MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
We rijden er regelmatig langs (tijdens zo'n dijkritje), maar zijn er nog nooit gestopt.

Het schijnt wel een mooie locatie te zijn.
 
Laatst bewerkt:
Thx all!

Misschien beachclub Klein Scheveningen een idee?
Zit in Lopikerkapel aan de dijk
Geen idee qua kosten
Heb er wel eens gewoon gegeten en dat was iig goed

Dranken en buffetten | Beachclub klein Scheveningen - Utrecht

Ik krijg een veiligheidswaarschuwing als ik de site wil bezoeken |(

Lopikerkapel is wel voor de meesten niet echt in de buurt, maar dat geldt ook een beetje voor die tent in Zeewolde waar ik het linkje van had neergezet.
Kan er uiteraard wel eens informeren wat voor prijs ze rekenen voor een bbq.
 
Ik heb vandaag even een wat drukkere agenda, maar ik zal nog wel een apart bbq topic openen.
Wil ook even de animo inventariseren en wat mogelijke data vastleggen.
Dat is sowieso ook wel handig.
 
Strand Blaricum is vlakbij Stichtseweg 99. Kan straks op de laptop wel een google maps kaartje sturen.

Ik kom er zelf bijna nooit daar, maar er zijn parkeerplaatsen en toiletgebouw. Het strand zelf is gras met een zand stukje bij het water. Kwa drukte geen idee.
 
En ook niet de service van een Sarong oid bieden?
(als ze nou slim zijn verhuren ze dat soort dingen dan), ik zeg handel!
Ja, die handel hadden ze volgens mij ook wel, maar het is gewoon nogal lomp om het bij de kassa niet even te zeggen.

Maar goed, de World expo was geweldig, en daar kwamen we voor :)

Cuba was er ook :9
full


Frankrijk, een prachtige houtconstructie
full


Polen, de verrassing, met prachtige en stille binnentuin op het dak
full


Cirque du Soleil!
full


En de bee-hive van de UK, gemaakt van 180.000 aluminium onderdelen
full
 
UT, welkom thuis, mooi op tijd om in te pakken voor de volgende trip ;)
Ruff nachtdienst, rondjes lopen? :+
Diablo vakantieplannen *O* Lekker van genieten
BBQ: even topic openen inderdaad :Y
 
Ik heb vandaag even een wat drukkere agenda, maar ik zal nog wel een apart bbq topic openen.
Wil ook even de animo inventariseren en wat mogelijke data vastleggen.
Dat is sowieso ook wel handig.
Whatsapp gestuurd over een locatie
Waar we het zelf kunnen doen
 
Zo.. gaat hard met de postings.. pagina 2 alweer *O*

Maareuh.. BBQ.. tja.. Paviljoen de Strook heeft Gooische prijzen dan vermoed ik.. persoonlijk vond ik het nogal meevallen eigenlijk.. als je namelijk de online bedrijfjes checkt die BBQs verzorgen bij de mensen thuis dan scheelt dat nog niet eens zoveel.

Magoed.. wil je veel kunnen eten en drinken, dan zul je zelf moeten inkopen inderdaad.. dan wil een slager ook best een BBQ erbij doen en dan blijf je onder de 20 eurie pp. zo'n beetje. Dan zul je idd een eigen locatie moeten charteren.. ik zou zelf even niet weten waar -O-
 
Laten doen kost gewoon geld. Da's niet heel raar, toch?

Geen problemen mee overigens. Uit eten gaan betaal je ook meer dan zelf koken.
 
Zoals ik al eerder zei: dat strandje, ik vind het een spannende locatie (weersomstandigheden/drukte). Maar goed, als er geen andere optie is dan doen we het daar. Ik ben zelf niet bekend met de locatie dus als iemand mij even een google linkje kan geven waar het nou precies is, dan wil ik daar zelf eerst ook even kijken. Dan heb ik ook beeld bij de locatie, dat lijkt me wel handig.

Zoiets ?

2ljrt3b.png


FF uit me hoofd zijn er enkele toilet gebouwen bij het strand, hoe de kwaliteit ervan is geen idee. Auto rijden is nog ff niet verstandig met me arm, anders had ik er wel even langs gereden om te kijken.

Mocht het bij DD op de scouting lukken dan is dat een mooiere plek denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan