KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet zo zeuren.... je doet zelf aanhangerverhuur. Zet dat ding op de kar en laad hem ergens in de omgeving af, laatste stukje rijden en stoer op de meeting vertellen dat jij HE-LE-MAAl uit Groningen vent gekomen.


Dacht al dat er voor breda was gekozen ivm belgen. Maar vind het prima
 
komen toch zeker een 8tal nl'ers dacht ik hoor.. die poll hadden we gedaan op facebook qua postcodes.. je zal altijd mannen hebben die kwartiertje moeten rijden en sommige +1u..

Stom van me om dit zo laat hier te posten maar had er eerlijk gezegd niet aan gedacht..
 
@Kaoz. Hoe staat het ervoor ? Andere druk/trekstang onderweg?

Qs is eindelijk gemonteerd. Wel goede service van revshop, ze hebben meteen hun fout rechtgezet.

Welke sensor value heb je? Ik zit nu rond de 35-55%. Cut-off staat op 65ms.

Morgen eerste testrit, ben benieuwd.
 
mocht er iemand een vette SC-PROJECT zoeken de mijne gaat in de verkoop alles erbij met bon ectr
ze is van jou voor 350, (met verzending ned)
full


pm maar
 
Laatst bewerkt:
Qs is eindelijk gemonteerd. Wel goede service van revshop, ze hebben meteen hun fout rechtgezet.

Welke sensor value heb je? Ik zit nu rond de 35-55%. Cut-off staat op 65ms.

Morgen eerste testrit, ben benieuwd.

Heb 40% , kan makkelijk hoger.

Cut off het gehele gebied op 65 gezet?
Heb mijn andere setting nog niet getest wilde cut of terug halen naar 55 in de laatste 3 stappen(hogere toeren).
 
Vraagje: sinds ik mijn banden gewisseld heb hoor ik iedere keer KLAK als mn voorwiel neerkomt na een wheelie.. Snap niet waar t vandaan komt, kan zoiets aan de band liggen? Bij de metzelers had ik 't niet..
 
Vraagje: sinds ik mijn banden gewisseld heb hoor ik iedere keer KLAK als mn voorwiel neerkomt na een wheelie.. Snap niet waar t vandaan komt, kan zoiets aan de band liggen? Bij de metzelers had ik 't niet..

Zal eerder aan de veren in je cartridge liggen dan aan je banden...als je neerkomt zullen de veren willen buigen en komen dan tegen de binnenkant van je cartridge aan...geluid zal je ook horen als je wild met je voorkant op en neer beweegt.


Dat klak geluid onstaat door de lucht die je plet tussen band en het wegdek

Wat een onzin zeg....hopelijk geloof je het zelf niet en hou je ons voor de gek?!?
 
ik heb precies het zelfde gehad, bij mij zat er een minuscuul gaatje in . Gietgalletje is bij mij onder garantie gemaakt.

Heeft lang geduurd voor dat we het gevonden hadden.
Ja zit een ini mini scheurtje.... gewoon pech denk ik.
Bij mij ook gelukkig binnen garantie.
 
Zal eerder aan de veren in je cartridge liggen dan aan je banden...als je neerkomt zullen de veren willen buigen en komen dan tegen de binnenkant van je cartridge aan...geluid zal je ook horen als je wild met je voorkant op en neer beweegt.Wat een onzin zeg....hopelijk geloof je het zelf niet en hou je ons voor de gek?!?

Ja klinkt logisch. Maar wel vreemd dat t voor de bandenwissel nog niet was toch?
 
Denk toch dat ik gelijk heb. Als je in je handen klapt krijg je ook een hard geluid
 
Laatst bewerkt:
Als je met zo'n onzalige knal je voorwiel neergooit is ie in een mum van tijd zo van vorm:

qpf1Pbl.jpg
 
Uhmzz zat net even te denken zijn kentekenbewijzen Deel 1 en Deel 1B genoeg om je fiets eventueel te verkopen inruilen ?

Ik zou niet weten welke papieren ik meer heb :P

Jaja het komt dichtbij !!!
Zat al te kijken in Apeldoorn Premium Motors of Ermelo,Andre Motors.
 
Hebben ze zo een ktm nieuw staan ? Dus ff wat admin werk op kenteken zetten dit dat.
Je eigen verzekering bellen, 19k pinnen en je kunt gaan inrijden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan