KTM LC8, de motor voor echte mannen, deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nl denk dat je weet waar het is als ik zeg. Van hotel Vaalsbroek naar holset rechte weg.
reed een groepje motorrijders en daar zat ik tussen.
reed ook nog een sukkelaar in een auto, motorrijder geeft teken van kom maar langs ik haal hun in en tevens auto.
Zij beginnenook in te halen ik geef wat gas bij en ga daarna weer naar rechts...
komt me toch nog een Ktm :P langs geflitst bij me.
zie ik die ineens op de rem gaan en toen zag ik ze staan stiekem achter het bordje met de laser.
:( Resultaat de ktm en ik worden aangehouden en ik hoor de meneer zeggen welk kenteken was het.... ik denk nog van het wordt die andere.. |( |( |(
Hoor ik hem mijn kenteken zeggen.
piek was 115 in een bbk zone waar je dus maar 60 mag(zijn toch geen snelheden dit |( |( )
Ja...dan zijn ze wel ijverig, de hermandad...waar? NL of BE?
 
Ben vandaag een stuk met vrouwlief gaan rijden. Ongelooflijk! Ik wist dat dit beter zou rijden met iemand achterop dan mijn vorige moto (Superduke R), maar dat je er gewoonweg helemaal niets van merkt zou ik echt nooit durven dromen! Echt een fantastische fiets.

Oké, genoeg geluld, hier wat foto's!

IMG_3769.JPG


IMG_3772.JPG


IMG_3775.JPG


IMG_3778.JPG


*O* *O* *O*
 
Nl denk dat je weet waar het is als ik zeg. Van hotel Vaalsbroek naar holset rechte weg.
reed een groepje motorrijders en daar zat ik tussen.
reed ook nog een sukkelaar in een auto, motorrijder geeft teken van kom maar langs ik haal hun in en tevens auto.
Zij beginnenook in te halen ik geef wat gas bij en ga daarna weer naar rechts...
komt me toch nog een Ktm :P langs geflitst bij me.
zie ik die ineens op de rem gaan en toen zag ik ze staan stiekem achter het bordje met de laser.
:( Resultaat de ktm en ik worden aangehouden en ik hoor de meneer zeggen welk kenteken was het.... ik denk nog van het wordt die andere.. |( |( |(
Hoor ik hem mijn kenteken zeggen.
piek was 115 in een bbk zone waar je dus maar 60 mag(zijn toch geen snelheden dit |( |( )

Ja, ik weet precies waar dat is, weet ook dat ze daar vaker staan te laseren omdat een collega van me in Vijlen woont dus ik rij in het mergelland nooit harder dan 80 in het 60-gebied, vroeger was dat wel anders. Al enig idee hoe lang je het rijbewijs kwijt bent? Word in ieder geval een dure voor je...al eens ernstige feiten achter je naam gehad?
 
bij 690 is op een gegeven moment onderhoud van 7500 naar 10000 gegaan, nu ook bij 1190/1290... en de 701 ook.
990 allemaal elke 7500km

De 1290 SA staat op 12 maanden of 15 dkm.
Bij 30 dkm pas groot onderhoud met kleppen controle e.d.

Ga er eigenlijk vanuit dat de nieuwe 1290 nu ook op 15 dkm staan?
 
Laatst bewerkt:
Tjessis grote beurt bij 30k?!
Nog even en de garages kunnen wel dicht!
Wat een mooie motor die 1290 sa in het zwart, poe hee. En dan rijden er zoveel GS rond, onbegrijpelijk
 
Nope weet nog niks. Heb wel al bezwaar aangetekend. Dus nu dinsdag mag ik al verschijnen voor de rechter. Kijken of ik het dan terug krijg.
Boete zal een 750 euro worden. Heb verder geen feiten achter mijn naam staan.
Ja, ik weet precies waar dat is, weet ook dat ze daar vaker staan te laseren omdat een collega van me in Vijlen woont dus ik rij in het mergelland nooit harder dan 80 in het 60-gebied, vroeger was dat wel anders. Al enig idee hoe lang je het rijbewijs kwijt bent? Word in ieder geval een dure voor je...al eens ernstige feiten achter je naam gehad?
 
Nope weet nog niks. Heb wel al bezwaar aangetekend. Dus nu dinsdag mag ik al verschijnen voor de rechter. Kijken of ik het dan terug krijg.
Boete zal een 750 euro worden. Heb verder geen feiten achter mijn naam staan.

Ik zou het erop gooien dat het je eerste rit dit jaar was, dat je weer even moest wennen aan hoe snel zo'n ding wel niet accelereert, als dit je eerste is kon je wel eens clementie krijgen, Ik hoop het beste voor je :t
 
Zo weer terug in het land.
3 weken op deze geweldenaar door Noord Vietnam en Laos gereden....nou ja de kleur was goed :+

IMG_2862_zps4vziwnpk.jpg


IMG_2767_zpsq8xv4clr.jpg


En gelukkig is het gelijk lente, zal wel effe wennen zijn om na 3 weken op een afgeragde 125cc weer op een LC8 te stappen :P
 
Je hebt m net twee jaar toch? Aangezien we vrijwel gelijktijdig van speedtriple naar SMT overstapten, ben ik erg benieuwd naar je beweegredenen.


Klopt! Ben er nog steeds weg van, blijft de perfecte allrounder. Maar ik wil meer circuit gaan doen en van lange trips op eigen motor gaat dit jaar weinig komen, vandaar de verkoop. Ga m wel missen...
 
Vandaag terug van m'n werk effe testen of dat ook bij een allroad kan. Makkie bleek. Met een 1290SA-S in iedergeval.
Knie aan de grond. _O-
 
Nl denk dat je weet waar het is als ik zeg. Van hotel Vaalsbroek naar holset rechte weg.
reed een groepje motorrijders en daar zat ik tussen.
reed ook nog een sukkelaar in een auto, motorrijder geeft teken van kom maar langs ik haal hun in en tevens auto.
Zij beginnenook in te halen ik geef wat gas bij en ga daarna weer naar rechts...
komt me toch nog een Ktm :P langs geflitst bij me.
zie ik die ineens op de rem gaan en toen zag ik ze staan stiekem achter het bordje met de laser.
:( Resultaat de ktm en ik worden aangehouden en ik hoor de meneer zeggen welk kenteken was het.... ik denk nog van het wordt die andere.. |( |( |(
Hoor ik hem mijn kenteken zeggen.
piek was 115 in een bbk zone waar je dus maar 60 mag(zijn toch geen snelheden dit |( |( )
Troost je ik was hem al 2 x kwijt op de KTM |( bijde keer in een 60km zone :(
 
Gefeliciteerd heren met jullie nieuwe aankoop!
Kunnen jullie er weer een aantal seizoenen tegen aan.

Ik ben vandaag ook bezig geweest :)

full

full

full

full

full


Heel wat meer koppel in ieder geval }) })

Veranderingen:

Rottweiler filter
SAS systeem weg gehaald.
RC8 velocity stack geplaatst op voorste cilinder
 
Laatst bewerkt:
Allemaal gefeliciteerd met jullie nieuwe aankopen. Stuk voor stuk mooie motoren.

Mijn 990SM stond op 48.000 km dus het was hoog tijd voor een grote beurt. Helaas dus dit weekend niet op de SM kunnen rijden.
 
Iemand ervaring met het inbouwen van cruisecontrole?
Maatje van me heeft het ingebouwd in zijn 1190, en wat gelijke snelheid zou moeten zijn resulteerd in schommelen van 1km harder, 1km zachter...
Merk is Smartline (AP900cm).

Iemand een idee???
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met het inbouwen van cruisecontrole?
Maatje van me heeft het ingebouwd in zijn 1190, en wat gelijke snelheid zou moeten zijn resulteerd in schommelen van 1km harder, 1km zachter...
Merk is Smartline (AP900cm).

Iemand een idee???

Op advrider staat wel een topic over het inbouwen van cruise control op een 1190. Geen idee welk merk dit is. Maar het klinkt als dat die regel eenheid van dit type cruise control of te traag is of dat de delta van het bij regelen te groot is. Ik zou contact opnemen met de fabrikant
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan