[TK] Suzuki GSX-R 600 2005 Circuitmotor / Racer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scarrrr

765
1 okt 2008
36.906
461
Dit weekend (14/16 augustus) ophalen voor 2800,-
Ik moet beslissen over de aankoop van een auto.
Kom je voor minder dan 2800,- dan blijft hij staan.


Suzuki GSX-R 600 2005
Klaar voor circuit
Geen kenteken (!)

Hoegee getuned motorblok
Full titanium Arata uitlaatsysteem incl db killer (geen problemen op Assen/Spa)
Power Commander
Wideband Commander
Bitubo afgeveerd (achter schokbreker, voorvork mod).
Stuurdemper
Quickshifter/onstekingsonderbreker (handmatig/duimknop)
Arata rearset
Circuitkuipen met snelsluiters
520-kettingset
Crashprotectors
Carbon toe-guard
Korte verstelbare rem/koppeling -hendels
Klein koelvloeistof reservoir in topkuip
TRW/Lucas carbon remblokken
Rempomp recent vervangen voor nieuw model (terugroep-actie)
Staat op Supercorsa's
Aim laptimer
Volle tank superplus 98

Ik ben vast nog wat dingen vergeten.

Aangeboden:
In goede staat verkerende GSXR-600 uit 2005.
Deze motor is uitsluitend geschikt voor gebruik op het circuit.
Ik heb de motor zo'n 2 jaar in mijn bezit. Ik heb er zo'n 8 circuit-dagen mee gereden op amateur niveau. Olie en filters zijn na elke 4 dagen gewisseld (Motul 300v, 10w40). Deze maand (Juli) nog voor het laatst vervangen en daarna niet meer mee gereden.

Motorisch:
Het betreft een getuned motorblok. De motor is voor een 600 erg snel en pakt subliem op. Ter vergelijk: Een 2009 Hoegee GSXR600 liep op Spa-Francorchamps exact even hard als deze motor.

Het titanium uitlaatsysteem is voorzien van een DB-killer, zodat je zonder problemen op alle circuits kan rijden.

De versnellingsbak schakelt soepel en blijft goed in de versnellingen staan.

Klein onderhoud (bijhouden van slijtage-delen/olie/filters heb ik zelf uitgevoerd).

De motor heeft verschillende aansluitingen om de afstelling bij te stellen (power-commander, wideband-commander) al heb ik daar zelf nooit aangezeten, hij loopt op dit moment namelijk goed.

Remmen en rijwielgedeelte:
De motor staat op Pirelli Supercorsa BSB (70%) welke nog een paar circuitdagen gebruikt kunnen worden afhankelijk van je niveau. De remklauwen zijn standaard, maar voorzien van carbon (Lucas TRW) remblokken. De motor remt hierdoor als een vrachtwagen.

De motor is Bitubo afgeveerd. De motor geeft goede feedback en stuurt messcherp.

Cosmetisch:
De kuipset is niet meer de nieuwste, echter ziet er van een afstand nog goed uit. De kuipset heeft hier en daar wat steenslag en haarscheurtjes, maar daar is het dan ook een circuitmotor voor. De kuipset zit vast met snelsluiters zodat je overal makkelijk en snel bij kan. Verder zit er ook geen valschade op de kuipen (of de rest van de motor).

Al met al een goede, snelle en betrouwbare circuitmotor welke klaar is voor nog een mooi (na)seizoen.

Vaste prijs: 3000,-

Contactgegevens via PB
of bel 06_14569310
Bezichtigen kan op afspraak
De motor staat in Regio Amsterdam.


Xj5zE8J.jpg

7FY6Ql7.jpg

QU8AWvg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Update

Dit weekend meenemen voor 2800,-
Wegens aankoop auto.

Anders gaat het voorbij :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan