linksysteem aanpassen

stefanvg

dubbel account
24 aug 2015
2
0
Hallo mensen,

Ik was wat aan het bedenken en bekijken want ik wil wat hoger zitten op mijn motor.
Het gaat om een r1 2002 nu zag ik een extra bevestigingspunt onder het orginele bevestigingspunt van de arm van het linksysteem.
Kan ik de arm op dat extra punt bevestigen ik weet al dat de motor daardoor hoger komt te staan.
Maar kan dit wel?
Wat zijn de bijkomstigheden kan me indenken dat de motor anders kan gaan rijden altans aanvoelen en sturen ervan.

Mvg stefan.
full
 
Als je achter hoger maakt moet je rekening houden dat de vv "rechter" op de weg gaat staan, je stuur kan dan gaan klapperen, omdat deze niet meer door de naloop (?) wordt gestabiliseerd.
Ook als je kont omhoog komt zal je ketting over je bevestiging vd a-brug op t frame kunnen schuren, zodat je ketting in je achterruit gaat zagen. ..
Let hier dus op maar niets is onmogelijk. ....
Succes
 
Laatst bewerkt:
Als je achter hoger maakt moet je rekening houden dat de vv "rechter" op de weg gaat staan, je stuur kan dan gaan klapperen, omdat deze niet meer door de naloop (?) wordt gestabiliseerd.
Ook als je kont omhoog komt zal je ketting over je bevestiging vd a-brug op t frame kunnen schuren, zodat je ketting in je achterbrug gaat zagen. ..
Let hier dus op maar niets is onmogelijk. ....
Succes
 
Oké, looks. Meest gehoorde reden ;)

Vaak kan dat door andere dogbones (verbindingsstukken) te gebruiken. Zijn er als ik het in de gauwigheid goed opgezocht heb ook voor de '02 R1. Vraag het anders even in het R1 topic (moet al gek lopen als we dat niet hebben op M-F), daar is vast meer ervaring mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan