KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij staat nog bij Vos in Oss, had gehoopt dat gisteren het kenteken binnen zou komen, das helaas niet gebeurd.
Of het zou vandaag nog binnen moeten komen.
 
Net bij RB geweest,hij heeft al 3 superdukes ingeruild voor de nieuwe Adventure,hij was eerlijk en zei dat een vierde gebruikte Superduke misschien te veel was voor in de showroom.
Maar hij ging kijken of hij wat kon doen voor mij.
 
Heb dat ook eens mee gemaakt bij mijn oude dealer, die kon de 4de blauwe r1 ook niet inruilen, hij hield er al rekening mee dat ik er 1 zou kopen, dus 1tje was al gereserveerd voor mijn.

Maar al de 3 SD ingeruild en allemaal een adventure gekocht??
Vind die stap wel erg vreemd.
 
:Y alleen zag ik laatst dat de meeste dijken rond mijn dorp alleen voor motoren zijn afgesloten. :(
Wilde die avonds nog wel eens pakken.

Had t ook gezien dat de dijken afgesloten zijn op zaterdag en zondag.
Wel jammer.
Dan straks op een mooie doordeweekse avond een rondje knallen!
 
Guys, wie van jullie weet hoe/waar ik velgen zo kan laten omtoveren tot de half oranje/wit velgen die ook op de 1290 concept versie zaten?
 
Guys, wie van jullie weet hoe/waar ik velgen zo kan laten omtoveren tot de half oranje/wit velgen die ook op de 1290 concept versie zaten?

Destijds vroegen ze er bij Vos in Oss €750 voor, zij lieten dat bij een lokalen spuiter doen, of het voor die prijs nog kan weet ik niet en of ze ook voor anderen die er geen motor gekocht hebben doen, weet ik ook niet, maar vragen kan altijd..
Het was wel mooi werk wat er geleverd werd.
 
Heb dat ook eens mee gemaakt bij mijn oude dealer, die kon de 4de blauwe r1 ook niet inruilen, hij hield er al rekening mee dat ik er 1 zou kopen, dus 1tje was al gereserveerd voor mijn.

Maar al de 3 SD ingeruild en allemaal een adventure gekocht??
Vind die stap wel erg vreemd.
Heb ook de superduke gehad en moet zeggen dat ik de adventure 1290s toch ook wel zie zitten.
Maar na mijn stuiter eerst maar weer kijken of ik weer fit genoeg ben om te rijden.
Btw superduke staat ook nog hoog op het lijstje. :+
 
Ik ga slechts zeer zelden in het weekend rijden. Gelukkig ben ik vaak doordeweeks vrij.
Heb een proefrit gedaan op een 1190 adventure, ga de SD inruilen voor de nieuwe 1290 Adventure S.
Kan je ook gewoon hard mee, en stuk handiger op vakantie en met dochter achterop. En ook fun!
Heb de Kawa nog voor circuit.
 
hoewel de GT een andere 'doelgroep' ( bah vies woord ) heeft , zijn er al een aantal over gegaan op de GT, als men hier in dit topic wil blijven kan ik een topict titel aanpassing vragen zodat ook de GR rijders dit topic zullen opzoeken.

qua techniek en modifictaties kan ik me voorstellen dat dat interresant is ?
 
Hier GT Driver, die al enige tijd meeleest.

Mede omdat er geen apart topic is, denk ook dat de groep GT-rijders kleiner is, lees ik mee bij de SuperDuke. Motorisch zijn er toch wel heel veel overeenkomsten. :]
 
Zitten er hier ook superdukeGT-ers tussen.

Of zeggen jullie van "opz##tuh"

Hahaha opzouten

Maarre een gt is toch ook een Superduke dus lijkt me geen probleem.

Ik lees ook dagelijks mee en heb een 990 superduke. Wel de droom voor een zwarte 1290.
Nog 'effe' doekoes sparen😉
 
Laatst bewerkt:
Hahaha opzouten

Maarre een gt is toch ook een Superduke dus lijkt me geen probleem.

Ik lees ook dagelijks mee en heb een 990 superduke. Wel de droom voor een zwarte 1290.
Nog 'effe' doekoes sparen😉

Ik zal hem apart houden....aamt eind vant jaar ruil ik hem in :]
 
Ja hij is er !!!
Staat lekker warm in de schuur te wachten op het warme weer!!
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan