KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de nieuwe 1290 IRL gezien bij MCE. Werd er nog niet helemaal warm van. Kont is te smal en de zijkuipen van de tank zijn minder mooi dan de oude versie.De zwarte viel me tegen. De witte was beter.
Koplamp is toch wennen. Het dashboard ziet er wel gelikt uit! Ik hou de mijne nog even.
Inruilen? Dan mag ik weer een nieuwe Akra kopen........ KTM bedankt!
Als ik nu iets moest kopen?

Een RC8 tweedehands en deze laten ombouwen door Triple speed in Duitsland naar een SD8. *D
[~[url="http://i494.photobucket.com/albums/rr310/prikkie68/11018810_660297377426106_7205379561840052868_n_zpskbx7xxmz.jpg"]afbeelding~][/URL]

Jipp, de voorbochten zijn anders volgens KTM, als goed is zou hij ergens in maart pas leverbaar zijn, heb hem al wel in bestelling staan.
Voorlopig kan ik der nog genoeg afslopen, de SAS , servo motor voor die uitlaatklep, canister valve.
 
Kan iemand me hier vetellen wat bij de 1290 dat geribbelde blok voorstelt wat rechts tegen het blok aangeschroefd is?
 
Zijn hier mensen overgestapt van een 690 smcr naar een 1290 sd bj 2016? Heb een overjarig model op het oog maar daar staan 0 km's op niet voor proefritten.
 
Kan iemand me hier vetellen wat bij de 1290 dat geribbelde blok voorstelt wat rechts tegen het blok aangeschroefd is?


Officieel warmte wisselaar, het warm de olie ook op, koelvloeistof is sneller warm dan olie, dus warm deze die dan ook op, eenmaal op temperatuur word de olie ook weer gekoeld door de koelvloeistof.
 
Kom mij maar melden als eigenaar van sd . Moet nog op kenteken gezet worden :)
Vandaag knoop maar doorgehakt!
360.jpg

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jups! de afgebeelde motor is hem ook echt :).

Wat er nou echt anders aan is dan een standaard hoor ik graag van de echte kenners haha.

Stuggere vering?
orange kroonplaten?
pp zadel?
akra demper standaard geleverd?
Orange rem/koppelingsdeksel?
Kleurstelling?
carbon covers? (waar je voet tegen blok aan komt)
gepimpte rem/koppelingshendel?
 
Jups! de afgebeelde motor is hem ook echt :).

Wat er nou echt anders aan is dan een standaard hoor ik graag van de echte kenners haha.

Stuggere vering?
orange kroonplaten?
pp zadel?
akra demper standaard geleverd?
Orange rem/koppelingsdeksel?
Kleurstelling?
carbon covers? (waar je voet tegen blok aan komt)
gepimpte rem/koppelingshendel?

Yes...alles behalve stuggere vering denk ik...
 
Heb de nieuwe 1290 IRL gezien bij MCE. Werd er nog niet helemaal warm van. Kont is te smal en de zijkuipen van de tank zijn minder mooi dan de oude versie.De zwarte viel me tegen. De witte was beter.
Koplamp is toch wennen. Het dashboard ziet er wel gelikt uit! Ik hou de mijne nog even.
Inruilen? Dan mag ik weer een nieuwe Akra kopen........ KTM bedankt!
Als ik nu iets moest kopen?

Een RC8 tweedehands en deze laten ombouwen door Triple speed in Duitsland naar een SD8. *D
[~[url="http://i494.photobucket.com/albums/rr310/prikkie68/11018810_660297377426106_7205379561840052868_n_zpskbx7xxmz.jpg"]afbeelding~][/URL]

Oke dan........om alle "broodje aap "verhalen definitief te wereld uit te helpen.
Ik heb zojuist het Full Akra systeem van mijn "oude SDR 2016 "onder de SR 2.0 gemonteerd.
PAST PERFECT !!!!!!!!!!! :Y
 
Idd, stugger veren zijn er volgens mijn alleen als cardrigde te verkrijgen, die €1800 kosten, dan kun je zelf ook de veervoorspanning aanpassen, nu alleen compresie en rebound.

Wil je me nu vertellen dat je bij een 1290 superduke de veervoorspanning niet kunt instellen????
 
Oke dan........om alle "broodje aap "verhalen definitief te wereld uit te helpen.
Ik heb zojuist het Full Akra systeem van mijn "oude SDR 2016 "onder de SR 2.0 gemonteerd.
PAST PERFECT !!!!!!!!!!! :Y


Vreemd, ze geven wel anderen part nummers en mooi ruk, heb mijn oude al verkocht, gelukkig een redelijk prijs ervoor gekregen, maar toch, moet altijd geld bij, volgens KTM zouden de aansluiting aan de cilinderkop anders moeten zijn.
Straks de dealer maar onder druk zetten als de uitlaat geleverd gaat worden, zij hebben met KTM gebeld, waar ik zelf bij stond, mogen ze het oplossen voor bij KTM.
En het anderen parts nummer heeft niets met de EU4 shit te maken, want er zit ook op de nieuwe uitlaat geen ec/ece op
 
Oke dan........om alle "broodje aap "verhalen definitief te wereld uit te helpen.
Ik heb zojuist het Full Akra systeem van mijn "oude SDR 2016 "onder de SR 2.0 gemonteerd.
PAST PERFECT !!!!!!!!!!! :Y
shit! had wel interessen gehad haha _O-


Waar blijven de plaatjes? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan