XV1000-RR

De achterbrug en achter veer rem en wiel komen van een gsxr. Omdat ik zon experimentele voorkant heb wil ik gewoon geen gedonder met de achterkant. Stukje betrouwbaarheid dus. Volgende fiets misschen?

Daar heb je 100 % gelijk in, blijf de vorderingen volgen vindt het echt supergaaf :Y
 
dat is mooi werk die voorwielophanging, ik zat de hossack ATB voorvering al uit te tekenen voor mijn volgende frame project, maar dit is veel eleganter.
dit zou zelfs als retrofit op een bestaand frame kunnen, volgens mij moet ik terug naar de tekentafel....
 
Remklauwen zitten er ook op:
full
 
Daar staat ze...
Beetje motion blur op de voorveer komt doordat deze foto genomen is tijdens een beetje in en uitveren. Dat werkt! sturen doet ie ook al. Dit was wel ff een momentje, maar hij is nog niet helemaal klaar voor een duw sessie.
full
 
Wat een gaaf project :+ Ook leuk zijn de krukjes om de motor waar zittend en kijkend de mooiste ideeen ontstaan *D
 
Functioneel peace of art kunstig verweven met de motor, is de omschrijving die meteen door m,n hoofd gaat.

Vaker zulke projecten gezien, maar meestal werd het een stellage voorop een motor....

Dit wordt echt mooi :} :} :}
 
:Y bedankt voor de leuke reacties! :Y
Ik ben tot nu toe tevreden, maar echt blij ben ik pas als ie rijdt, en nog beter stuurt dan proto 1. :) We bouwen gestaag door ...
 
spannend! ik heb op het laatste moment nog een M14 kogel moeten vervangen door een nauwkeurigere.... scheelde veel!
 
Guys (en gals)

Filmpje is klaar, maar zelfs het uppen van een Low Quality versie valt erg tegen op een gedeelde franse WiFi verbinding.

Probeer nog wel even wat te regelen, zo niet dan staat ie dr met een week online.

Het is lig wel een topper dus alle geduld wordt beloond!!

:-)
 
Super super tof!!!!!! maar zag ik nu dat de vering iets of wat op trekt bij het sturen? En hoe is de algehele stijfheid? Tevreden?

Niets dan lof hier!!
 
GVD weer mooi!! Ben benieuwd als het af is. persoonlijk om toch even een zeikerd te zijn. Ik had de dempers wat hoger opgehangen of anders gemaakt.

verder... TOP! fiets ziet er zo al gaaf uit, vooral de vork is toch mooi geworden zo. Benieuwd hoe stijf het nou is en vooral als hij straks rijdbaar is, hoe de vork aanvoeld.



keep up the good work guys!
 
Het is weer een leuk filmpje Ppatrick!

De eerste keer op zn wielen was wel een bijzonder momentje. Het veren voelt meteen goed, al is dat natuurlijk niet goed te zeggen zonder echt te rijden. Sturen voelt ook goed.

Het stuur trekt een beetje de vering in, maar dat is alleen in de 'helemaal uit' stand die je ziet op de bok, dat komt in de praktijk niet voor en ik kan nog iets weg vijlen om dat te verhelpen.

De stijfheid is iets waar ik echt m'n best voor heb gedaan en ook dat voelt goed. In tegenstelling tot veel andere zaken is stijfheid geen mening maar een meetbaar gegeven, alleen heb ik nog geen rig gebouwd om de stijfheid te meten...

Eerst maar de fiets af en rijden met dat ding!

Next items on list: Airbox, uitlaat en datalogger. Dan komt het eerste rondje snel :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan