Oxford handvatverwarming alleen stand 1

funrider

Rookie
28 jul 2008
23
0
Hoogezand
Vorig jaar een mooi v-strom gekocht waar ook een Oxford handvatverwarming op zat. Was altijd een mooi weer rijder en snapte eigenlijk nooit waarom je handvatverwarming nodig had en of het überhaupt wel werkte / aangenaam was.

Bij het halen van de motor was het vreselijk weer...regen, wind en koud. Als mooi weer rijder had ik uiteraard kunnen besluiten een dag later te halen, maar no way. Toen kwam ik tot de ontdekking dat het toch wel heeeeel erg lekker is :Y

Echter...(heb de motor nu paar maanden) kwam ik onlangs tot de ontdekking dat ik de verwarming alleen aan kan zetten, maar de stand niet meer kan verhogen. Werkte eerst dus wel. Nu ben ik a-technisch maar wil toch eerst zelf eens kijken of ik het kan oplossen voordat ik direct naar een motorzaak stap. Wil toch wat meer van m'n machine leren. Echter...geen idee waar ik naar moet / kan kijken

Iemand suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar een mooi v-strom gekocht waar ook een Oxford handvatverwarming op zat. Was altijd een mooi weer rijder en snapte eigenlijk nooit waarom je handvatverwarming nodig had en of het überhaupt wel werkte / aangenaam was.

Bij het halen van de motor was het vreselijk weer...regen, wind en koud. Als mooi weer rijder had ik uiteraard kunnen besluiten een dag later te halen, maar no way. Toen kwam ik tot de ontdekking dat het toch wel heeeeel erg lekker is :Y

Echter...(heb de motor nu paar maanden) kwam ik onlangs tot de ontdekking dat ik de verwarming alleen aan kan zetten, maar de stand niet kan verhogen. Dit werkte eerder dus wel.Nu ben ik a-technisch maar wil toch eerst zelf eens kijken of ik het kan oplossen voordat ik direct naar een motorzaak stap. Wil toch wat meer van m'n machine leren. Echter...geen idee waar ik naar moet / kan kijken

Iemand suggesties?
 
Terug
Bovenaan Onderaan