KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heb ik op mijn 2017 ook zitten, is heel stevig een degelijk, positie is wat mij betreft echt perfect.

Heb er mijn zumo 660 ook op, mocht je wat foto's willen kan je even een pb sturen. Ik ben morgen ook aanwezig in Breda als ik morgenochtend zie dat het droog blijft.

O echt...?, mij werd verzekerd dat die niet paste. Ja, graag fotootjes!
 
Gisteren de deal rondgemaakt;SDR met een zwikkie opties en met inruil van m'n Panigale 1299s...😕

Was na een proefrit verkocht 😁

Nu alleen even wachten tot de Akra d'r is. Begin augustus dus.
 
Gisteren de deal rondgemaakt;SDR met een zwikkie opties en met inruil van m'n Panigale 1299s...😕

Was na een proefrit verkocht 😁

Nu alleen even wachten tot de Akra d'r is. Begin augustus dus.

Ja......dat horen we wel vaker.
Gefeliciteerd !!!!!!
 
Geen kwaad woord over Ducati hoor, maar ben van een leeftijd dat m'n maten gestopt zijn of Harley zijn gaan rijden... :r

Wat ik nu eigenlijk doe, is voor een paar uur op de fiets springen en de dijken afgaan. Daarbij rijdt de Duc gewoon nog steeds een stuk moeilijker. Ook de Pani.

Ik denk dat ik na een kleine 20 jaar Ducati en een dikke 40 jaar sportfietsen gereden te hebben aan iets nieuws /anders toe was. De lol was er een beetje af en dat was in een klap terug tijdens de proefrit. *D
 
Uhzmz kvs kleine beetje wat er nog in zit is oranje, maandag ofzo maar even bellen of ze nog tijd hebben.
 
Uhmzz ik krijg de algemene zoekpagina van de superduke r iets met savesearch dat uit staat maar toch niet helemaal....
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aankoop.

Van de ene rammelbak naar de andere rammelbak haha.

:) Denk stiekem dat U meteen de oudste sd rijder bent van dit fora.

Man man man wat een wegen hier in de bergen, maar eens kijken om met de motor naar de dolomieten te gaan.
 
Ik heb even geen betere foto's want de navi was ik 3 hoog vergeten dus hier moet je het even mee doen.

full

full


Met de navi er op loopt alles netjes vrij en zijn beide schermen goed te zien :)
 
Oei... Als ze al u tegen je gaan zeggen, ben je echt oud...

Vind het echt een übergeile fiets!

Navi steun ziet er mooi strak uit, bedankt voor de info, want zelf vertelden ze me dat ie er voor de 2017 niet was...
 
@Leon; is dit de BikePenR voor de SDR van 2016?

Ja dat klopt, dit is de zwarte variant en die heb ik gekocht bij waypoint Moordrecht (ze hebben meerdere vestigingen geloof ik). Er komen nog aan aantal bouten bij die je kan gebruiken om hem nog op te hogen wanneer nodig. Ik heb gewoon de originele bouten gebruikt om alles weer terug te monteren. Er komen 2 asjes bij die je op maat moet maken en dan past alles echt perfect naar mijn idee. De geschakelde plus (acc2) zit net achter de kroonplaat en is makkelijk bereikbaar.

Edit: Ik gebruik deze houder voor een zumo 660 (de houder moet je extra uitvullen met de bijgeleverde verhogers) maar ook tomtom past er gewoon op.
 
Laatst bewerkt:
Geen kwaad woord over Ducati hoor, maar ben van een leeftijd dat m'n maten gestopt zijn of Harley zijn gaan rijden... :r

Wat ik nu eigenlijk doe, is voor een paar uur op de fiets springen en de dijken afgaan. Daarbij rijdt de Duc gewoon nog steeds een stuk moeilijker. Ook de Pani.

Ik denk dat ik na een kleine 20 jaar Ducati en een dikke 40 jaar sportfietsen gereden te hebben aan iets nieuws /anders toe was. De lol was er een beetje af en dat was in een klap terug tijdens de proefrit. *D

Leuk verhaal...het lijkt wel of ik m'n maat hoort spreken....hij heeft nog 2 jaar met een Duc jas aangereden, omdatie in de ontkennings fase zat :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan