KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig !
full


Meer pics *O* *O*

Ps staat er een ktm nr op stuur ?
 
Laatst bewerkt:
Zwart frame...... vind ik juist prachtig. Maar goed over smaak valt niet te twisten.


Verwacht dit weekend m'n nieuwe SuperDukeGT....na 'n jaartje noodgedwongen
afzien zonder motor.

Slapeloze nachten
 
In de eerste instantie vond ik het ook wel jammer dat de zwarte geen oranje frame had.Maar de subtiele oranje accenten zoals oranje wielstriping koplamp enz staat hem goed. Zit er wel over te denken om misschien later het subframe oranje te spuiten.
 
In de eerste instantie vond ik het ook wel jammer dat de zwarte geen oranje frame had.Maar de subtiele oranje accenten zoals oranje wielstriping koplamp enz staat hem goed. Zit er wel over te denken om misschien later het subframe oranje te spuiten.

Ik moet zeggen dat ik het zwarte ook wel wat vind hebben. Die samenstelling geeft de SuperDuke een beetje de 'The mean beast (2.0)' gedachte. :P
 
RC8R is verkocht en nu op zoek naar een 1290 Superduke.
Ik belangstelling voor een maar die heeft nog de originele kentekenplaathouder.
Kunnen de knipperlichten van deze originele kentekenplaathouder omgezet worden naar de korte kentekenplaathouder en wat is de mooiste korte kentekenplaathouder?
 
RC8R is verkocht en nu op zoek naar een 1290 Superduke.
Ik belangstelling voor een maar die heeft nog de originele kentekenplaathouder.
Kunnen de knipperlichten van deze originele kentekenplaathouder omgezet worden naar de korte kentekenplaathouder en wat is de mooiste korte kentekenplaathouder?

EvoTech heeft hele mooie sets voor de SD. Prijs ligt rond de 120 euro incl. led knipperlichten.
Aangezien je nog niet voorzien bent van een SD 1290... Dit vond ik een hele mooie. Lekker lage kmstand en vol Akrapovic systeem. http://www.marktplaats.nl/a/motoren...651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=7
 
Twee aluminium platen gebogen en led knippers verwerkt aan weerszijden van de kont. Originele kentekenplaat verlichting gebruikt. Hele ombouw voor pak hem beet nog geen 25 euro.
 
Zal me een bak herrie geven dan .........tenminste wat ik zo hoor en lees met bv een katvervanger als bodis of iets dergelijks er tussen .
 
Al wat meer bekend over de terugroepactie voor het dashboard?
Hoorde dit toevallig
Nee niets over gehoord . Geeft bij mij wel een uitroepteken in beeld. En als je verder in het menu bladerd geeft hij general failure aan. Heb er over gebeld. Maar moeten ze aan de computer resetten . Heb er ook nog geen intructieboekje bij word nog nageleverd .
 
Mmm, omdat ik geen tijd heb gehad staat die van mijn nog bij de dealer,de bedoeling was zaterdag hem op te halen, maar als ik dit hoor kan ik hem maar beter ff laten staan. :X
 
De navi alvast opgebouwd.

20170219_184707_zpsajcx9j5n.jpg


KTM heeft toch iets geleerd, folie op de tank om het bekrassen van de nieten onder het zadel tegen te gaan.

20170219_175847_zpszpgyql6l.jpg


En voor diegene die graag in het donker rijden

20170219_184730_zpsducsefkl.jpg
 
Dit was een steun voor de oude garmin 350, daar paste met wat modificaties de 690 weer op.
De steun zelf komt van shapeways.

IMAG0439cc_zpseb22874a.jpg

Hier ff getest op een 390.

IMAG0446cc_zpsf7ebcff6.jpg
 
Heb de nieuwe 1290 IRL gezien bij MCE. Werd er nog niet helemaal warm van. Kont is te smal en de zijkuipen van de tank zijn minder mooi dan de oude versie.De zwarte viel me tegen. De witte was beter.
Koplamp is toch wennen. Het dashboard ziet er wel gelikt uit! Ik hou de mijne nog even.
Inruilen? Dan mag ik weer een nieuwe Akra kopen........ KTM bedankt!
Als ik nu iets moest kopen?

Een RC8 tweedehands en deze laten ombouwen door Triple speed in Duitsland naar een SD8. *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan