KTM LC8, de motor voor echte mannen, deel 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op advrider staat wel een topic over het inbouwen van cruise control op een 1190. Geen idee welk merk dit is. Maar het klinkt als dat die regel eenheid van dit type cruise control of te traag is of dat de delta van het bij regelen te groot is. Ik zou contact opnemen met de fabrikant
Ok, thnx.
 
En voilà:

full


Nu vrolijk afwerken. :+
 
Gefeliciteerd heren met jullie nieuwe aankoop!
Kunnen jullie er weer een aantal seizoenen tegen aan.

Ik ben vandaag ook bezig geweest :)

Heel wat meer koppel in ieder geval }) })

Veranderingen:

Rottweiler filter
SAS systeem weg gehaald.
RC8 velocity stack geplaatst op voorste cilinder

Nice, pas je de mapping ook aan? Of is die al aangepast? Ik heb deze winter ook een Rottweiler gemonteerd, maar weet nog niet of ik de SAS laat zitten. Voor nu heb ik hem nog maar laten zitten.
 
Ok. Dat komt met wat zoeken wel op mn pad.

Nog n vraagje. Bij mijn sm zijn de SAS eraf en heb de Wings uitlaten erop zitten. Nu ga ik in mei een weekje sturen in t buitenland. Ik wil graag vanaf dan weer met de originele uitlaten gaan rijden. Is het dan noodzakelijk om de SAS weer aan te sluiten? Is dit makkelijk zelf te doen. Iemand een how to?
 
Ok. Dat komt met wat zoeken wel op mn pad.

Nog n vraagje. Bij mijn sm zijn de SAS eraf en heb de Wings uitlaten erop zitten. Nu ga ik in mei een weekje sturen in t buitenland. Ik wil graag vanaf dan weer met de originele uitlaten gaan rijden. Is het dan noodzakelijk om de SAS weer aan te sluiten? Is dit makkelijk zelf te doen. Iemand een how to?

Ja, met de originele uitlaten moet SAS er weer op anders fuck je de katalysator in de dempers...als je het systeem niet hebt wordt dat moeilijk, alhoewel, er zullen er genoeg zijn die de slangenset hebben liggen. Maar waarom zou je de wings eraf halen?? Gewoon kleinste db-killer erin en gassen, alleen in de dorpen wel van het gas af en daarbuiten een beetje de kerk in de midden laten...
Vandaag de eerste 200 km van het seizoen weer weggespoeld in de Ardennen en...het was heerlijk weer...
 
Laatst bewerkt:
Nice, pas je de mapping ook aan? Of is die al aangepast? Ik heb deze winter ook een Rottweiler gemonteerd, maar weet nog niet of ik de SAS laat zitten. Voor nu heb ik hem nog maar laten zitten.

Ik heb een andere mapping erin gezet. Moet nog even experimenteren met welke mapping het beste is. Diegene die ik nu heb is in ieder geval niet zo heel goed. Loopt erg vaak te bokken en bij de 4k toeren is lijkt het wel alsof hij in houdt.
Als ik geen goede mapping kan vinden zit er niets anders op... Al is het best prijzig.
 
Wat is prijzig? De mappings zijn gratis te downloaden via de TuneECU website :)

Welke mapping heb je erop gezet? Ik wil de Akra mapping laden, maar moet eerst nog ff een verse accu monteren :(
 
Gisteravond even heeeeeerlijk gereden met de 950SM nu die weer al z'n onderhoud wat ie maar zou nodig zou mogen hebben gehad heeft. (Wat een zin)

IMG_3718.jpg
 
Zijn BOS dempers, zou graag Akra's willen hebben eigenlijk, vind ik qua uiterlijk mooier alhoewel ik deze BOS dempers wel mooier vind klinken, klinken dieper. Maar deze hebben een vaste beugel inderdaad dus je ziet ze niet.
 
Grappig om exact je motor bij een ander te zien. Dat heb ik met mijn XT550, ik heb die in het wit en dat is een niet veel voorkomende motor. Ik zag er een tijd geleden een door Nijmegen rijden en was er heilig van overtuigd dat de mijne gestolen was gezien ik nog nooooit een andere gezien had. :D
 
Wat is prijzig? De mappings zijn gratis te downloaden via de TuneECU website :)

Welke mapping heb je erop gezet? Ik wil de Akra mapping laden, maar moet eerst nog ff een verse accu monteren :(

Naja 250 euro voor een custom mapping. Is te overzien maar goed...
En de mappings die zijn te downloaden op tuneecu zijn alleen met andere uitlaat.
kev's mappings komen dichterbij maar nog geen 1 gevonden die ik goed vond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan