Fireblade 900 RR temperatuurmeter en fan

Caferacert

Die hard MF'er
5 aug 2015
397
30
beste mede rijders,

Ik ben René en net nieuw hier, al veel gelezen op dit mooie forum, hoop dat jullie mij ook kunnen en willen helpen.

Heb net een fireblade 900 RR uit 92 gekocht.

Nu heb ik er al mee gereden en tot de conclusie gekomen dat de temperatuurmeter niet oploopt en de fan nog niet is aanslagen.

Ik wil deze blade eerst motorisch in orde hebben, daarna is de bedoeling om er een streetfighter van te naken. Iemand die mij kan zeggen waar ik moet kam beginnen met eventueel doormeten controlleren om deze twee zaken eerst in orde te krijgen.

Alvast bedankt mede motormuizen.
 
Nog 1
full
 
En nog 1
Wat is de temperatuur ongeveer wat het dashboard maximaal mag aangeven?
Meen me te herinneren dat dat bij m'n digitale R1 rond de 105 graden was en dan de fan aansloeg.
full
 
Als het past ? Waarom niet . De thermoswitch bepaald wanneer de fan aanslaat, niet de temperatuur voeler. Wanneer de fan aanslaat ligt aan de specificaties van de thermoswitch. Die kun je opzoeken.
 
Vraag iets en krijg een antwoord waar ik helemaal niets aan heb.
Dat is een klassieker !

Een manager in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een man op de begane grond lopen. Hij roept hem toe: "ik heb vrienden van mij beloofd hen over een uur ergens te vervoegen, maar ik heb geen idee waar ik juist ben!"

De man op de grond roept terug: "u bevindt zich in een ballon op ongeveer 10 meter boven de begane grond. U zit tussen de 40 en de 41 graden noorderbreedte en tussen de 59 en 60 graden westerlengte."
"U bent ingenieur, hé?" vraagt de man.
"Inderdaad, hoe weet u dat?" vraagt de man op de grond.
"Wel," zegt de man, "u heeft mij een technisch perfecte uitleg gegeven, maar ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me juist bevind. In alle eerlijkheid heeft u me niet veel geholpen en u heeft me bovendien ook nog eens kostbare tijd gekost."

"En u bent manager neem ik aan?" antwoordt de man op de grond.
"Klopt, hoe weet u dat?"
"Wel, u weet noch waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet. Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u bent. U heeft een belofte gedaan, waarvan u geen idee had hoe u ze moet nakomen en u verwacht dat mensen die onder u staan, uw problemen oplossen. Het feit is dat u in net dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu mijn fout!"

:W
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is een klassieker !

Een manager in een luchtballon is verdwaald. Hij zakt wat en ziet een man op de begane grond lopen. Hij roept hem toe: "ik heb vrienden van mij beloofd hen over een uur ergens te vervoegen, maar ik heb geen idee waar ik juist ben!"

De man op de grond roept terug: "u bevindt zich in een ballon op ongeveer 10 meter boven de begane grond. U zit tussen de 40 en de 41 graden noorderbreedte en tussen de 59 en 60 graden westerlengte."
"U bent ingenieur, hé?" vraagt de man.
"Inderdaad, hoe weet u dat?" vraagt de man op de grond.
"Wel," zegt de man, "u heeft mij een technisch perfecte uitleg gegeven, maar ik weet niet wat ik met die informatie moet doen en heb nog steeds geen idee waar ik me juist bevind. In alle eerlijkheid heeft u me niet veel geholpen en u heeft me bovendien ook nog eens kostbare tijd gekost."

"En u bent manager neem ik aan?" antwoordt de man op de grond.
"Klopt, hoe weet u dat?"
"Wel, u weet noch waar u zich bevindt, noch waar u naartoe moet. Een grote massa lucht heeft u gebracht waar u bent. U heeft een belofte gedaan, waarvan u geen idee had hoe u ze moet nakomen en u verwacht dat mensen die onder u staan, uw problemen oplossen. Het feit is dat u in net dezelfde situatie zit als vijf minuten geleden, alleen is het nu mijn fout!"

:W

Leuk hoor kopiëren en plakken.

Als je geen zinnig antwoord hebt of gewoon bijdehand wil doen reageer dan niet alstublieft.

Had gehoopt op antwoord op mijn vraag ❓

Dus terug naar topic dan maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan