Mengsel probleem xv1100 virago

RemcoJ

Rookie
11 mrt 2014
25
0
Beste,

Na het installeren van nieuwe spruitstuk rubbers ploft mijn uitlaat een beetje bij afremmen op motor en een beetje bij stationair toerental.
De voorste cilinder staat te rijk, de achterste tegen te arm aan.
Hoe kan dit?!
De oude rubbers waren droog hadden scheurtjes aan de oppervlakte... Maar dat was niet te merken aan de motor... Reed goed, bougies zagen er goed uit.. Rubbers uit voorzorg vervangen...
 
Beste,

Na het installeren van nieuwe spruitstuk rubbers ploft mijn uitlaat een beetje bij afremmen op motor en een beetje bij stationair toerental.
Al gecontroleerd op valse lucht?
De voorste cilinder staat te rijk, de achterste tegen te arm aan.
Hoe kan dit?!
Hoe weet je dit?!
De oude rubbers waren droog hadden scheurtjes aan de oppervlakte... Maar dat was niet te merken aan de motor... Reed goed, bougies zagen er goed uit.. Rubbers uit voorzorg vervangen...
 
Nope.. Niks aan gedaan... Het enige wat ik me kan voorstellen, is dat er vuil tijdens het monteren de carb is ingekomen en hier een verstopping heeft veroorzaakt... Maar ook dit lijkt mij heel.toevallig bij beide carbs tegelijk?!?
 
Carburateurs gesynchroniseerd?
Erg belangrijk bij de Virago's.
Dit zal vooral de stationairloop verbeteren en hij pakt mooi op bij het gasgeven.
Nu is het net of hij verslikt als je een beetje gasgeeft.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het in die volgorde gaan doen. klepspeling had ik nu niet gechecked... half jaar geleden wel eens gedaan...
Zal resultaten delen zodra ik ze heb.

Grtz
 
Terug
Bovenaan Onderaan