KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
alle prijzen en opties vind je hier, quickshifter zit bij performance pack

www.ktm.com/configurator
 
schijnt dat er van healtech nu ook een schifter is voor de de 1290 die de injectors onderbreekt ipv de vonk.

zou dan deze combi zijn: QSE-1 + QSH-F2F - For the 1290R Superduke

moet zeggen het ding werkt feilloos op de 990 R nooit problemen mee gehad .
 
Oef, gelukkig een mooie 2016 SE kunnen kopen met een mooie korting.

Met dezelfde accesoires was de 2.0 volgens de configurator 22k...
 
schijnt dat er van healtech nu ook een schifter is voor de de 1290 die de injectors onderbreekt ipv de vonk.

zou dan deze combi zijn: QSE-1 + QSH-F2F - For the 1290R Superduke

moet zeggen het ding werkt feilloos op de 990 R nooit problemen mee gehad .


Der zijn er ook die beide afsluiten, bv. die van Lohman.
 
alle prijzen en opties vind je hier, quickshifter zit bij performance pack

www.ktm.com/configurator


Lang niet alle prijzen, of ik zie iets over de kop. :?

Ik ga toch eens kijken wat erbij moet, tenminste als de huidige uitlaat mee kan, de wielen zullen wel passen.
 
Laatst bewerkt:
Ik was helemaal niet van plan in te ruilen. Maar de nieuwe heeft alles wat ik wilde. Ook een verbeterde voorvork en blipper. En betere traction control. En en en.... Of toch wachten tot volgend jaar de 790 uitkomt?
Of nu de 2.0 en dan over twee jaar de 790 als hij zijn eerste jaar heeft doorstaan en alle kinderziekten eruit zijn?
HELP!
 
Ik rij te weinig op m'n 1290SDR om hem nu te gaan inruilen. Die voordelen wat betreft electronica zijn zeker mooi, maar niet goed genoeg om mijn mooie oranje 1290SDR voor een zwarte of zwart/witte 2017 te ruilen :N

Ik wacht zeker nog een jaar dan zie ik wel, zo'n 790 naast de 1290 lijkt me wel leuk 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ik rij te weinig op m'n 1290SDR om hem nu te gaan inruilen. Die voordelen wat betreft electronica zijn zeker mooi, maar niet goed genoeg om mijn mooie oranje 1290SDR voor een zwarte of zwart/witte 2017 te ruilen :N

Ik wacht zeker nog een jaar dan zie ik wel, zo'n 790 naast de 1290 lijkt me wel leuk 8-)

Ernaast kan ik niet betalen. Ik rijdt ook nog in de ZAC, daar loop je heel makkelijk op leeg.

IMG_2913.JPG

;(
 
Valt mee hoor, wat je kunt doen.


Ik had niet gezien dat je het scherm kunt scrollen. |(

Helaas heeft de evo uitlaat een ander nummer, kan te maken hebben met de euro 4 norm, dat de db killer niet meer te verwijderen zou zijn.

Maar als het mijn oude evo systeem niet op de 2017 past, dan gaat het feest niet door.
Tis zo wie zo niet gunstig voor mijn op hem bij de dealer in te ruilen, heb net €400 neer geteld voor 2 jaar aanvullende garantie, dat zou voor een particulier wel fijn zijn, een gebruikte motor met 2 jaar garantie.
 
Goedemiddag !!

Volgend jaar ergens wil ik een nieuwe/andere motor kopen.
Zat eerst al te kijken naar de 690sm maar met 100+ kg en 1.95cm

En een 1cilinder (meer/vaker onderhoud)? Viel mijn oog op de stukje duurdere 1290 is dat met mijn lengte beetje te doen ??

Na jaren 4 cilinder te hebben gereden en oude barrels woonwerk weer en wind.(verhuisd nu werk 450 meter)

Wou ik nu toch eens iets heel anders :p
 
:Z
Goedemiddag !!

Volgend jaar ergens wil ik een nieuwe/andere motor kopen.
Zat eerst al te kijken naar de 690sm maar met 100+ kg en 1.95cm

En een 1cilinder (meer/vaker onderhoud)? Viel mijn oog op de stukje duurdere 1290 is dat met mijn lengte beetje te doen ??

Na jaren 4 cilinder te hebben gereden en oude barrels woonwerk weer en wind.(verhuisd nu werk 450 meter)

Wou ik nu toch eens iets heel anders :p
Hangt er een beetje vanaf hoe je lichaamsverhoudingen zijn natuurlijk, maar ik denk dat je er niet
heel lekker op past. Ik ben 1.70 m. en alles zit voor mij redelijk op de goede plek. Mijn vouw is 1.88 m en zit er absoluut niet lekker op. Die vindt het een onding qua zitpositie.
Kan me voorstellen dat langere mensen zich beter thuisvoelen op een adventure (maar ik hoor graag van langere forumleden hier dat ik ongelijk heb, en dat de SD prima te doen is). De 1190 Adventure R is voor mij bijvoorbeeld weer veel te hoog. Die heeft ook best een dot vermogen, stuurt goed en is gebruikt soms al heel betaalbaar. Daar voelt de wat grotere medemens zich volgens mij goed op thuis. Maar het moet maar wel net je motortype zijn natuurlijk.
 
:ZHangt er een beetje vanaf hoe je lichaamsverhoudingen zijn natuurlijk, maar ik denk dat je er niet
heel lekker op past. Ik ben 1.70 m. en alles zit voor mij redelijk op de goede plek. Mijn vouw is 1.88 m en zit er absoluut niet lekker op. Die vindt het een onding qua zitpositie.
Kan me voorstellen dat langere mensen zich beter thuisvoelen op een adventure (maar ik hoor graag van langere forumleden hier dat ik ongelijk heb, en dat de SD prima te doen is). De 1190 Adventure R is voor mij bijvoorbeeld weer veel te hoog. Die heeft ook best een dot vermogen, stuurt goed en is gebruikt soms al heel betaalbaar. Daar voelt de wat grotere medemens zich volgens mij goed op thuis. Maar het moet maar wel net je motortype zijn natuurlijk.

Heb nu al paar jaar een cbr1000F nou ook daar doen de knieen pijn naar xxx km
Dacht met een naked is de hoek wat groter
 
Laatst bewerkt:
Van de sportieve nakeds is de 1290SDR absolute de ruimste, maar of dat voor jou voldoende is.

Hier op deze site
Motorcycle Ergonomics
kun je een beetje checken wat de kniehoek enz. is bijvoorbeeld in vergelijking met je huidige fiets.

Proefrijden is natuurlijk het beste, maar het is al frisjes aan het worden (en hier is al aardig gepekeld)
 
Laatst bewerkt:
Hi all...

Rij al heeeel lang Ducati en lonk al een tijdje naar de SDR, wat ik een brute fiets vind, maar ken KTM eigenlijk niet zo goed. Lijkt me een sympathiek merk tussen al het overige internationale geweld. Ben me dus aan het oriënteren en heb wat vraagjes:

- Bij aanschaf; tips voor een fijne dealer?
- Betrouwbaarheid van de SDR?
- Prijzen kan ik niet vinden, de link naar de configurator werkt niet bij mij. Dus, wat kost de 2017 SDR vanaf...? En de pakketjes...?

Alvast bedankt!
 
Van de sportieve nakeds is de 1290SDR absolute de ruimste, maar of dat voor jou voldoende is.

Hier op deze site
Motorcycle Ergonomics
kun je een beetje checken wat de kniehoek enz. is bijvoorbeeld in vergelijking met je huidige fiets.

Proefrijden is natuurlijk het beste, maar het is al frisjes aan het worden (en hier is al aardig gepekeld)
Handige site ja !!
Dan zou ik idd beter op die 1290 passen,
 
Nog iemand interesse in een EVO systeem??
Voor €1650 word hij verkocht, uiteraard zijn de SLS plaatjes en K&N racing filter er ook bij, normale verkoop is het over de €2400

20160426_163332_zpsxqrfrou4.jpg


Hij past helaas niet op de nieuwe SD, de voorbochten zijn anders, misschien dat die wel door Mile Pajic is aan te passen,maar ik hou het liefst orgineel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan