KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, net weer het spul opgeruimd.
Was weer een heerlijk ritje naar de nurburgring samen met speedydaan en nog 5 andere.

29,5 graden!!! goed gezweet, scheelt weer avondje sporten.

19894533_1627961567237783_1945193671513683520_n.jpg


Was mooi. K*T duitser, geen waarschuwingsborden en ineens van een normale weg vol naar een grindbak, we gingen alle 3 bijna B| ging maar net goed...
Verder weer genoten
 
Uhmzzz oke gewoon ff een extra beurtje door de neus drukken :D


De jaarlijkse service beurt is natuurlijk BS wanneer je niet aan de km zit, als je motor maar 6000 heeft gelopen in een jaar is olie service overbodig, word immers synthetische olie gebruikt en die heeft geen last van het verouderingen proces in tegen stelling tot ouderwetse mineralen olie, die naar een jaar vervangen moest worden.
Heb het destijds met Vos er over gehad alvorens de verlengde garantie af te sluiten, mijn motor was naar 2 jaar alleen voor de 1000 beurt5 bij de dealer geweest en stond naar 2 jaar pas op 10000, navraag bij KTM NL. bevestigde dit ook.
 
Sorry voor wellicht alweer de vraag over het verwijderen van de DB killer uit een 2017 Akrapovic EVO volledig systeem. Is het zelf goed te doen de vastgelaste killer er uit te krijgen? Wellicht handige mensen uit het oosten die mij een keer zouden kunnen helpen. Ik wil de killer na het verwijderen wel weer terug kunnen plaatsen. Alle suggesties zijn welkom. Alvast bedankt.
 
Sorry voor wellicht alweer de vraag over het verwijderen van de DB killer uit een 2017 Akrapovic EVO volledig systeem. Is het zelf goed te doen de vastgelaste killer er uit te krijgen? Wellicht handige mensen uit het oosten die mij een keer zouden kunnen helpen. Ik wil de killer na het verwijderen wel weer terug kunnen plaatsen. Alle suggesties zijn welkom. Alvast bedankt.

Ik heb hem er met een stuk aluminium uitgeslagen vanaf de aansluitzijde.
Dat werkte goed,wel eerst het boutje verwijderen ;-) .
Daarna een beetje van de db-killer afgedraaid op de draaibank zodat jij er met de hand licht klemmend in en uit kon.

po95jm2zj
 
Laatst bewerkt:
ha Erik,

ik heb het complete akra systeem besteld bij MC Eibergen en krijg m begin augustus : hen met klem gevraagd mij de motor terug te geven zonder db killer.
misschien dat zij je kunnen vertellen hoe je die er uit krijgt ?

succes :
Edje
 
Iemand een mooie oplossing gevonden voor de gps (Garmin 660) op een 2017 SD R? Zoek me lens, maar kan niks vinden... '(
 
Voor de liefhebbers: morgenochtend is de superduke 1290 meeting in Breda. Verzamelen tussen 10:00 en 11:00 locatie: Bagven park 4839
 
BikePenR heeft een mooie voor de 2016 SDR, zou die niet passen? Wel een beetje prijzig overigens.

Die heb ik op mijn 2017 ook zitten, is heel stevig een degelijk, positie is wat mij betreft echt perfect.

Heb er mijn zumo 660 ook op, mocht je wat foto's willen kan je even een pb sturen. Ik ben morgen ook aanwezig in Breda als ik morgenochtend zie dat het droog blijft.
 
Laatst bewerkt:
Had graag naar de sd meeting willen gaan maar helaas! Kan ik er niet bij zijn :(.
Zie de foto's hier wel verschijnen
 
Uhmzz kvs zit onder de min...in het boekje staat motorex m3.0 , heb nog een flesje Haan kvs staan voor alublokken zou ik dat er gewoon ingooien even kijken of het daarna weer zakt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan