The Riding Game MF Style [Deel 15]

Status
Niet open voor verdere reacties.
gjf92eJ.jpg
 
je motor naast twee woningen, welke zich direct naast elkaar bevinden, welke te koop staan.
dus directe buren, geen woning ertussen.
 
Geen eerste divisie hier... tijd voor avondeten.

Had nou je BMW maar gepakt. ;)

Haha, geloof mij maar, in de stad Groningen is er geen sneller voertuig dan mijn herenbrommer. Ook de K12S niet. Niet omdat ik zo hard rij, maar wel omdat ik ieder doorsteekje, fietspaadje en tunneltje hier ken als de binnenkant van m'n broekzak. Die logge viercilinder past daar allemaal niet tussendoor :-)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo niks met voetbal dat ik eerst op internet moest opzoeken of Willem II (nog) wel in de eredivisie zat. :$

de eerste divisie is toch de Jupiler league?
 
Haha, geloof mij maar, in de stad Groninger is er geen sneller voertuig dan mijn herenbrommer. Ook de K12S niet. Niet omdat ik zo hard rij, maar wel omdat ik ieder doorsteekje, fietspaadje en tunneltje hier ken als de binnenkant van m'n broekzak. Die logge viercilinder past daar allemaal niet tussendoor :-)


Geloof ik meteen, ik had net alle verkeerslichten mee. De eerste keren maakte ik de foto reed naar huis en poste dan, maar daar ga je het tegenwoordig niet meer mee redden. :N
 
Laatst bewerkt:
Hotty, je bent redelijk nieuw, maar je moet proberen je hele motor op de foto te zetten :Y

Voor de rest ben je (en de rest) lekker bezig....

Topic is alweer bijna vol...

Ik weet het, had het inderdaad vernomen dat hij er helemaal op moest. Ik heb 9 foto's genomen om het te proberen. Dit is de beste hoe ik hem kon maken. Daarom staat de onderkant er niet op. Ivm krappe straat en op 3e woonlaag. Ik ga er zkr op letten! Tnx voor de tip :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan