KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das een mooi prijsje ! Mejer per maand kan ik missen .... ;) haha

Maar waarom past ie niet dan .

Dus als ik goed begrijp is het huidige beest geen echte R en wel zo verkocht ......omdat de nieuwe 2017 dus een ( echte ) R is ?? Volgens spec en logo,s

Of zie ik het te zwart /wit
 
Ik denk dat de uitlaat poorten anders zijn, aangezien die aangepast zijn, einddemper en midden demper zijn wel het zelfde, echter kun je geen losse bochten kopen.
Info komt van KTM NL.

Die 5pk extra die de 2017 "extra" heeft zal het niet tot een beast veranderen tov het "oude" model, die had er 172.
 
Laatst bewerkt:
Dat was wel de bedoeling.
Voor het goed zou de maping aangepast moeten worden.
Ik krijg de indruk dat ie vooral onderin beter weg trekt en dat merk je hoofdzakelijk in zijn 6 met 100km op de snelweg.
Hij is wel een heel stuk luider geworden, zeker in top bereik en bij onder toeren weg trekken.
 
Wat me opvalt is dat volgens mijn de voor veerspaning van de front fork niet in te stellen is en ik meen toch ergens gelezen te hebben dat het wel kon.
 
Op een motor van dit kaliber mag zoiets wel gewoon standard op zitten, als je een motor op de markt zet met de slogan "READY TO RACE" dan mag je verwachten dat kwa vering alles te verstellen is, achter bv ook high en low speed afstelling.
 
Laatst bewerkt:
Wat ik gehoord heb is dat hij €19040 gaat kosten zonder de pakketten.
Qs en launch control zijn verschillende pakketten.
Vindt het best wel prijzig cker zonder Qs.
 
Wat ik gehoord heb is dat hij €19040 gaat kosten zonder de pakketten.
Qs en launch control zijn verschillende pakketten.
Vindt het best wel prijzig cker zonder Qs.


En ergens in maart/april zal ie nog wel duurder (goedkoper heb ik nog niet mee gemaakt) worden, omdat huidige prijs tot die datum geld.
 
Je bent er al aardig vroeg bij om de nieuwe dan al te gaan bestellen :t . Ik heb van de dealer begrepen dat ze de eerste waarschijnlijk pas binnenkrijgen begin maart. Ik ben dan benieuwd wat daarna de levertijden zullen gaan zijn.

Ik zit al een ruime tijd te kijken voor de sdr maar ik heb eigenlijk nog geen proefrit gemaakt. Ik zit een beetje te twijfelen wat ik het beste kan doen. Een proefrit maken op de huidige en dan een nieuwe bestellen of toch nog even wachten en een proefrit maken op de nieuwe als dat kan.

Hoewel ik met dit weer toch niet zou gaan rijden begint het wel al te kriebelen om er eentje in de garage te hebben staan :+
 
Ik zou lekker proefrijden met de huidige...zoveel zal de nieuwe niet verschillen met die van dit jaar.
Kun je daarna alvast gaan dromen :]
 
Kwa rijden zal er niet zoveel verschil in zitten, stuur zit verder weg, is breder geworden, voorkant is wat stijver kwa vering en die paar pk ga je niet merken.
Denk als je met de nieuwe wilt rijden dat je zult moeten wachten tot mei.
 
Vanmiddag even naar de dealer gegaan om een proefritje te maken. Het wegdek was nat en de banden waren nieuw maar waar het mij om ging was om die 2 cillinder toch even te voelen. Dat is wel goed gelukt moet ik zeggen en ik ben zeer onder de indruk van het koppel wat er in zit zeg :9~.

Om nog te wachten tot mei om het nieuwe model te rijden zit er voor mij niet in want ik ben nu al behoorlijk onrustig aan het worden :P

Nu nog even nadenken of ik er naast de quickshifter en het track pakket nog meer op wil hebben of niet.

Al met al zal het wel een SuperDuke R gaan worden :)
 
Gefeliciteerd .
Pakketen kun je ook later er nog bij kopen, is puur software shit,zelfs, volgens mijn, de QS, want er zit een sensor op de transmissie die dat regelt.
Ben zelf nog aan het onderhandelen, moet er op dit moment in mijn ogen teveel bijleggen.
 
Vanmiddag even naar de dealer gegaan om een proefritje te maken. Het wegdek was nat en de banden waren nieuw maar waar het mij om ging was om die 2 cillinder toch even te voelen. Dat is wel goed gelukt moet ik zeggen en ik ben zeer onder de indruk van het koppel wat er in zit zeg :9~.

Om nog te wachten tot mei om het nieuwe model te rijden zit er voor mij niet in want ik ben nu al behoorlijk onrustig aan het worden :P

Nu nog even nadenken of ik er naast de quickshifter en het track pakket nog meer op wil hebben of niet.

Al met al zal het wel een SuperDuke R gaan worden :)
Ik heb je een pb-tje gestuurd over mijn SDR.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan