KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat ie bedoelt dat de latere software ,(dus hoger als 2,22 ) voor de latere modellen wel toepasbaar is dus 2015 /2016 dan zie je nl een klein klokje in je display .

2,22 is de laatste update geweest voor model 2014 .

3.23 -2016

Tenminste zo heb ik het begrepen - Von die nachbarn-


Mmm klokje zie ik niet zo 123 in display.

Bedoel je gewoon een tijdsklok digitaal??

Hoe kom je achter de firmware? Gevunden👍

Einfach in Settings gehen und dann beide Pfeiltasten rauf und runter ca. 3 Sekunden drücken, dann kann man lesen welche Version drauf ist.
3.23 sollte die neueste Version sein.
Aber Vorsicht, da kann man auch seinen Serviceintervall ändern.


Heb 3.15, dus bij 1000km beurt maar ff laten fixen

Als dan de teller 5% afwijkt vind ik het prima
 
Laatst bewerkt:
Mmm klokje zie ik niet zo 123 in display.

Bedoel je gewoon een tijdsklok digitaal??

Hoe kom je achter de firmware? Gevunden👍

Einfach in Settings gehen und dann beide Pfeiltasten rauf und runter ca. 3 Sekunden drücken, dann kann man lesen welche Version drauf ist.
3.23 sollte die neueste Version sein.
Aber Vorsicht, da kann man auch seinen Serviceintervall ändern.


Heb 3.15, dus bij 1000km beurt maar ff laten fixen

Als dan de teller 5% afwijkt vind ik het prima


Tis een klok symbool, geen echte tellende uurwerk.
 
full


Hier staat het onder sport wat het voor de rest doet weet ik ook niet ..
 
\
Uhhhhhhh...Ruud Frederiks kan in de ECU programmeren.
En dan merk je echt wel het verschil tussen Sport en Street.
Scheelt 35 NM Koppel\


Dat is 144+35=179 Nm, is dat wel juist, om over de toegenomen pk's maar te zwijgen, kun je hier een uitdraai van laten zien.

Sorry....dat heb je verkeer begrepen.
144 nm in de sport stand.
In de Street hebbie 35 nm minder.

Bij Frederiks 172 aw peekaas maar bij Goedhart ook dezelfde waarden.
 
Nou dan heb je wel een hele sterke Sd gehad, ik kwam niet verder dan een schamel 162pk, met evo,akra mapping en pc5, koppel was wel redelijk goed.

Heb Frederisk een mail gestuurd hoe hun de een SD afstellen, in de ecu of met eenpc5/rapidbike, geen antwoord gekregen.

Overig eens had ik zowel in de street als in de sport stand het gelijke aantal pk's en NM, alleen de gas respons is duidelijk anders.
 
Laatst bewerkt:
Wie gaat het even bevestigen of sportstand 35nm meer heeft dan street modus.

Bevestigen of ontkennen :?
Ik heb ooit eens in de PS (duits motorblaadje) curves gezien van alle 3 de maps bij de 2014 SDR, volgens mij was er geen verschil tussen Street en Sport kwa topvermogen en koppel enkel de gasresponse. Ben te lui om dat oude nummer terug te zoeken ;)
 
Ik zie dat sommige dat klokje in het display hebben nieuwere software hoger als 2.22
En daarmee zou de teller afwijking nog maar 4 procent zijn ......(ergens gehoord)

Of pure onzin en alleen te verhelpen met de abs ringen ???


Net gechecked:
Heb klokje ook en 3.15. Tellerafwijking is 10%
 
In het ergste geval een Healtech Speedohealer tussenplaatsen. .

Zoals eerder al gemeld, die speedo meuk werkt niet bij de SD, dacht je dat niemand dat inmiddels al een keer getest had de afgelopen 4 jaar??
ABS sturing loopt deels over het can bus , daar helpt die speedohealer echt niet.
 
Zo! Vandaag wat spul besteld.

Led knipperlichten.
Korte plaathouder.
Double bouble smoke windschermpje (ja ja pussy!!).

Weet iemand waar je van die handkappen kan kopen die op ducati hypermotards zitten, met spiegels die je dicht kunt klappen. Witte zoek ik :)
 
~
Bevestigen of ontkennen :?
Ik heb ooit eens in de PS (duits motorblaadje) curves gezien van alle 3 de maps bij de 2014 SDR, volgens mij was er geen verschil tussen Street en Sport kwa topvermogen en koppel enkel de gasresponse. Ben te lui om dat oude nummer terug te zoeken ;
Helemaal mee eens, zie onderstaand in de handleiding blz.:156 (18.1)

18 ENGINE TUNING
18.1 "Drive Mod"

Possible states
• SPORT – Homologated performance with very direct response; the traction control
allows greater slip on the rear wheel
• STREET – Homologated performance with balanced response; the traction control
allows normal slip on the rear wheel
• RAIN – Reduced homologated performance for better ridability; the traction control
allows normal slip on the rear wheel

Maximaal vermogen van die van mij op de dynobank was 163.8 PK, koppel was zoals opgegeven.
Alom bekend dat bank bij Ruud Frederiks aan de ruime kant uitslaat, staat wel leuk misschien op verjaardagfeestjes maar niet realistisch.

Tellerafwijking is alleen te corrigeren d.m.v. monteren andere abs ringen, speedohealer is alleen voor de adventure te koop, niets voor SDR dit i.v.m. dat het gedeeltelijk via CAN-bus sturing loopt, zoals eerder vermeld.
Heb klokje ook en 3.15. Tellerafwijking is ongeveer 10%.
 
Laatst bewerkt:
Twist of the Wrist II, zit ik net eens even te kijken op YT

Meer dan de helft doe je toch al automatisch ?
 
Kan iemand mij pben als die die abs ringen gaat bestellen, heb ook interesse in setje gemodificeerde :p .
Daniël vast ook wel.
 
mmm, vreemd dat we dat helemaal in australie moeten bestellen.

lijkt me dat die vent geen fabriekje heeft die die ringen maakt


zou toch zo langzamerhand door KTM wel gemodificeerd moeten zijn?



begrijp dat laatste software update dit ook niet gaat verbeteren.

benieuwd of het 2017 model ook 10% afwijking heeft
 
Kan iemand mij pben als die die abs ringen gaat bestellen, heb ook interesse in setje gemodificeerde :p .
Daniël vast ook wel.

Ja Count me in. Ik vind het klote irritant. Je odo loopt dus ook harder op dan in werkelijkheid wat direct de waarde van je bike verminderd. Slechte zaak :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan