Custom rempomp revisie delen

SGTI16V

Die hard MF'er
13 jun 2015
342
1
Haarlem
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

Ik heb een custom (zelf gemaakte / gefreesde) rempomp liggen. Nu heb ik daar toen der tijd afdichting / rubbers / seals (of hoe dat ook heten mag) gehaald bij een lokale hydrauliek zaak.

Ondertussen bestaat deze zaak al jaren niet meer. Dus ben op zoek naar een adresje waar ik rempomp revisie delen kan halen. Gewoon losse delen, want het is geen standaard setje of iets dergelijks.

De meeste bedrijven hebben hier blijkbaar geen zin in. Want als ik met zo'n vraag aankom wordt er is hard gezucht en vervolgens vertellen ze me dat ze geen tijd/zin hebben om alle remdelen te gaan opmeten... :s


Hopelijk kent iemand een goed adresje hiervoor :D
 
Allicht is het slim om voor toekomstige projecten een rempomp van de sloop af te trekken en die interne afmetingen aan de houden, kun je gewoon een revisiesetje van bijv. een een varadero bestellen, en klaar.
 
Het was toen ook een standaard afmeting. 14mm rempomp.

Alleen weet ik niet meer welke motoren dezelfde sets hadden :P (de tekeningen/ documentatie stonden p m'n oude computer).

Ga eens contact opnemen met die votaseals. Zat zelf ook al te denken aan een bedrijf die in de hydrauliek zit, maar moet zeker weten dan ze remvloeistof bestand zijn.
Tijdje geleden had ik al eens afdichtingen gekocht, maar deze bleken niet heel goed bestand te zijn tegen remolie. Begonnen na een tijdje zacht te worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan