XV1000-RR

Super!

Ik ben al sinds ik kan lezen lid van de PB, de sticker komt uit een heeeel oud exemplaar en kon het niet laten ;)
Geweldig idee, bedankt!
Als je dat wil gewoon een berichtje sturen via mail of het forum.
Zijn ze bij mij ook ingetrapt met de Tuono ;)
PB rules!
 
Heb m gisteren even goed bekeken en moet zeggen mooi gemaakt ,voorvork is ook veel robuster als dat het op foto's lijkt er stonden alleen een paar figuren naast me die over het niet zo gladde oppervlak van het carbonwerk van het zitje begonnen maar ja zo is er altijd wel iets.
 
Heb m gisteren even goed bekeken en moet zeggen mooi gemaakt ,voorvork is ook veel robuster als dat het op foto's lijkt er stonden alleen een paar figuren naast me die over het niet zo gladde oppervlak van het carbonwerk van het zitje begonnen maar ja zo is er altijd wel iets.

Ja er moet iets te zeuren overblijven he... Het is idd niet zo mooi, maar wie daar over valt kijkt natuurlijk niet naar de juiste dingen. Ik ben nu onderweg om zelf te kijken, zondag zijn we daar ook met zn allen. Bedankt voor je compliment!
 
Het carbon.. voor een eerste keer was het goed genoeg en zoals Koen zegt, we hadden een ander doel.
Wel hebben we hiermee 2 nieuwe technieken geleerd, en daar doen we het voor !

Koen is er vandaag, morgen zijn er een aantal met de kids en Zondag zijn we er natuurlijk allemaal ;)
 
Nu we het toch over dat custom bike gedeelte hebben staat ook naast jullie XV1000-rr een hele mooie honda 6 cilinder .
 
Nu we het toch over dat custom bike gedeelte hebben staat ook naast jullie XV1000-rr een hele mooie honda 6 cilinder .
Die vind ik ook mooi. Net als die laverda die voor de mijne staat. Heel mooi vond ik ook die harris frame duc die ff verderop staat. Zoveel moois. Ook lelijke dingen trouwens maar daar praten we niet over ;)
 
Ik stond bij de motor met Joost Overzee te praten, hij vond het een fantastisch ontwerp en heel bijzonder, ik ook natuurlijk.
Hij zit ook in de jury, opent wel perspectieven.
 
Gezien! jammer dat hij met de kont naar het pad stond.

Het pronkstuk van je af...


mooi hoor!

Tnx!
Ik had m helemaal vooraan gezet maar iemand heeft zn laverda ervoor gezet en de xv wat naar achteren geduwd. Toch zag ik gister veel mensen wat langer kijken om de constructie te bestuderen.
 
Gisteren gezien op de beurs

Wat een fekin gave motor, ik ben zeer onder de indruk van het vakmanschap heel heel bijzonder.

Als je naar alle onderdelen kijkt denk je dat kan nooit sterk genoeg zijn maar alles is doorgerekend en zelfs rdw gekeurd.

Imho moet deze fiets winnen nagenoeg alles wat er staat op de zelfbouw 250 cc vtwin na staat in de schaduw van deze fiets

Chapeau
 
Gisteren gezien op de beurs

Wat een fekin gave motor, ik ben zeer onder de indruk van het vakmanschap heel heel bijzonder.

Als je naar alle onderdelen kijkt denk je dat kan nooit sterk genoeg zijn maar alles is doorgerekend en zelfs rdw gekeurd.

Imho moet deze fiets winnen nagenoeg alles wat er staat op de zelfbouw 250 cc vtwin na staat in de schaduw van deze fiets

Chapeau

Bedankt proffie! Leuk dat je het waardeert. Die 250 heb ik nog niet gezien...
 
Terug
Bovenaan Onderaan