...
Mijn eerste motor in Australië *O*
...
Niet iedereen zal 'm :9~ vinden (sterker nog, velen vinden 'm blijkbaar |( :r , hij wordt niet voor niets The Teapot genoemd), maar ik vind 'm eigenlijk wel lekker.
[afbeelding]
*O* *O* *O*
... Dat is gewoon de allermooiste motor ooit gemaakt! 8-)
Op dat rare rek na, maar dat is bijzaak. Het is wel praktisch!
:+
Maar serieus, het zijn idd niet de mooiste, maar ik ben ze heel mooi gaan vinden door ermee te rijden (zie onderschrift).

Wel een aparte kleur, hier nog nooit gezien. Is het origineel?
Hoe is de tellerpartij, in Mijlen of kilometers?

Voor al uw vragen, raad, en ervaringen en tips kan je ook in het GSX F topic terecht! 8-)

------------------------------------------------

En wat die taxi betreft, een Australische taxi is niet buitenlands voor u aangezien je daar woont ... was je er op vakantie was het anders.
Maar is Australië niet onderverdeeld in verschillende (deel)staten? Als je dan een taxi van een andere (deel)staat vind beschouw ik dat wel als buitenlands, om het ook voor u haalbaar te maken.
 
Australië is metrisch, net als de rest van de beschaafde wereld. Kleur is origineel, voor zover ik weet. (Staat er wel meer mee op Google.) En ik vind 'm wel mooi eigenlijk, ik houd wel van een beetje ronde vormen :) En sowieso, hij moet hier ook gewoon dag en nacht buiten staan, d.w.z. hagelbuien waar ze in de herfst van een paar kilometer hoog naar beneden komen zo groot als golfballen (ze gaan recht door voorruiten van auto's heen), wekenlang brandende zon in de zomer, en ik woon nog in de rosse buurt hier ook, dus een écht hele mooie nieuwe dure motor kopen heeft op geen enkele manier zin, wat mij betreft.

O ja, en een stad waarin ze het water gewoon over straat naar beneden laten lopen richting de oceaan, niks geen afwatering of goed onderhouden asfalt. Vieze spekgladde zooi kan het hier zijn als het nat is. Nat is niet glad? Nee, op Nederlands wegdek niet nee :)

En de dichtstbijzijnde staatsgrens is vanuit Sydney nog steeds ongeveer afstandje Amsterdam <-> Zuid-Frankrijk... Wordt nog knap lastig denk ik ;) (O nee, Victoria. Meer Amsterdam <-> Parijs dan. Maar toch...)
 
Laatst bewerkt:
Van aankomende zaterdag 15 augustus t/m 23 augustus zal ik op non actief staan.
Zit dan lekker op Gran Canaria! :W *O*
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik gun jullie de kans om me wat in te halen. :+
Misschien daar wel een motor huren. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik had eigenlijk verwacht dan onze Belgische grens bewoner nu al wel een plaatje zou hebben geschoten....

@Yevon, geniet van je vakantie :Y
 
Ik had eigenlijk verwacht dan onze Belgische grens bewoner nu al wel een plaatje zou hebben geschoten....

@Yevon, geniet van je vakantie :Y
Nixor? Dat klopt, die woont kort bij de grens :Y

11min geleden online, laatste actie, TRG ... misschien is ie op zoek nu :]
 
Zou wel willen. Ben hier volop aan het volgen. Motor staat al een hele week op stal. Nu eerst naar de bakker en dan zal ik eens naar roosendaal rijden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan