waar zit de startmotor gsxr1000 k9

baboe

Rookie
24 jul 2011
20
0
vlissingen
hoi nou moet ik mn startmotor vervangen is stuk waar zit dat ding is een Suzuki gsxr1000 k9 aan welke kant moet ik de kappen er af halen om dit het beste doen of de tank omhoog hep nog niet gekeken hoor geen zin om beide kanten er af te halen wie weet er wat gr baboe
 
Ik denk dat je kabel vanaf het startrelais makkelijker te volgen is dan jouw tekst.
Daar waar de kabel stopt zit de startmotor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je al geen zin hebt om je kappen er af te halen, stop dan alsjeblieft, want dan krijg je je startmotor er ook niet af.

En hij zit aan de rechterkant achter je cilinders. denk er wel om, dat wanneer je je startmotor er uit 'trekt' er een tand wiel achter het aluminium kapje naar beneden valt. dus dat moet je ook allemaal demonteren.

maar wellicht is het beter dat je er gewoon van af blijft. en iemand er naar laat kijken die wel zin heeft.

en waarom denk je dat je startmotor stuk is?

En wellicht is het een optie dat je leestekens gebruikt :Y

succes met alles :W
 
Laatst bewerkt:
10mu3uw.gif
 
af en toe doet hij et wel dan niet moet ik in zn 2 versnelling beetje douwen dan gaat hij wel aan
als hij et af en toe wel doet en af en toe niet gaat dan wel de startmotor draaien en hoor je het startrelais wel klikken als je op de startknop drukt wanneer hij het niet doet en in zijn 2 wel met wat duwen heb je de dan de startknop ingedrukt wat is je accuspanning tijdens het starten zitten je accuklemmen goed vast als je schakelaar van je jiffy niet goed is gaat hij ook niet draaien
 
aande anderen kant hebben ze hier ook wel is gezegd dat de akke leeg is en niet je krukas vast want je lagersgaal kannie stuk zijn maar was wel zo maar da was/eens een honda en dit is een suzuki hahahaha dus ken weer is heel wat anders zijn natuurlijk nou kijk maar even wat het is.
 
hoi zit een nwe accu in net de startmotor er uit kennen halen viel gelukkig mee aan het as lopen draaien en liep niet echt lekker ook speling dingen zijn best wel prijzig hoor belde van de week naar de dealer zouden rond de 600 kosten ex geloof ik vond et wel erg veel dealer zei beter 2 de handskopen zei hij doen wij ook vaak onderdelenparts besteld v 45 euro zou deze week binnenkomen gr baboe
 
Laatst bewerkt:
Kan dit topic dicht? Pijn aan mn ogen hier.

Tsja...............niet iedereen heeft de beschikking over jouw superieure intelligentie en taalvaardigheid. Misschien is ts wel dyslect. Of stond zijn wiegje in verwegistan en is hij nog bezig de taal onder de knie te krijgen. Als alles dicht wordt gegooid, vanwege schrijfstijl wordt de mf database vast een stuk kleiner. |(
 
De manier die jij gebruikt om een fout op te sporen is mogelijk een kostbare. Je startmotor doet het dan wel en dan niet en dan vraag ik me direct af waarom je denkt dat je startmotor kapot is. Veel logischer is een losse accuklem, de schakelaar van koppelingshendel of zijstandaard, de startknop of het startrelais. Je startmotor kun je eenvoudig testen door rechtstreeks 12 v op de +pool te zetten en massa te maken op de behuizing, zeker nu je hem er toch al uit hebt gehaald.
De blokken van de GSXR1000 staan bekend als oerbetrouwbaar en ik heb nog nooit gehoord dat de startmotor daarop een uitzondering vormt, maar uitzonderingen zijn altijd mogelijk natuurlijk.
 
waar maak jij tog druk over m tommy over typen ? zijn ergere dingen in de wereld waar je druk ken overmaken

ik snap tommy wel. jij vraagt mensen moeite te doen om jou te helpen. dan is het toch niet teveel gevraagd dat jij een poging doet om goed te typen. en duidelijke informatie te geven?

een komma en of een punt kan je toch wel vinden op je toetsenbord?
 
hoi ik bedoelde dus ik zet hem in de 2 de versnelling dat douw ik hem beetje naar achteren in de versnelling dan in zn vrij dan lukte het meestal wel en hep de start motor getest deed het niet op 12 volt dus is duidelijk bij de standaard had ik ook gekeken accu klemmen zaten ook goed en inderdaad ook nog nooit kapotte startmotor gehad
 
hoi ik bedoelde dus ik zet hem in de 2 de versnelling dat douw ik hem beetje naar achteren in de versnelling dan in zn vrij dan lukte het meestal wel en hep de start motor getest deed het niet op 12 volt dus is duidelijk bij de standaard had ik ook gekeken accu klemmen zaten ook goed en inderdaad ook nog nooit kapotte startmotor gehad


Direct 12v op de startmotor gezet? Als hij dan niet rond gaat, dan zit hij idd vast.

maar dan weet je toch ook waar hij zit? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan