MF Gooi & Vechtstreek deel 154. Laat de zomer maar komen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede keus :+
als je hulp nodig hebt met instellen laat maar weten kan ik kijken hoe het bij mij is ingesteld :Pgebruik geen zieke aardappel meer maar ziekeboosheid :+


_O-


Tot nu toe lukt het nog, ben nog bezig met alle foto's er op zetten. App op de telefoon om ze te kijken werkt ook al.

Downloaden en als media center heb ik me nog niet in verdiept?

De taal het de NAS is gewoon Nederlands, dus wat werkt wel prettig en er zit een hulp functie bij. *O*
 
Ik heb alleen nog maar klassiekers, geen moderne motor meer, dus alle motorritten zijn ook ritten op m'n klassiekers.

Dat is een mooi exemplaar zeg. En een leuke rit heb je er van gemaakt. Groot gelijk eerlijk gezegd. *D

Gisteren avond nog even gebeld met mijn vriendin over de route die we gaan rijden.
Ik ga toch nog een keer een stuk er uit gooien. De uiterste zuidlus moet er maar uit.
Vanavond even zitten. Het gaat me niet zo makkelijk af als normaal gesproken. Ik beland een beetje in illustere zijweggetjes die er geinig uit zien. Weer anders dan anders zeg maar. :Y

Fijne dag iedereen, het is aangenaam warm.
 
Ja, dat zou kunnen, ben daar geweest aan het eind van de middag :Y, ik kwam uit Almere vanaf de A27. Was je op de motor of auto ?

Vandaag naar een klant geweest in Friesland, leaseauto maar even laten staan, prachtig rijweer en mooie rit, Heen om 6 uur vanmorgen weg, alleen binnendoor gereden, werkelijk fantastische rit. Terug gedeeltelijk binnendoor, de stevige trek dreef mij naar de snelweg bij Emmeloord, dus gas erop en knallen maar (de CB450 heeft marginale klepseals), dus eens in de zoveel tijd even flink heet stoken om alles lekker schoon branden kan geen kwaad O-)

Was het deze ?

[afbeelding]

Ik heb alleen nog maar klassiekers, geen moderne motor meer, dus alle motorritten zijn ook ritten op m'n klassiekers.

Tanken jullie trouwens wel eens bij Tamoil in Huizen ? (kruising centuurbaan / nieuwe kerklaan) ?

Ja, die was het! Mooi dat oude kenteken ook :Y Ik was zelf op de motor.

Tanken doe ik meestal bij Vlaanderen op de Ambachtsweg. Vroeger bij de Gulf, maar die heeft z'n prijzen een jaar geleden omhoog gegooid en is nu duurder dan de Esso 300 meter verderop. Kon een pasje scoren via de pv van het werk O-)

Mogguh, thee! :9
 
Laatst bewerkt:
Vlaanderen op de Ambachtsweg kan je ook met de pinpas tanken. Ik dacht vrijdag na 21.00 ook nog 2 cent weekend korting. De gulf is duur maar wel bediend volgens mij.
 
Vlaanderen op de Ambachtsweg kan je ook met de pinpas tanken. Ik dacht vrijdag na 21.00 ook nog 2 cent weekend korting. De gulf is duur maar wel bediend volgens mij.
Yep, maar dankzij de pas heb ik door de week ook korting. ;)

Gulf was altijd 1 cent/lt duurder dan de Tamoil, maar das war einmal...
 
terug van 2 daagjes durbuy met de fam naar plopsa coo geweest.
mooie omgeving om te touren
 
terug van 2 daagjes durbuy met de fam naar plopsa coo geweest.
mooie omgeving om te touren

Dat is ook zeker een leuke regio om te touren. *D
Heb daar bij de watervallen van Coo wel eens gezeten met een hele motormeute.
Heb daar goede herinneringen aan. Zeker aan een vriend die toen mee was maar die jammer genoeg niet meer leeft.

Vond Dave Plopsa leuk?
 
volgens mij ben ik ook op het idee gekomen naar aanleiding van de ardennen eifel heenrit van 600 km die jij hebt gemaakt toen kwam ik daar langs.
was de dag daarvoor op de heenreiis bij beekse bergen en speeland gestopt dus dave was beetje moe was eigenlijk te veel voor hem achtermekaar.
maar de ridder en drakenstad durbuy vond hij geweldig ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik woon bij Tamoil om de hoek, en zie en hoor veel motorrijders tanken, vandaar mijn vraag ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tamoil is één van de minder dure in Huizen en is vooral gemak van pinnen aan de pomp zonder afstappen, bij de anderen in Huizen lukt dat niet. Vlaanderen op de Ambachtsweg is ook pinnen, maar bij losse pinpaal dus daar wel even afstappen, maar in ieder geval geen gezeur met de tankshop inlopen en eventueel helm af moeten doen.
 
Tamoil is één van de minder dure in Huizen en is vooral gemak van pinnen aan de pomp zonder afstappen, bij de anderen in Huizen lukt dat niet. Vlaanderen op de Ambachtsweg is ook pinnen, maar bij losse pinpaal dus daar wel even afstappen, maar in ieder geval geen gezeur met de tankshop inlopen en eventueel helm af moeten doen.

want dat iszoveel moeite :') :+
 
Is een keuze :)

Zo lang je maar niet met helm op naar binnen loopt.
 
Heb 2 pompen in de buurt zitten. Texaco, 2 minuutjes rijden. Autoradam 5 minuutjes rijden. Kies dan toch voor Autoradam omdat ik daar met de pin aan de pomp kan betalen. Hoef ik niets af te doen/uit te trekken behalve de pinpas uit me broek. Gemak dient de mens zeg maar.
 
Morning.... het zonnetje schijnt in het Noorden.... vandaag maar eens op tijd kappen met werken. Genoeg uren gemaakt. Morgen vrij. Heerlijk! Samen met Atlas wat leuks doen. *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan