Wp handboek, onderhoudsinterval enz enz Triumph Speed T509

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paco49491

MF'er
29 jan 2015
57
4
In het zonnige zuiden
Ola Todos,

Ik ben sinds vorige week in het gelukkige bezit gekomen van een Speed Triple T509 *O* *O* helaas zonder enige vorm/ idee van onderhoudshistorie.
Nu kan ik hem bij een garage zetten maar ik vind het leuker zelf mijn fiets onderhouden (met hulp van ervaren monteur en dit forum ;) ).
Er staan 70.000 km op het klokje dus vloeistoffen en filters gaan sowieso vernieuwd worden voordat ik er een cm mee ga rijden. Heb al wat tips gekregen van mede forummer waar ik op moet gaan letten maar mijn vraag is of iemand mij kan mij aan documentatie dat mij helpt te schroeven en te onderhouden en wanneer ik wat moet doen ??

Alvast dank,

Paco
 
Heb nog wel een complete T509/595uitgeprinte duitstalige wph in een map liggen,paar honder aviertjes.
Mag je wel hebben want heb ook nog een engelstalig wph liggen en daar kan ik meer mee😇
 
Dag Gerard,

Mijn Duits is als mijn Hebreeuws...... kom niet verder dan sjaloom *D

Ter aanvulling van mijn eerste post, gaarne in Engels en indien beschikbaar Nederlands.
Als iemand er nog een heeft liggen, wil ik er ook voor betalen. Of een adres waar ik er aan kan komen.

Groet Paco
 
http://autoboek.com/artikelen/3bed3023b59dd_triumph_fuel_injected_triples_1997_2005.html

4f16bbf11d7f9.jpg


engels.

35 euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan