KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als goed is zou rond 28 april wat evo systemen binnen komen daarna begin mei, de sticker set voor mijn brommer zou komende week binnen moeten komen.
 
@large, er is toch een mfer die zijn oude systeem had overgezet op zijn nieuwe sd. ? Jij had je oude motor nog bij de dealer staan toch?

Mijn akra zit er al onder, k&n filter en de sas afdekplaatsjes staan nog in bestelling ;(.

Ze hebben meting voor en na al gedaan,8 pk winst als het goed is komt er nog iets bij met k&N filter.
360.jpg
 
Laatst bewerkt:
:} kapitalist!!! Nieuwste sd en meteen full akra *O* .
Mooi mooi mooi! Welk spul ga je allemaal monteren? :t


Alarm,rottweiler airbox,handvat verwarming,kentekenplaat houder,navigatie,powercommander,
radiator beschermer ,kleiner tandwiel en nog wat ander spul van mijn 2014 fiets
 
Laatst bewerkt:
Als goed is zou rond 28 april wat evo systemen binnen komen daarna begin mei, de sticker set voor mijn brommer zou komende week binnen moeten komen.

Zou mooi zijn 28 April hij is al even geleden besteld.....,misschien dat ik er ook bij zit dan.
Stickerset vertelde de dealer half mei
 
Laatst bewerkt:
@large, er is toch een mfer die zijn oude systeem had overgezet op zijn nieuwe sd. ? Jij had je oude motor nog bij de dealer staan toch?

Klopt,oude systeem past, echter zouden de bochten van het nieuwe systeem 3mm smaller zijn, helaas had ik toen mijn uitlaat al verkocht, omdat KTM NL had gezegd dat het systeem anders zou zijn.
Mijn oude motor was al naar knap 2 weken verkocht.

8pk winst is een mooi resultaat, verwacht niet teveel van het een K&N filter en je mag deze ook wel regelmatig schoon maken, ik vond dat hij wel hel erg snel smerig werd.
 
Laatst bewerkt:
Alarm,rottweiler airbox,handvat verwarming,kentekenplaat houder,navigatie,powercommander,
radiator beschermer ,kleiner tandwiel en nog wat ander spul van mijn 2014 fiets

Die rottweiler geeft volgens mij echt takke herrie onder de tank vandaan. Had op mijn 690 ook een open filter maar dat was al randje van storend toch benieuwd want daar schijnt aardig wat winst in te zitten.

Kleiner voortandwiel? 1 tand kleiner?
Wordt je fiets daar niet super nerveus van?


@large, das zuur! Nog wat terug kunnen beuren voor dat evo systeem? Zag paar posts terug nog set van 1500 aamgeboden.

Volgende week wordt het zomers weer als goed is hopen dat ik mijn sd weer op kan halen :]
 
Kleine update:

Nieuwe voetsteunen en langer schakelpookje

vUPalR3.jpg


Spiegels zijn vervangen en gps-steun staat erop

FaaatLC.jpg


De radiatorbescherming is gemonteerd

xJqXzsU.jpg


Volgende wordt waarschijnlijk de airbox of de wielen herspuiten.
Is een hermapping hier nodig of heb ik voldoende met de akra map?

Als iemand een adresje zou hebben om de wielen in de prototype-kleuren te poedercoaten, laat maar weten :)
 
Laatst bewerkt:
Poedercoaten gaat je niet lukken als je de wielen als het proto type wilt spuiten.

Ben benieuwd of deze spiegels minder trillen dan de af fabriek gemonteerde.
 
Laatst bewerkt:
Kleine update:

Nieuwe voetsteunen en langer schakelpookje

[afbeelding]

Spiegels zijn vervangen en gps-steun staat erop

[afbeelding]

De radiatorbescherming is gemonteerd

[afbeelding]

Volgende wordt waarschijnlijk de airbox of de wielen herspuiten.
Is een hermapping hier nodig of heb ik voldoende met de akra map?

Als iemand een adresje zou hebben om de wielen in de prototype-kleuren te poedercoaten, laat maar weten :)
Lekker bezig!.. zie dat je ook een full alra hebt, en dan nog airbox aanpassing. Zal hem op zijn minst laten banken om te zien of hij niet te arm gaat lopen in bepaalde toeren gebieden kost maar paar tientjes.

Zal de wielen laten spuiten, dat wordt véél gladder dan coaten
 
Navigatie houder gemonteerd inderdaad iets uitgevuld voedings kabel naar de accu gelegd.
Ben ik net klaar zie ik tot mijn verbazing dat KTM ook Acc1 en Acc2 bij het balhoofd heeft gelegd na wat rommelen met de bekabeling voor de rottweiler airbox :?

zgYgGb.jpg


5maUSi.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weet de juiste term niet, ben niet echt thuis in schildertechnieken :+

Spiegels zijn compleet trillingsvrij.


Poedercoaten kan (volgens mijn) maar in 1 kleur.

Das vreemd, trillingvrij, aangezien de originelen bijna niets wegen en toch trillen, zoek nl. een alternatief voor die af fabriek gemonteerde, niet voor de looks, maar om de trillingen kwijt te zijn.
 
Poedercoaten kan (volgens mijn) maar in 1 kleur.

Das vreemd, trillingvrij, aangezien de originelen bijna niets wegen en toch trillen, zoek nl. een alternatief voor die af fabriek gemonteerde, niet voor de looks, maar om de trillingen kwijt te zijn.

Ik heb nu geen weegschaal bij de hand maar ik denk dat de rizoma spiegels meer wegen dan de standaard spiegels.
 
Poedercoaten kan (volgens mijn) maar in 1 kleur.

Das vreemd, trillingvrij, aangezien de originelen bijna niets wegen en toch trillen, zoek nl. een alternatief voor die af fabriek gemonteerde, niet voor de looks, maar om de trillingen kwijt te zijn.

Poedercoaten met meerdere kleuren kan gedaan worden door het 2e deel te maskeren. Wel opletten dat je het juiste aantal cycles voor de oven hanteert (afhankelijk van de gebruikte coating) want de 1e laag gaat er dan natuurlijk nog een keer in. ;)
 
Dan ken jij speedy daan nog niet goed genoeg.
Kapitalist met oneindig geld. Die gozer heeft me toch berg spul besteld niet normaal!.
Jammer dat hij geen foto's met ons wilt delen.

Nou op veler verzoek :P
Mods tot zover:

Akra
18076659_1538622122838395_4999544385641790702_o.jpg


PP zadel
18076559_1538622956171645_7758497298133812132_o.jpg


PP dopjes en dekseltjes _O-
18121225_1538623502838257_7323471394894040540_o.jpg

18077225_1538621729505101_6419188336982913981_o.jpg


Rem- en koppelingbeschermer (aliexpress)
18076905_1538622062838401_7324849253486232179_o.jpg


Nieuwe hendels zijn besteld (komt een dezer dagen binnen):
CNC-Adjustable-Foldable-Extendable-Motorbike-Brakes-Clutch-Levers-For-KTM-1290-Super-Duke-R-GT-2014.jpg_640x640.jpg


Verder zat er al een hoop carbon op links en rechts hoe ik 'm kocht.
En motomaster remschijven. Carbon Hugger is de volgende mod op de wishlist.
Verder heb ik nog een carbon seatcover. Iemand interesse die te ruilen voor het PP bijrijderszadel? Let me know!

Nu in Noord-Frankrijk met een heeeeeeel kaal bandje FUCK:
18056323_1538623599504914_4507336451920665497_o.jpg


Heb 'm gekocht met meztzeler sportec M5 bandjes erop. Profiel leek mij toen ik 'm kocht er goed nog. Nu 3000 KM verder en dit is t resultaat... wow. Iemand anders ook zo'n ervaring met die banden? (is dat normaal??)

Dinsdag naar de lokale KTM dealer nieuwe bandjes erop. Kan zo niet verder rijden en moet nog 400 km naar huis ermee -.-' Klote want had net Conti SportAttack2 setje besteld. Dus straks een reserve set liggen.

@Koenwitjes, overigens is t voor iedereen overduidelijk dat JIJ de echte kapitalist bent maajte. Splinternieuwe SE, gelijk een EVO erop }) }) THATS how we roll!
 
Die maakt KoenWitjes je zo afhandig. Hij is nog op zoek naar een paddock stand. Die kettingspanner kunnen we dan allebei gebruiken!
Spuuglelijk die rode paddockstand :r
Koop jij die sleutel maar, ik heb al gereedschap zat gekocht. Nu is het de beurt aan jou Daan. _O- .

Die set banden? Daar heb ik je wel graag vanaf. 60%nieuwprijs geef ik.


Ennuh! Kapitalist!!! Ben al op de kop gezet door de KTM dealers.... jij houd geld over met je aliebike :] _O-

Geniet ervan in frankrijk.
 
Laatst bewerkt:
Spuuglelijk die rode paddockstand :r
Koop jij die sleutel maar, ik heb al gereedschap zat gekocht. Nu is het de beurt aan jou Daan. _O- .

Die set banden? Daar heb ik je wel graag vanaf. 60%nieuwprijs geef ik.


Ennuh! Kapitalist!!! Ben al op de kop gezet door de KTM dealers.... jij houd geld over met je aliebike :] _O-

Geniet ervan in frankrijk.

Thanks. En dat mocht je willen!
Kms maak ik toch wel, dus die set komt gauw genoeg weer van pas :Y
 
Nou op veler verzoek :P
Mods tot zover:

Akra
[afbeelding]

PP zadel
[afbeelding]

PP dopjes en dekseltjes _O-
[afbeelding]
[afbeelding]

Rem- en koppelingbeschermer (aliexpress)
[afbeelding]

Nieuwe hendels zijn besteld (komt een dezer dagen binnen):
[afbeelding]

Verder zat er al een hoop carbon op links en rechts hoe ik 'm kocht.
En motomaster remschijven. Carbon Hugger is de volgende mod op de wishlist.
Verder heb ik nog een carbon seatcover. Iemand interesse die te ruilen voor het PP bijrijderszadel? Let me know!

Nu in Noord-Frankrijk met een heeeeeeel kaal bandje FUCK:
[afbeelding]

Heb 'm gekocht met meztzeler sportec M5 bandjes erop. Profiel leek mij toen ik 'm kocht er goed nog. Nu 3000 KM verder en dit is t resultaat... wow. Iemand anders ook zo'n ervaring met die banden? (is dat normaal??)

Dinsdag naar de lokale KTM dealer nieuwe bandjes erop. Kan zo niet verder rijden en moet nog 400 km naar huis ermee -.-' Klote want had net Conti SportAttack2 setje besteld. Dus straks een reserve set liggen.

@Koenwitjes, overigens is t voor iedereen overduidelijk dat JIJ de echte kapitalist bent maajte. Splinternieuwe SE, gelijk een EVO erop }) }) THATS how we roll!

Tja........die 3.000 km met een achter band is wel normaal ja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan