KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Motoplus had ik nog niet, wel tig andere bladen.
Net ff te onduidelijk om te lezen. ;(
Zo beter?
full

full
 
Ik ben vandaag even langs Goedhart motoren gegaan en daar hebben ze sinds gisteren een demo model staan in het zwart. De sdr in het wit/zwart/oranje hadden ze er nog niet bij.

Dus voor de liefhebbers is die er dus al te bewonderen. Ik had het 2017 model nog niet eerder gezien en ik vind dat de veranderingen aan het uiterlijk zeer goed zijn uitgepakt :9~ .
 
Haai heren,

Kent iemand deze motor? KTM 1290 LC8 SUPERDUKE SUPER DUKE R ABS AKRAPOVIC BOVAGGARA.
http://link.marktplaats.nl/m1125233...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Het is een import bike die in mei vorig jaar op kenteken gezet is door de vorige eigenaar en deze heeft hem weer verkocht aan HP motoren. Kenteken: 66-MG-RS

De onderhoudsboekjes zitten er niet bij wat vraagtekens bij mij opwekt.

Wellicht dat iemand deze Superduke kent? Hij ziet er in t echt wel goed uit. Hoer en daar klein krasje door t opstappen etc.

Kom geen sporen van schade zien.

Alvast bedankt voor jullie input.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken de motor niet dus daar kan ik je niet mee helpen, maar de laatste zin doet mijn tenen krommen.

duurste en dikste uitvoering af fabriek dus de R en met abs !!!


Mijn eerste natuurlijke reactie, Succes ermee.

Verder denk ik dat de fabrieksgarantie nog 3 weken is. Of er moet zijn bijgekocht. In de advertentie staat dat history bekend is en boekjes aanwezig. Als jij ze niet te zien krijgt lijkt me het helemaal duidelijk. Op naar de volgende.
 
Laatst bewerkt:
Framenummer heb ik en heb bij de dealer opgevraagd en motor heeft zn beurtjes netjes gehad.
Motor komt uit belgie vandaar de 74kw.

Wat er in de advertentie staat is veelal copy paste. Alle sleutels hadden ze alleen de onderhoudsboekjes niet.

Fabrieksgarantie heb k niets aan idd... wel bovaggarantie maar hoeveel heb ik daar nou eigenlijk aan?
 
Haai heren,

Kent iemand deze motor? KTM 1290 LC8 SUPERDUKE SUPER DUKE R ABS AKRAPOVIC BOVAGGARA.
http://link.marktplaats.nl/m1125233...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Het is een import bike die in mei vorig jaar op kenteken gezet is door de vorige eigenaar en deze heeft hem weer verkocht aan HP motoren. Kenteken: 66-MG-RS

De onderhoudsboekjes zitten er niet bij wat vraagtekens bij mij opwekt.

Wellicht dat iemand deze Superduke kent? Hij ziet er in t echt wel goed uit. Hoer en daar klein krasje door t opstappen etc.

Kom geen sporen van schade zien.

Alvast bedankt voor jullie input.
Ervaringen met HP motoren Eemnes
Lees dit topic maar eens ;)
Heb niet veel vertrouwen in dat zaakje.
 
Duurste en dikste af fabriek???
Er was maar 1 versie verkrijgbaar ( en de oranje natuurlijk en sinds vorig jaar de SE uitvoering), alle opties die erop kunnen zijn af dealer gemonteerd, zou in ieder geval nooit blind varen op de goedkoopste, meestal is daar dan toch wel wat mee, want waarom is ie dan de goedkoopste.
 
Laatst bewerkt:
Heb een heel onderzoek achter de rug en ik weet het fijne ervan :)

Heb de allereerste eigenaar weten te achterhalen. Motor is gekocht en onderhouden geweest tot 10k in Belgie. Eigenaar heeft een flink ongeluk gehad en is totallos verklaard. Heb zelf met de die belgische eigenaar gesproken en die heeft mij het hele verhaal verteld.

Het chasisnr. Zag er ook niet helemaal lkkr uit dus ik vermoed dat de motor omgecat is na het ongeluk.

Dus dan weten jullie het ook :)
 
Heb een heel onderzoek achter de rug en ik weet het fijne ervan :)

Heb de allereerste eigenaar weten te achterhalen. Motor is gekocht en onderhouden geweest tot 10k in Belgie. Eigenaar heeft een flink ongeluk gehad en is totallos verklaard. Heb zelf met de die belgische eigenaar gesproken en die heeft mij het hele verhaal verteld.

Het chasisnr. Zag er ook niet helemaal lkkr uit dus ik vermoed dat de motor omgecat is na het ongeluk.

Dus dan weten jullie het ook :)

Wil je dit ook posten in het hp topic, worden er meer gewaarschuwd :Y ;)
 
Heb een heel onderzoek achter de rug en ik weet het fijne ervan :)

Heb de allereerste eigenaar weten te achterhalen. Motor is gekocht en onderhouden geweest tot 10k in Belgie. Eigenaar heeft een flink ongeluk gehad en is totallos verklaard. Heb zelf met de die belgische eigenaar gesproken en die heeft mij het hele verhaal verteld.

Het chasisnr. Zag er ook niet helemaal lkkr uit dus ik vermoed dat de motor omgecat is na het ongeluk.

Dus dan weten jullie het ook :)

Vos heeft 2 oranje SD's der staan, mocht je op zoek zijn naar een oranje, beide van 2014, 1tje is van mij geweest.
 
schandalig dat ze zo motoren verkopen.....

en met zoiets ga je vrolijk 180+ rijden.....

ik zal er nooit een motor kopen bij hp
 
Heb een heel onderzoek achter de rug en ik weet het fijne ervan :)

Heb de allereerste eigenaar weten te achterhalen. Motor is gekocht en onderhouden geweest tot 10k in Belgie. Eigenaar heeft een flink ongeluk gehad en is totallos verklaard. Heb zelf met de die belgische eigenaar gesproken en die heeft mij het hele verhaal verteld.

Het chasisnr. Zag er ook niet helemaal lkkr uit dus ik vermoed dat de motor omgecat is na het ongeluk.

Dus dan weten jullie het ook :)

Nice dat je je bevindingen hier met ons gedeeld hebt. Ik had deze motor ook ff op het oog gehad maar heb toch besloten dat ik pas echt series ga kijken wanneer ik er fatsoenlijk een proefrit op kan maken(dus het voorjaar).
 
Mijn SD is vandaag bij de dealer aangekomen.
[afbeelding]
Kenteken is aangevraagd, zou zaterdag eventueel al opgehaald kunnen worden.
Ziet er goed uit !!! Zat ook eerst te twijfelen . Tussen de zwarte en deze kleur. Vond persoonlijk de oranje velgen in combi met frame iets te fel. Dus ben ik boor de zwarte gegaan . Vind het wel jammer dat die geen oranje frame heeft.
 
Laatst bewerkt:
Heb bewust voor deze gekozen, omdat ik hier weer de 2 tone velgen weer onder kan leggen, dat staat minder mooi bij een zwarte, daar staan wel geheel oranje velgen bij.
Heb ook nog een oranje voorspatbord, misschien dat ik die er ook op ga zetten.
Alleen nu dacht mijn dealer, gezien de stickers op de velgen, dat de 2017 voorzien is bandenspanning indicatie, als dat het geval is, gaan mijn oude velgen niet werken, zal dus dan extra sensoren moeten kopen.
 
Laatst bewerkt:
Zoo ziet er goed uit zeg. Ik dacht dat ze pas later zouden komen in deze kleuren.

Volgensmij zitten er inderdaad sensoren in voor de bandenspanning. Ik heb dit of ergens gelezen of gehoord maar ik weet het niet helemaal zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan