gsxr k4 start niet meer na schuiver

Mattn80

Rookie
21 aug 2015
10
0
Bergentheim
Een goedenavond,

Afgelopen donderdagmiddag ben ik met mijn k4 onderuit gegaan in de berm (motor was afgeslagen maar stond nog wel op contact).

De motor is afgevoerd naar een dealer en deze heeft de accu ontkoppelt.
Afgelopen zaterdag heb ik de motor daar naar buiten geduwd, de accu er weer opgezet (na inspectie van kabelboom want mn hele achterkant ligt aan puin) en probeerde ik de motor te starten.

-Motor ging op contact
-Alles werkte (ook brandstofpomp)

Toen ik eenmaal de startknop indrukte was het direct gebeurd. Ik hoorde een keer ''paf'' (zekering geluid) en alle verlichting (teller en gewone verlichting) werkte niet meer.
Motor is dus niet rond geweest!

Het vreemde is nu alleen dat er geen zekering kapoet is maar helemaal niks meer werkt..



Heeft iemand miss een idee?
Ik heb iets gelezen over een valsensor maar omdat ik hiervoor een wat oudere fzr reed heb ik hier nog niet echt veel kennis van.
Ik zal trouwens de accu een keer doormeten. Het kan zijn dat een plaat wat krom is getrokken oid. Je weet maar nooit.


Ik hoor het wel!

Groeten Martin
 
Laatst bewerkt:
Een goedenavond,

Afgelopen donderdagmiddag ben ik met mijn k4 onderuit gegaan in de berm (motor was afgeslagen maar stond nog wel op contact).

De motor is afgevoerd naar een dealer en deze heeft de accu ontkoppelt.
Afgelopen zaterdag heb ik de motor daar naar buiten geduwd, de accu er weer opgezet (na inspectie van kabelboom) en probeerde ik de motor te starten.

-Motor ging op contact
-Alles werkte (ook brandstofpomp)

Toen ik eenmaal de startknop indrukte was het direct gebeurd. Ik hoorde een keer ''paf'' (zekering geluid) en alle verlichting (teller en gewone verlichting) werkte niet meer.
Motor is dus niet rond geweest!

Het vreemde is nu alleen dat er geen zekering kapoet is maar helemaal niks meer werkt..



Heeft iemand miss een idee?
Ik heb iets gelezen over een valsensor maar omdat ik hiervoor een wat oudere fzr reed heb ik hier nog niet echt veel kennis van.
Ik zal trouwens de accu een keer doormeten. Het kan zijn dat een plaat wat krom is getrokken oid. Je weet maar nooit.


Ik hoor het wel!

Groeten Martin

Er zit ook nog een hoofdzekering in,kan zijn dat die kapot is.
ik zou wel eerst alles nalopen voordat je die evt vervangt :)
 
Nee hij stond bij de motorzaak.
Ik ga em zelf weer oplappen.

Anders zou ik me er ook niet druk om maken maar had het even moeten vermelden :P

Maar ik kan me weer redelijk normaal bewegen dus zal vanavond is ff verder zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan